- Waardering
- 14.557
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kmowmsayingmaag problemen heb ik gelukkig nooit met pre, maar af en toe neem je iets te veel en is het niet helemaal de GOAT zegmaar.
zoals vandaag![]()
Doe maar un aware
Vandaag rustdag tevens ook een slecht dagje qua voeding, wel gewoon in een deficit maar niet mooie macro's. Ouders zijn ff op vakantie dus die hadden hnnng pizza gehaald. Pizza > kip bakken. Maar voor morgen is m'n breakfast (75g havermout +30g whey +200ml milk) al klaar, ook m'n avondeten (300g kip) net maar alvast gemaakt. Ben benieuwd of haver, melk en whey een beetje smaakt. Zal wel niet lol.
Misschien morgen even wat cardio, anders ga ik rond de 2200 kcal zitten.
Tik onder tepelMet bench misschien wat lager touchen en meer met je borst squezen
Dat werkt zeker ook wel voor mij hoor, maar bij bench blijkbaar niet. Gelukkig is die oefening te vervangen.Het duurde bij mij ook even tot ik mijn spieren die ik wilde gebruiken ook echt voelde. Blijven proberen en focussen dus
Ik weet dat veel mensen het belachelijk vinden hier, maar it works for me (en voor genoeg anderen ook)
Zal bij bench ook nog wel komen.Dat werkt zeker ook wel voor mij hoor, maar bij bench blijkbaar niet. Gelukkig is die oefening te vervangen.
Techniek helemaal goed bij bench?
Schouders naar achteren enz?
100 kilo squat zwaar of goed te doen?
Mirin dat jij deadlifts kan doenmirin dat je die 70 zo kan laten fl*kkeren
als ik dat doe scheur ik alles af