- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee vooral schouders, gok rond de 25/600Wat is je onderhoud dan?
Bench filmpjes zie ik niks vreemds.
Je voelt borst helemaal niet?

redelijk
dacht dat m'n latspread wel wel decent wasVet wordt zeker minder maar je poseren zuigt wel donkey balls man![]()

Thanks bro, maar nog lang niet tevreden
dacht dat m'n latspread wel wel decent was
http://[ATTACH=full]386721[/ATTACH][Afbeelding niet meer beschikbaar][/spoiler][/QUOTE]
bohhhh owiejoww kijk eens wat een canonball delts :roflol:
misleidende foto :P
Duurde even voordat ik hem snaptebohhhh owiejoww kijk eens wat een canonball delts
misleidende foto![]()

Proud but never satisfied

hoogste was 103/105 kg. vorige week 88,3. Dacht eerst wel shredded te zijn op 90kg lol. Maar dacht ook dat die before 20% dus zoveel verstand had ik er niet vanProud but never satisfied
Wel goede progress idd! Doet me denken aan mijn transformatie toen ik van 108 naar 80 kg ging in een jaar. Van hoeveel kg kom jij af?
Ik had veel eerder verstand kunnen hebben, ben al ontiegelijk lang in de gym. Toen ik begon kon ik dan ook niet eens de smith benchen. yes srs
dacht dat m'n latspread wel wel decent was
http://[ATTACH=full]386731[/ATTACH][Afbeelding niet meer beschikbaar][/spoiler][/QUOTE]
zooooooo, hoelang zit hier tussen, mad progress man!
Ehm sinds begin van dit logje denk ik. Maar heb alleen tussen feb - jun sep-nu gewicht verloren.zooooooo, hoelang zit hier tussen, mad progress man!
was je voor het liften al zo zwaar of was het een uit de hand gelopen bulk?Ehm sinds begin van dit logje denk ik. Maar heb alleen tussen feb - jun sep-nu gewicht verloren.
Ik ben me hele leven al zwaar geweest. Ik heb ook nog nooit gebulkt van m'n leven, ja je kan zeggen dat ik 17 jaar heb gebulkt. Maar macro's waren dan 300 kh 150g v en 50 eiwit. Dus daarop gain je niet echht veel. Je wilt niet weten hoeveel zin ik heb om straks te gaan bulken, eindelijk een keer van die weakling stats afwas je voor het liften al zo zwaar of was het een uit de hand gelopen bulk?