- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
srs plsIk raad alle nattys aan t3 te nemen. Liefst high dose voor maximum effectzzzzz!
Dan nog liever clen

netjes man, het toegewijde leefeVolgensmij zie ik toch echt outline van abs, kan het alleen niet op de foto krijgen met licht etc. Maar onderbuik+onderrug is nog kapot dik. Deze week weer vol aan de bak + veel hiit cardio. Donderdag cheatdagje want dan ben ik jarig. all you can eat uiteten![]()

Brommer is al 8 maanden stuk ofzo ripbijna 20kg eraf is wel netjes hoor, nu gaat je brommert vast een stuk sneller.
Voelde goei
Bot sure if srs maar voelde wel Gore pomp in m'n onderrug en lower latslekker t-bar rows voor de onderrug. Ronnie coleman approved onderrug oefening
Voelde goei
Bot sure if srs maar voelde wel Gore pomp in m'n onderrug en lower lats
jouw search skills zijn litterly retardedsrs volgens mij deed Ronnie deze oefening ook met full r*tard form voor onderrug. Kan dat filmpje zo even niet vinden
Ze waren wel iets strickter dan dit lol. Maar sta ook bijna helemaal rechtop, yates stijl.jouw search skills zijn litterly retardedZe waren wel iets strickter dan dit lol. Maar sta ook bijna helemaal rechtop, yates stijl.