Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik me niet vergis had jij ook vaak slaapproblemen omdat je vaak moest pissen snachts. Nou kan ik me herinneren dat je kwark ging skippen voor het slapen gaan om dit tegen te gaan. Heeft dit gewerkt bij jou/ merkte je verschil? Want ik moet er snachts gerust 6x uit om te pissen en ben daar wel klaar mee....
Vanuit mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat je door een bak kwark te eten voor het slapen gaan vaker naar het toilet moet. 6x is trouwens wel echt t*ring veel.
Ik heb dit gehad, toen ik stopte met een bak kwark eten voor het slapen stopte dat ook direct.
Damn daarom moet ik elke keer vet nodig pissen en ben ik vroeg wakker. Eej. Ff wat vroeger eten dus.
Ik heb wel vaker geopperd om kwark eruit te gooien maar het blijft een te makkelijke eiwitbron, het werkt zeker maar bij mij was het meer een combinatie van kwark pre bed + nog een hoop vloeistof tegen de honger. Nu ik aan het bulken ben drink ik iets minder, vooralsnog veel maar hoef ik misschien een keer per nacht naar de wc.Ik heb het ook (voornamelijk in de winter), maar zes keer per nacht is wel echt bizar veel. Hier hoogstens twee keer

t*ring als ik zes keer per nacht moest pissen had ik toch fijn een emmer naast m'n bed gezet, of was op de badkamer gaan liggen.Als ik me niet vergis had jij ook vaak slaapproblemen omdat je vaak moest pissen snachts. Nou kan ik me herinneren dat je kwark ging skippen voor het slapen gaan om dit tegen te gaan. Heeft dit gewerkt bij jou/ merkte je verschil? Want ik moet er snachts gerust 6x uit om te pissen en ben daar wel klaar mee....
Ik kan me nog een verhaaltje herinneren dat jij in een flesje aan het pissen was op je kamer omdat je je ma niet wakker wou maken toen je zoveel water had gedronken na een festival.t*ring als ik zes keer per nacht moest pissen had ik toch fijn een emmer naast m'n bed gezet, of was op de badkamer gaan liggen.
Dus zo gek is dat niet voor jou hihi.Ik kan me nog een verhaaltje herinneren dat jij in een flesje aan het pissen was op je kamer omdat je je ma niet wakker wou maken toen je zoveel water had gedronken na een festival.Dus zo gek is dat niet voor jou hihi.
Ja true dat is wel in de beginperiode van m'n festivalcarriere geweest. De laatste jaren drink ik amper meer op een festival en pis ik dus ook niet meer rip.Cola light all day ja. De goat.
Ik kan me nog een verhaaltje herinneren dat jij in een flesje aan het pissen was op je kamer omdat je je ma niet wakker wou maken toen je zoveel water had gedronken na een festival.Dus zo gek is dat niet voor jou hihi.
Vind ik ook lekker maar is caffeine wel handig als je al niet optimaal slaapt?
Waarschijnlijk niet maar ik zit echt al jaren op dezelfde hoeveelheid caffeine en heb er nog nooit alerter of een rush door gevoeld, ik gok prima tolerantie. Voordat ik af en toe gebroken nachten had dronk ik precies hetzelfde. Vannacht overigens een goeie nacht gehad, binnen een kwartier weg en pas rond 06:30/07:00 wakker.Vind ik ook lekker maar is caffeine wel handig als je al niet optimaal slaapt?
Precies.Haha hij is wel wat gewend hoor, blikkie monster uurtje voor bedtijd kan gewoon
Zit ook caffeine in, maar niet zo heel veel.