- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo ik heb wel animo in sexy pics x x xJoa rug triceps vanavond, maar toch weinig animo dus heeft loggen ook niet echt zin.![]()
Ben bang dat ik nooit meer een hiphinge, freeweight row of squat kan doen tbh.Speciaal voor jou.
Goei
Ik ook wel, gebruik ze alleen niet.
Misgien komen die nog wel xx.
Hoe is je progressie op die lifts?@vntl @Joostb_2000 en anderen die op hele hoge intensiteit trainen.
Hoe gaan jullie om met recovery? Ik heb kcal al omhoog, maar m'n borst blijft maar zuur zijn. Ik heb sinds drie weken een nautilus chest press erin die ik echt perfect voel. Maandag drie setjes bench die ik progressief laad en daarna twee setjes all out op de chest press. Idealiter zou ik dan nog een fly er bij doen, maar deze week heb ik de tweede borst dag geskipped door de spierpijn waar ik dan flys zou doen. Het is dat chest m'n strong point is dus het wel kan laten om wat minder volume te draainen, maar ik kan me niet voorstellen dat vijf/zes setjes teveel is per week.
Andere spiergroepen heb ik hier niet echt last van, benen wellicht maar die train ik sowieso maar een keer per week. Van alle jaren dat ik train heb ik eigenlijk nooit spierpijn gehad tot ik zo begon te trainen, en hanteer deze intensiteit nu toch al wel een aantal weken.
Ik train altijd alleen jammer genoeg. Dropset, restpauses en partials doe ik niet, gewoon straight sets. Voor m'n gevoel trainde ik altijd wel rond deze intensiteit maar nu met net wat meer TUT en controlle denk ik, al zou je zeggen dat na drie weken deze rotatie het wel zou moeten normaliseren.Ik denk dat het wel persoonlijk is. De één heeft zelfs bij diepgaan echt amper spierpijn en de ander na een reguliere training. Hetzelfde geldt voor welke spiergroep het meest spierpijn bezorgt. Ikzelf heb het echt niet gauw, ook niet als ik echt all-out ga, wat ik vaak genoeg doe (ook nog met deloaden en dropsets). Met een nieuwe schema wel sneller; kwestie van gewenning. Train je alleen of samen? Samen kun je echt een stuk dieper gaan door elkaar te helpen/ondersteunen etc. (Ik heb vroeger een paar keer PT van Maarten gehad en had toen echt spierpijn als nooit tevoren, m.n. op benen, omdat het dan gewoon echt door blijven gaan, met deloads, partials, dropsets en soms wel tot 40 reps ofzo is.)
Misschien dat het een kwestie van gewenning is omdat je die nautlilus chest press pas een paar weken doet; of heb je daar echt gewoon een goeie 'squeeze' in je chest (weet niet of dat het juiste woord is, maar op sommige machines voel je 'm echt heerlijk aanspannen/samentrekken).
Ik zou gewoon je schema een beetje flexibel aanhouden en pas een spiergroep weer trainen wanneer je voldoende hersteld bent. Dus eventueel je borsttraining 1 of 2 dagen doorschuiven en wat anders trainen wanneer je het gevoel hebt een extra rustdag nodig te hebben. Als het je strong point is, zou ik mij er sowieso niet te druk om maken, ik train mijn weak points ook vaker dan de rest, waarbij ik dus bijv. met een vierdaagse split niet per se A-B-C-D train, maar A-B-C-A-D-B-A-C-D-A-B-C-A-D etc. (A is bij mij benen en train ik dus elke 3 dagen, de rest schuift door; mocht ik toch nog te veel spierpijn heb pak ik een dag meer rust voor benen).
Heb je wel vaker tot failure getraind (binnen deze rep range)?
Jup, tot nu toe overal op geplust met meer gewicht en doorgaans ook meer reps. Heel enkeling alleen meer gewicht en iets minder reps.
Ik doe nu 8 sets chest maar sinds kort gebruik ik een massagegun, na elke sessie desbetreffende spiergroep 10-15 min masseren. Fatigue echt veeeel minder. Maar ik slaap ook 3 nachten tussen dezelfde sessie (pull-push-legs-off). Maar doe meestal maar 1 (max 2) heavy compounds en derest is machine/isolatie
8 sets chest klinkt goed, want dan zou ik nog een fly variant erbij kunnen doen. Valt niet veel zinnigs over te zeggen I guess behalve gewoon even afwachten.Kan natuurlijk ook zijn dat je chest gewoon langer nodig heeft. Benen zijn bij mij 2 soms 3 dagen zuur en rug maar 1
Stond nog een bayesian fly in m'n schema maar kwam er niet van. Morgen staat eigenlijk upper gepland maar geen idee wat het wordt.Op dit tempo heb ik de dumbells in m'n gym vrij snel uitgespeeld dus zal dan denk ik overstappen naar smith. Idem voor split squats, of ik moet een intensifier toevoegen maar dat zie ik niet zo zitten.High incline zou je ook op de smith kunnen doen lijkt me ook een fijne oefening

Nieuwe gym zoeken.Op dit tempo heb ik de dumbells in m'n gym vrij snel uitgespeeld dus zal dan denk ik overstappen naar smith. Idem voor split squats, of ik moet een intensifier toevoegen maar dat zie ik niet zo zitten.![]()
Tot en met 35 kilo en de 28 mist. Voorheen hadden we 40 maar die zijn spoorloos geraakt tijdens de lockdown.

Als er een beter alternatief was was ik hier al lang weg ja.
Tot 60kg bij ons, helaas voor jou wel wat kilometersTot en met 35 kilo en de 28 mist. Voorheen hadden we 40 maar die zijn spoorloos geraakt tijdens de lockdown.
Als er een beter alternatief was was ik hier al lang weg ja.
Heb wel over andere gyms hier in de buurt nagedacht. Maar ik ben 7:30 op kantoor, 16:30 thuis eten,17:30 in de gym en rond 19:00 heb ik m'n post workout. Als ik dan ook nog meer tijd kwijt ben aan reizen naar een iets betere gym (voor de rest vind ik m'n gym prima en ik gebruik zware dumbells toch nooit lol) hou ik wel erg weinig vrije tijd over.Tot 60kg bij ons, helaas voor jou wel wat kilometers
Hoeveel reistijd heb je nu en hoeveel zal het naar de andere gym zijn?Heb wel over andere gyms hier in de buurt nagedacht. Maar ik ben 7:30 op kantoor, 16:30 thuis eten,17:30 in de gym en rond 19:00 heb ik m'n post workout. Als ik dan ook nog meer tijd kwijt ben aan reizen naar een iets betere gym (voor de rest vind ik m'n gym prima en ik gebruik zware dumbells toch nooit lol) hou ik wel erg weinig vrije tijd over.
Max vijf minuten met de auto. Geen idee hoe de particuliere gyms in andere dorpen/steden in de buurt zijn maar minimaal 20 minuten alemaal.Hoeveel reistijd heb je nu en hoeveel zal het naar de andere gym zijn?
Snap je punt ik zit al op een uur rijstijd kwa werk en dan nog 35/40 minuten gym per dag.Heb wel over andere gyms hier in de buurt nagedacht. Maar ik ben 7:30 op kantoor, 16:30 thuis eten,17:30 in de gym en rond 19:00 heb ik m'n post workout. Als ik dan ook nog meer tijd kwijt ben aan reizen naar een iets betere gym (voor de rest vind ik m'n gym prima en ik gebruik zware dumbells toch nooit lol) hou ik wel erg weinig vrije tijd over.