Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Damn daarom moet ik elke keer vet nodig pissen en ben ik vroeg wakker. Eej. Ff wat vroeger eten dus.

Ik heb het ook (voornamelijk in de winter), maar zes keer per nacht is wel echt bizar veel. Hier hoogstens twee keer

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.683
Als ik me niet vergis had jij ook vaak slaapproblemen omdat je vaak moest pissen snachts. Nou kan ik me herinneren dat je kwark ging skippen voor het slapen gaan om dit tegen te gaan. Heeft dit gewerkt bij jou/ merkte je verschil? Want ik moet er snachts gerust 6x uit om te pissen en ben daar wel klaar mee....

Vanuit mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat je door een bak kwark te eten voor het slapen gaan vaker naar het toilet moet. 6x is trouwens wel echt t*ring veel.

Ik heb dit gehad, toen ik stopte met een bak kwark eten voor het slapen stopte dat ook direct.

Damn daarom moet ik elke keer vet nodig pissen en ben ik vroeg wakker. Eej. Ff wat vroeger eten dus.

Ik heb het ook (voornamelijk in de winter), maar zes keer per nacht is wel echt bizar veel. Hier hoogstens twee keer
Ik heb wel vaker geopperd om kwark eruit te gooien maar het blijft een te makkelijke eiwitbron, het werkt zeker maar bij mij was het meer een combinatie van kwark pre bed + nog een hoop vloeistof tegen de honger. Nu ik aan het bulken ben drink ik iets minder, vooralsnog veel maar hoef ik misschien een keer per nacht naar de wc.

21:00 was m'n pre bed meal wat bestond uit 1 kipburger op 2 bolletjes, 500g kwark, 1 chocokoekje en een snelle jelle zero plus wat cola. Ga zo m'n nest in en voor die tijd zal ik waarschijnlijk nog een keer naar de wc gaan maar dat is het dan ook wel.

In de cut is het niet gek voor mij om 8+ L vloeistof per dag aan te zitten dus ook niet zo gek dat je constant aan het flushen ben. Op werk zie ik sommige collega's misschien een of twee keer per dag naar de wc gaan en dan vraag ik me echt af hoe ze het voor elkaar krijgen. :emo:

Als ik me niet vergis had jij ook vaak slaapproblemen omdat je vaak moest pissen snachts. Nou kan ik me herinneren dat je kwark ging skippen voor het slapen gaan om dit tegen te gaan. Heeft dit gewerkt bij jou/ merkte je verschil? Want ik moet er snachts gerust 6x uit om te pissen en ben daar wel klaar mee....
t*ring als ik zes keer per nacht moest pissen had ik toch fijn een emmer naast m'n bed gezet, of was op de badkamer gaan liggen.

• #7.685
t*ring als ik zes keer per nacht moest pissen had ik toch fijn een emmer naast m'n bed gezet, of was op de badkamer gaan liggen.
Ik kan me nog een verhaaltje herinneren dat jij in een flesje aan het pissen was op je kamer omdat je je ma niet wakker wou maken toen je zoveel water had gedronken na een festival. :p Dus zo gek is dat niet voor jou hihi.

Cola voor het slapen?

Ik kan me nog een verhaaltje herinneren dat jij in een flesje aan het pissen was op je kamer omdat je je ma niet wakker wou maken toen je zoveel water had gedronken na een festival. :p Dus zo gek is dat niet voor jou hihi.
:roflol: Ja true dat is wel in de beginperiode van m'n festivalcarriere geweest. De laatste jaren drink ik amper meer op een festival en pis ik dus ook niet meer rip.

• #7.693
Vind ik ook lekker maar is caffeine wel handig als je al niet optimaal slaapt?
Waarschijnlijk niet maar ik zit echt al jaren op dezelfde hoeveelheid caffeine en heb er nog nooit alerter of een rush door gevoeld, ik gok prima tolerantie. Voordat ik af en toe gebroken nachten had dronk ik precies hetzelfde. Vannacht overigens een goeie nacht gehad, binnen een kwartier weg en pas rond 06:30/07:00 wakker.
Haha hij is wel wat gewend hoor, blikkie monster uurtje voor bedtijd kan gewoon
Precies.
Zit ook caffeine in, maar niet zo heel veel.

