- Waardering
- 18.834
Zou ook eventueel kunnen, maar vraag me af of dat zoveel toegevoegde waarde heeft voor mijn doel. Mindere intensiteit kunnen hanteren dus ook minder gains, lijkt mij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ook eventueel kunnen, maar vraag me af of dat zoveel toegevoegde waarde heeft voor mijn doel. Mindere intensiteit kunnen hanteren dus ook minder gains, lijkt mij.
Zou wellicht moeten ja. Maar voelt kut omdat ik net uit een cut ben en pas een weekje of twee in een overschot.
Interessant. Ben benieuwd of dat inderdaad zo is. Time under tension vergroot wel lijkt me en de ‘bounce’ elimineer je ook. Maar heb geen idee wat dat voor gains doet.Zou ook eventueel kunnen, maar vraag me af of dat zoveel toegevoegde waarde heeft voor mijn doel. Mindere intensiteit kunnen hanteren dus ook minder gains, lijkt mij.
Zou wellicht moeten ja. Maar voelt kut omdat ik net uit een cut ben en pas een weekje of twee in een overschot.
Wat is een cuffes y raise? Is dat zo'n onderhandse db raise?
Nope.
Ik heb afgelopen weken juist extreem weinig volume en frequency voor borst gehanteerd, maar met meer kcal komt het wel.En extra rusten, zou dat nog kunnen helpen? Terug in gewicht is vervelend.
Niks hoeft inderdaad maar ik heb wel de ambitie om er sterk op te worden. M'n chest reageert prima op de bench alleen frustreert het vastlopen, spotters en techniek wat. Dus inderdaad, voor nu er maar uit aangezien hoofd doel hypertrofie blijft.Je hoeft ook niet te bbenchen voor een goeie chest toch. Ditch toch al die oefeningen die je zou moeten doen volgens internet standards en focus is wat meer op oefeningen waar je wel een mossel voelt werken.
Niks hoeft inderdaad maar ik heb wel de ambitie om er sterk op te worden. M'n chest reageert prima op de bench alleen frustreert het vastlopen, spotters en techniek wat. Dus inderdaad, voor nu er maar uit aangezien hoofd doel hypertrofie blijft.
Jup dat doe ik inderdaad. Maar het kleine stukje van rack positie naar boven m'n borst kan het verschil van een rep of drie zijn voor mij.Heb je voor de liftoff wel eens geprobeerd te unracken met je kont in de lucht en die dan pas als laatste stap op het bankje te plaatsen?

Vanuit mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat je door een bak kwark te eten voor het slapen gaan vaker naar het toilet moet. 6x is trouwens wel echt t*ring veel.Als ik me niet vergis had jij ook vaak slaapproblemen omdat je vaak moest pissen snachts. Nou kan ik me herinneren dat je kwark ging skippen voor het slapen gaan om dit tegen te gaan. Heeft dit gewerkt bij jou/ merkte je verschil? Want ik moet er snachts gerust 6x uit om te pissen en ben daar wel klaar mee....
Ik heb dit gehad, toen ik stopte met een bak kwark eten voor het slapen stopte dat ook direct.Als ik me niet vergis had jij ook vaak slaapproblemen omdat je vaak moest pissen snachts. Nou kan ik me herinneren dat je kwark ging skippen voor het slapen gaan om dit tegen te gaan. Heeft dit gewerkt bij jou/ merkte je verschil? Want ik moet er snachts gerust 6x uit om te pissen en ben daar wel klaar mee....