AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
sbd's binnen, zaten erg strak maar wel goed. Hoe ga je die dingen schoon krijgen? Ze warnen helemaal nat aan het einde

highbar squat
3x10x20kg
6x40kg
5x60kg
3x70kg
5x5x77,5kg easy, 2,5kg van vpr

walking lunges
ipv cardio xD
8x10kg per hand
8x12kg
2x7x12kg
8x12kg
7x12kg op

smith calf rasie
hold bovenin
4x10x60kg

4 pullups. 4 rep pr

leg extension
12x32kg
10x57kg
9x64kg
10x64kg
8x64kg

piem rug

Klasse van het doorzetten van de cut man, moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had dat je het zolang vol zou houden gezien je uitgaanspersoonlijkheid :o Juist bruut dat je het tegendeel bewezen hebt, nice man
Thanks brah, dat is ook juist wat mij motiveert. Mensen verwachten het niet.

Toch moet je eens proberen om clean te gaan eten. Maak eens een goed voedingsschema en hou dit eens een maand vol. Kijk of dit meer zoden aan de dijk zit dan dat IIfym.
Waarom precies? Ik ben 20kg gedropt. Die foto hierboven is m'n rug op 105kg.. En dit is m'n current rug op 86kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vast voedingsschema kan ik niet. Wil ik ook niet. Dit is de enige manier hoe ik het kan volhouden

Goeie sq man, sbd's zijn wel nice, doe ze gwn in de handwas.

Doen wat goed voor jou voelt en wat jij volhoudt idd. Gaat toch prima zo?;)

• #1.404
Goeie sq man, sbd's zijn wel nice, doe ze gwn in de handwas.
Handwas als in een sopje maken en ze laten weken? Squats zijn overigens allemaal pr's aangezien m'n lowbar max 5x5x80 en 1x5x90 was.
Doen wat goed voor jou voelt en wat jij volhoudt idd. Gaat toch prima zo?;)
Gaat prima, mag sneller maar ben gewoon ongeduldig.Maar ben sinds mijn 14e(?) niet zo *dun* geweest. Misschien wel zelfs sinds m'n 10e.

Eens in de paar maanden in de was, zorg wel dat je ze na elke training op de verwarming gooit om stinken te voorkomen.

Uitkoken schijnt ook te werken als het echt niet te harden is

Eens in de paar maanden in de was, zorg wel dat je ze na elke training op de verwarming gooit om stinken te voorkomen.

Uitkoken schijnt ook te werken als het echt niet te harden is
misschien dat mijne zo stinken omdat ze mijn tas nooit verlaten

• #1.407
Toch moet je eens proberen om clean te gaan eten. Maak eens een goed voedingsschema en hou dit eens een maand vol. Kijk of dit meer zoden aan de dijk zit dan dat IIfym.
ja beter ga je als een autist op tijd T hoeveelheid X rijst en kip eten en geen gram meer of minder, want anders ben je niet dedicated. dat is inderdaad veel beter te vol te houden dan gewoon eten wat je normaal zou doen alleen dan met een beetje actieve monitoring

• #1.409
ja beter ga je als een autist op tijd T hoeveelheid X rijst en kip eten en geen gram meer of minder, want anders ben je niet dedicated. dat is inderdaad veel beter te vol te houden dan gewoon eten wat je normaal zou doen alleen dan met een beetje actieve monitoring
Ik weeg wel alles netjes af, maar moet gewoon wat non clean eten zodat ik het vol kan houden. Voeding vandaag bijvoorbeeld;
50g whey, 4 brood 60g kaas, 1 pistolet met +-30g filet amrricain( broodje op school) 7 vissticks( normaal kip, maar dat was op) 500g kwark en 70g borrelnootjes( dit omdat kcal over en cravings) prima imo

ik zou wel minimaal 3 tot 4 porties groente en/of fruit proberen binnen te krijgen dagelijks

Laatst bewerkt:
  • #1.411
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zou wel minimaal 3 tot 4 porties groente en/of fruit proberen binnen te krijgen dagelijks
Groente ga ik niet eten, dom weet ik. Maar krijg het gewoon niet weg. Vind het niet normaal smerig. M'n hele leven al, nog nooit een groente gehad die ik lekker vind. Behalve ui. Fruit eet ik sporadisch, ene keer wel andere keer niet. Ligt er maar net aan wat we hebben

Zieke vooruitgang :thumbs:

• #1.414
eerdaags zal je Zyzz zijn

Sick man, hoeveel tijd zit daartussen?

Moet goed voelen :D

Je hebt talloze recepten met spinazie waar je de spinazie niet eens proeft.

Als je alle voeding afweegt dan is dat natuurlijk al anders. Zelf pak ik bij iifym al snel een frikandelletje ofzo meer omdat ik het lekker vind. Daarom hou ik het als autist beter bij clean voeding. Voel me al schuldig/vies als ik cheat meal heb gegeten.

• #1.419
I hope so
Sick man, hoeveel tijd zit daartussen?

Moet goed voelen :D
Pose lijkt beter dan dat het voelt. Voel me nog steeds dik xD Volgens mij z'n 12 maanden. Maar dan wel met jun-okt pauze ( all you can eat basicly ) En alleen door de week voeding getracked, weekenden beetje cheat. Had ik dat niet gedaan was ik nu al lang 10% geweest.
Je hebt talloze recepten met spinazie waar je de spinazie niet eens proeft.
cba
Als je alle voeding afweegt dan is dat natuurlijk al anders. Zelf pak ik bij iifym al snel een frikandelletje ofzo meer omdat ik het lekker vind. Daarom hou ik het als autist beter bij clean voeding. Voel me al schuldig/vies als ik cheat meal heb gegeten.
Voel me niet schuldig omdat ik weet dat hem om een deficit gaat, als ik m'n macro's al heb. Krijg nog geen 50g ongekookte rijst weg. Vind het gewoon smerig.

Goeie progressie pic, je was best wel een vieze dikkert :o

Terug
Naar boven