• #7.694
Goed geslapen. Geen gekke training maar ook niet bijzonder veel drive en om een of andere reden geen pomp.

Cable curl
43kg x 10,10,12,10 pr

Cuff y-raise
14+1,25kg x 12,12,10,10 pr

D handle curl
46kg x 11,10,10 pr

OHP
Was vergeten m'n vans/converse aan te doen dus op sneakers getraind die erg indeuken tijdens het pressen, na het eerste setje uitgegaan en was een wereld van verschil
62,5kg x 4,5,5 pr

Hammer curl

Upright row
50+2,5kg x 11,10,9
36kg x 15

Preacher curl
2 setjes

Face pull
23+2,5kg x 15,15,15

• #7.695
Gister echt helemaal gesloopt dus kon het niet opbrengen om te gaan. Net geen twaalf uut geslapen en op tijd wakker voor een weekend sessie. Op semi nuchtere maag, alleen 35g whey, en wat eea's intra.

High incline db press
32,5kg x 9,11 pr eerste setje geen spot met omhoog komen. Dumbells omhoog swingen wordt ietwat onslachtig, erg blij met dit setje tho. Voorheen bleef ik ellendig lang rond de 26kg hangen.
26kg x 12

Dips
8 x bw
26kg x 13,10 pr :D

Unilat smith calf raise
92,5kg x 12,14,11,10 pr

Unilateral cable side raise
Moest cuffed y-raise maar de goeie kabels waren al t*ring lang bezet. Denk dat ik deze manier erin houd, voelde wel prima en dan heb ik drie verschillende side raise varianten per week
7kg x 18
9kg x 17,17,15

Knee raise
bw x ,,,

Low incline db fly // front raise
Moest bayesian fly maar goeie kabels nog steeds bezet
4x ofzo

Nu lekker 500g kwark, 2 frikandellenbroodjes en 1 donut pwo.

• #7.696
Vandaag bij biggym getraind dus niet echt gewichten bijgehouden want andere machines, maar in ieder geval zoals plan vijf keer geweest deze week. Morgen legs wat ook ik een andere gym zal zijn.

Unilateral pulldown

Unilateral Db overhead extension
16kg x 10,8 pr
14kg x 10
12kg x 13

Row machine
Tricep pushdowns
Andere row machine
Cable overhead extension
Straight arm pulldown/side raise

Word merkbaar sterker en ook het idee dat massa bij armen en delts wat meer wordt, gaat de goeie kant op dus.

• #7.697
Andere gym dus kon weer niet echt tracken. Mogelijkheid tot incline leg press ipv m'n eigen horizontale dus daar maar van gebruik gemaakt.

Incline leg press
5pps x 10
6pps x 6,8
4pps x 12

Liggende ham curl
2 setjes

Seated ham curl
2 setjes

Smith split squat
62,5kg x 10,9 pr

Leg extension
Cable crunch

Zit je ook nog in blast?

• #7.699
Upper vandaag. Als een roosje geslapen, slaapprobleem lag bij 5-HTP suppletie gok ik. Beetje Agmatine en Citrulline pre workout en had er zin in. Wel nog veel spierpijn in triceps van afgleopen zaterdag, maar so be it.

Cable chest supported row
91kg x 8,8,8,8 pr

Laying cable cuff raises
18+1,25kg x 15,14,11 pr
14kg x 17

Chest press
Chest press er in ipv bench. Goeie keuze, geen liftoff frustratie goeie connectie en echt een smerig harde pomp.
77kg x 10,8 pr
57kg x 12

Lat pulldown
49kg x 12,11,9

Alternating db curl // cable crossover pushdown

Cable flyes
Moest bayesian fly maar goeie kabels t*ring lang bezet, dan maar wat pompen.
2 setjes laatste met stretch

Morgen rust denk ik aangezien ik gister lower heb gedaan ipv vandaag en heb deze week alleen nog maar upper werk.

Hoe laat op de dag nam je 5htp?

Terug
Naar boven