XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.621
Snap je punt ik zit al op een uur rijstijd kwa werk en dan nog 35/40 minuten gym per dag.
Voor de rest is het een prima gym, vrijwel altijd rustig. Enige nadeel is vrij prijzig en elke dag het zelfde poep gepraat van de oude garde aanhoren.

Max vijf minuten met de auto. Geen idee hoe de particuliere gyms in andere dorpen/steden in de buurt zijn maar minimaal 20 minuten alemaal.

20 Minuten valt mee toch? Ikzelf rijd ook 20 minuten naar de gym. De plaatselijke gym's zijn overvol en of hebben slechte apparatuur. Je moet er iets voor over hebben. :p

• #7.624
"sport vrienden en vriendinnen ome piet is er weer" elke fucking dag.
En gewoon elke dag dezelfde grapjes moeten aanhoren, roddels uit het dorp en denken dat ze overal verstand van hebben. Zitten een paar oudjes bij die redelijk sterk zijn (althans bench tegen de 200kg) maar voor de rest al jaren lang dag in dag uit exact dezelfde oefeningen op hetzelfde gewicht doen. Heb zelfs een keer ruzie gehad met die vent die me uitmaakte voor kanker autist omdat ik plates bovenop de pins van de cable machine doe. :roflol: Of dat ik niet met bench de onderkant van m'n borst moet aantikken en in een J curve moet pressen maar gewoon hoog op m'n borst en recht omhoog. En als ik hem dan uitleg waarom dit efficienter is wordt er gezegd ja maar ik heb 200+ gebencht ooit (loopt ondertussen helemaal kreupel omdat alles in z'n lijf kapot is).
20 Minuten valt mee toch? Ikzelf rijd ook 20 minuten naar de gym. De plaatselijke gym's zijn overvol en of hebben slechte apparatuur. Je moet er iets voor over hebben. :p
Verantwoord jij de kilometers naar m'n baas? No thanks nog grofweg een uur extra per dag onderweg zijn.

• #7.625
rug triceps, gaar van werk en niet heel gemotiveerd maar has to be done.

Rdl
Niet eens de moeite gedaan voordat ik weer de oxycodon van m'n ma kan pakken.

Cable chest supported row
77kg x 10,10,10 pr

Db overhead extension
14kg x 15,14,11 vpr
20kg x 12

Chest supported pulldown
55+2,5kg x 12,13,12 pr
2e setje was een restpause halverwege want ineens storte de hele cable in. :thinking:

Long rope pushdown
32kg x 13,13,12 vpr

Seated unilat smith calf raise
87,5kg x 13,12,12,12

Lat prayer
41,25kg x 12,12 vpr
32kg x 15

Cable overhead extension // cable crunch
3x

81,5kg
1600190418750.png

Voeding exclusief allicht een stuk taart die naar me loert in de koelkast.
1600190477481.png

Laatst bewerkt:
Lijkt wel op de grote versie van mijn rug, sexy rear delt ook

Goed droog gap gaat lekker :thumb:

• #7.628
Dikke rear delts G

• #7.633
  • #7.635
Gainien zonder trainen, kan het echt niet opbrengen. :emo: Maak decent nachten maar echt wallen waar je u tegen zegt onder m'n ogen.

Heb je toevallig last van stress? Hoe is je slaapritme? Zeker dat je wel voldoende eet?

• #7.639
Vandaag maar lower gedaan. Morgen beetje ub pompen op de meet. Voel m'n borst overigens nog steeds na zondag 2 setjes high incline en 3 setjes dips. Begin me af te vragen of ik niet gewoon iets lichts gescheurd heb lol. Voor de rest prima training. Overal reps/gewicht bij.

Leg press
173kg x 10,10,10 pr
136 kg x 12

Db split squat
35kg x 10,10,10 pr volgende keer overschakelen naar de smith denk ik want anders moet ik reps of intensifiers toevoegen en dat zie ik niet echt zitten tbh.

Hamstring curl
50+2kg x 11,12
35+5kg x 11

Leg extension
50+3kg x 12,11
43+2kg x 12

Abductor
64+2,3 x 13,12

Heb je toevallig last van stress? Hoe is je slaapritme? Zeker dat je wel voldoende eet?
Werk deze week bezorgde wel wat stress ja, voor de rest ook wel wat dingetjes gaande maar het is vooral een case van stop being such a p*ssy.

Terug
Naar boven