AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.641
Lekker hard getraind bij de meet. Wou bonksen maar veelteveel lui.

Flat db press
3x6-10x40kg

Db overhead extension
Curl machine

Toen vond ik het wel weer mooi geweest en ben ik verder gaan ouwehoeren. :roflol:

Vanaf maandag weer ff strict.

Heb je een idee waar het aan ligt?
Niet genoeg dedication. :p

• #7.642
Vanaf nu maar weer even alle variablen on point. Wel nog steeds een gare borst en ineens moeite met m'n nek draaien sinds zondag. Hoop gewoon gaar geslapen want heb weinig zin in nog een blessure erbij. :emo:

Voeding ook wat geupped. Iemand er wat op aan te merken? 1 en 2 op werk, 3 pre, 4 post.
1600678730480.png

zelfs je omega´s meerekenen in je kcal, hardcore

Meer omega's nemen :windup:

Ik zie een augurk pump als pre?

• #7.648
Upper

Bench
Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken, reps gaan veelte zwaar (en ik haal ze niet) om hier op te kunnen bouwen. Ik heb kut spotters in m'n gym en moet geluk hebben dat de juiste barbell heb(de andere 3, die ik vandaag hebt rollt ala olympische bb) of het goeie bankje is bezet. Vrij frustrerend als een van die punten m'n hele sessie verneukt. Dus of deloaden, of niet meer progressief laden met 2,5kg elke week (maar hoe dan programmern?) of bench eruit en wisselen voor dips of chest press.
2x5x112,5kg
4x112,5kg had hem misschien eruit kunnen pressen maar werd veelte goor
4x100?? meh

Cable chest supported row
68kg x 10
82kg x 7,7,7 pr

Chest press
64+4,5kg x 10,10 pr

Laying cuff side raise
18kg x 14,12,12 pr
14kg x 17 pr

Cable ez overhead extension
3/4x

Lat pulldown
43kg x 12
49kg x 10,10

Preacher curl
3x

Altijd kut als je training zo start. Herken de irritatie .

• #7.650
Altijd kut als je training zo start. Herken de irritatie .
Vooral omdat progressie voorheen wel solid ging op bench. Maar het tijdstip dat ik tegenwoordig ga zijn gewoon kut spotters en dan wordt het een hele frustratie om constant mensen aan te spreken of hopen dat het juiste rack, bankje en barbell vrij zijn.

• Like
Waarderingen: BB_
Vooral omdat progressie voorheen wel solid ging op bench. Maar het tijdstip dat ik tegenwoordig ga zijn gewoon kut spotters en dan wordt het een hele frustratie om constant mensen aan te spreken of hopen dat het juiste rack, bankje en barbell vrij zijn.
Zijn er geen mensen achter de balie die je misschien wat meer kan vertrouwen? Als ik niemand van de gym vertrouw vraag ik het wel aan iemand daar.

• #7.652
Zijn er geen mensen achter de balie die je misschien wat meer kan vertrouwen? Als ik niemand van de gym vertrouw vraag ik het wel aan iemand daar.
Gaat niet zozeer om vertrouwen maar het constant moeten vragen om een spot wat vervelend is, en dat de liftoff ook nooit goed is en dat is precies het punt waar ik extreem veel kracht op verlies. Met goeie liftoff scheelt heel erg veel bij mij. Of de stand wordt letterlijk de lucht gelift of er gebeurt helemaal niks, keer op keer. :emo:

Zijn microplates een oplossing? Dan kan je ook progressief overloaden maar stuk rustiger

• #7.654
Zijn microplates een oplossing? Dan kan je ook progressief overloaden maar stuk rustiger
Heb ik in het verleden wel gedaan maar ik ga niet meer zitten kloten met halve kilos. Al helemaal omdat dat bijna geen nut heeft als de gym plates niet gecalibreerd zijn.

Als je spotters nodig hebt is het RPE10/0RIR? Dit zou dan de laatste week van een mesocycle moeten zijn? Nog zo'n moeizame training = deloaden en weer vele weken bouwen met volume?

Bench
3x7x92,5kg easy, het idee is hier dan ook niet gore intensiteit maar gewoon rustig bouwen en sterk worden.
^^^ Meer van dit?

Hoe ben je daarvan naar deze 5x5 gegaan?

• #7.656
Als je spotters nodig hebt is het RPE10/0RIR? Dit zou dan de laatste week van een mesocycle moeten zijn? Nog zo'n moeizame training = deloaden en weer vele weken bouwen met volume?

^^^ Meer van dit?

Hoe ben je daarvan naar deze 5x5 gegaan?
Het gaat mij voornamelijk om een goeie liftoff. Met een goeie liftoff kan ik aanzienlijk meer intensiteit en volume aan. Maakt helaas echt een wereld van verschil.

Ik ging altijd vrij goed op 5 reppers en had als tweedfe bench dag die 3x7 erbij maar die heb ik ondertussen gewisseld voor een high incline dumbell press. Mede omdat focus op schouders en ik blijf meer gericht op hypertrofie dan kracht. 5 reps is eigenlijk altijd een rode lijdraad in m'n programmering geweest, en werkte prima aangezien m'n borst m'n grootste spiergroep is en bench relatief sterk tegenover de rest is. Maar het is nogal frustrerend wanneer je vast loopt. Wellicht gewoon een kilo of tien op m'n 5repper deloaden en vanaf daar weer bouwen I guess.

Laatst bewerkt:
  • #7.657
Ruk geslapen maar goeie training gehad.

Leg press
173+5kg x 10,10,10 pr
136kg x 13

Smith split squat
Smith er in, dumbells eruit.
60kg x 9,8 laatste reps halverwege mooie grinder.

Hamstring curl
50+5kg x 11,10 pr not sure of het door de agmatine pwo kwam maar ik heb nog nooit zo'n pijnlijke pomp gehad.
36+5kg x 14

Leg extension
50+5kg x 11,11
43+2kg x 14

Abductor
64+2,3 x 15,11

Adductor
50kg x 12,9

Cable crunch
setjes

Jankende baby in huis dus zal wel weer een ruk nacht worden, maar what's new.

• #7.658
Echt gestoord hoe naar de kloiten m'n benen zijn met relatief laag volume, is de intensiteit in ieder geval hoog genoeg. Schouders en biceps vandoag. Halverwege training beste dropoff in energie en motivatie,, mja.

Seated cuff y-raise
14kg x 13,14,13,14

Standing cable curl
Voorheen seated maar staand ook prima
36+3,75kg x 10,11,9,9

OHP
60kg x 5,5,5 pr

D handle curl
41+327,5kg x 11,11,8

Cable upright row
50kg x 14,12,13,9

Hammer curl
*x*x*

Face pull
23kg x 16,13,14 flink wat kilos gereset, reps werden sloppy.

• #7.659
Mobiel vergeten en geen zin om terug te rijden dus geen idee wat ik moest doen qua gewichten. Chest supported cable row en db overhead extension sowieso pr maar voor de rest beetje gefreestyled. Warme groenten.

Wellicht tijdje paused gaan benchen?

Terug
Naar boven