Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.661
Zou ook eventueel kunnen, maar vraag me af of dat zoveel toegevoegde waarde heeft voor mijn doel. Mindere intensiteit kunnen hanteren dus ook minder gains, lijkt mij.
Interessant. Ben benieuwd of dat inderdaad zo is. Time under tension vergroot wel lijkt me en de ‘bounce’ elimineer je ook. Maar heb geen idee wat dat voor gains doet.

Laatst bewerkt:
  • #7.665
Borst vandaag, triceps zuur dus verwachte niet zoveel. Ging prima tho

High incline db press
30kg x 12,10 pr
24kg x 11
Chest dips
10x bw
26kg x 10,9 pr

Unilateraal smith calf raise
90kg x 15,15,15,15 pr

Bayesian fly
27kg x 15,15

Cuffed Y raise
14kg x 15,15,15 pr

Hopelijk deze keer nief weer een week spierpijn

Wat is een cuffes y raise? Is dat zo'n onderhandse db raise?

En extra rusten, zou dat nog kunnen helpen? Terug in gewicht is vervelend.

• #7.670
Shape is nog wel oké en kan kcal ook redelijk onder controle houden. Vorige reverse zat ik zo kort na de cut al op +8 kilo ofzo door alle binges. Nu een meer slow n steady approach. Ook kijken of ik komende tijd wat massa op m’n abs kan krijgen. Taille blijft vooralsnog 73cm.
41F440CC-B2A9-4DAA-9EFD-F749E2ABFB3E.jpeg

En extra rusten, zou dat nog kunnen helpen? Terug in gewicht is vervelend.
Ik heb afgelopen weken juist extreem weinig volume en frequency voor borst gehanteerd, maar met meer kcal komt het wel.

• #7.671
Wat frustraties op werk dus had wel zin in de gym, tien uur geslapen, Hatebreed erbij en gaan. Borst nog steeds gaar terwijl de laatste keer trainen vrijdag was, ik heb echt geen flauw idee hoe het komt maar goed. Kcal geupped, en voor het eerst sinds een jaar of drie ook weer eens creatine erin. Ik gok op een redelkijke weight gain komende tijd.

Bench
4x5x100kg
Besloten om bench er volgende training maar uit te gooien. Ik krijg er een goeie pomp van maar de liftoff frustratie en fatigue/reward ratio is het mij momenteel niet waard. De chest press die ik in m'n gym heb heb ik een extreem goeie connectie mee dus daar maar zien sterk op te worden. Allicht een beetje bro maar boeiend. Jammer dat ik net voor de drie plates de handoek in de ring gooi maar die komt in een andere meso wel eens.

Cable chest supp row
82kg x 9,8,8,8 pr

Laying cuff side raise
18kg x 16,15,15,15 pr

Chest press
73kg x 10,10 pr
Gestoorde pomp hier

Lat pulldown
49kg x 10,10,8

Unilateral cable overhead extension
Db curls

En nog een pashok fotoje.
1601401308364.png

Je hoeft ook niet te bbenchen voor een goeie chest toch. Ditch toch al die oefeningen die je zou moeten doen volgens internet standards en focus is wat meer op oefeningen waar je wel een mossel voelt werken.

• #7.673
Je hoeft ook niet te bbenchen voor een goeie chest toch. Ditch toch al die oefeningen die je zou moeten doen volgens internet standards en focus is wat meer op oefeningen waar je wel een mossel voelt werken.
Niks hoeft inderdaad maar ik heb wel de ambitie om er sterk op te worden. M'n chest reageert prima op de bench alleen frustreert het vastlopen, spotters en techniek wat. Dus inderdaad, voor nu er maar uit aangezien hoofd doel hypertrofie blijft.

Niks hoeft inderdaad maar ik heb wel de ambitie om er sterk op te worden. M'n chest reageert prima op de bench alleen frustreert het vastlopen, spotters en techniek wat. Dus inderdaad, voor nu er maar uit aangezien hoofd doel hypertrofie blijft.

Als je ooit gaat verhuizen een goeie gym zoeken. Voor nu maar lekker massa bouwen en de 3 plates benchen als je alles mee hebt.

Heb je voor de liftoff wel eens geprobeerd te unracken met je kont in de lucht en die dan pas als laatste stap op het bankje te plaatsen?

• #7.676
Heb je voor de liftoff wel eens geprobeerd te unracken met je kont in de lucht en die dan pas als laatste stap op het bankje te plaatsen?
Jup dat doe ik inderdaad. Maar het kleine stukje van rack positie naar boven m'n borst kan het verschil van een rep of drie zijn voor mij.

• #7.677
Weer een nachtje van amper slapen en gaar, maar lijkt eerder het nieuwe normaal lol. Moest me door de eerste setjes heen pushen maar daarna goeie drive.

Leg press
182kg x 8,8,8 pr deze begint flink pittig te worden
136kg x 14

Smith split squat
60kg x 10,10 pr ik denk zelden in m'n leven zulke intense setjes gehad. :emo:

Hamstring curl
57kg x 9,9 pr
43kg x 14

Cable crunch
x3

Crunch machine
x2

Leg extension
57kg x 11,11
43+4kg x 14

Abductor
64+4,5 x 17,12

Adductor
50+2,3kg x 12,9 denk ik

Voeding
1601487187535.png
Moet nog wat randoms toevoegen bij pre bed meal dus straks ff door de winkel zoeken. Ik denk een snelle jelle en wat cereal door de kwark ofzo.

Als ik me niet vergis had jij ook vaak slaapproblemen omdat je vaak moest pissen snachts. Nou kan ik me herinneren dat je kwark ging skippen voor het slapen gaan om dit tegen te gaan. Heeft dit gewerkt bij jou/ merkte je verschil? Want ik moet er snachts gerust 6x uit om te pissen en ben daar wel klaar mee....

Als ik me niet vergis had jij ook vaak slaapproblemen omdat je vaak moest pissen snachts. Nou kan ik me herinneren dat je kwark ging skippen voor het slapen gaan om dit tegen te gaan. Heeft dit gewerkt bij jou/ merkte je verschil? Want ik moet er snachts gerust 6x uit om te pissen en ben daar wel klaar mee....
Vanuit mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat je door een bak kwark te eten voor het slapen gaan vaker naar het toilet moet. 6x is trouwens wel echt t*ring veel.

Ik heb dit gehad, toen ik stopte met een bak kwark eten voor het slapen stopte dat ook direct.

Terug
Naar boven