- Waardering
- 18.834
Nog steeds thoGoeie progressie pic, je was best wel een vieze dikkert![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds thoGoeie progressie pic, je was best wel een vieze dikkert![]()
Is toch niks mis met die squat? Misschien nog iets dieper.
Ging verassend goed.
Ja dit was het laatste setje. Workout A 5x5 +2,5kg en B 80% van A 4x6. Over een week zit ik met workout A op mijn lowbar max.
Diepte vind ik wel primaIs toch niks mis met die squat? Misschien nog iets dieper.

Al met al, een goed begin van de week!Ze was net wegFilmpjes vn sq zien er goed uit, laatste filmpje zien de sq's er netter/gecontroleerder uit. Mis alleen de cable curl gurl in je laatste filmpje![]()
en ze was ook op de sap, dus misschien had je haar kunnen zien hahaPaused zien die reps er een stuk beter uit al, je houdt duidelijk beter die spanning vast en komt daardoor netjes omhoog in dezelfde positie waar je in zakte.
Als je de knee travel wat wilt verminderen maar nog wel ongeveer even diep wilt squatten moeten je heupen wat verder naar achter. Ik denk sowieso dat aan het begin van de beweging je je heupen wel wat meer naar achteren kunt bewegen, je begint de beweging nu iets te veel in je knieen denk ik.
druk op je hakken houden helpt volgens mij wel om beter naar achter te zitten.
Kan niet squatten zonder olly's . Val letterlijk om danga eens gewoon staan zonder bar etc en probeer het gewoon zo door te krijgen eerst dan. En probeer dan te switchen druk op je voorvoet/tenen, naar voledig hak. Voel je nu wat ik bedoel?
je merkt vanzelf dat je knieen en heupen naar voor en achter bewegen.
Maar zal het morgen eens oefenen als ik weer in de gym ben. Nog tips voor upright blijven? Wil m'n squat zo mooi mogelijk maken
. Borst omhoog probeer ik ,maar verder omhoog wil niet 
Kan niet squatten zonder olly's . Val letterlijk om danMaar zal het morgen eens oefenen als ik weer in de gym ben. Nog tips voor upright blijven? Wil m'n squat zo mooi mogelijk maken
. Borst omhoog probeer ik ,maar verder omhoog wil niet
![]()
+1Je hebt talloze recepten met spinazie waar je de spinazie niet eens proeft.
Balans is gewoon kut vandaar dat ik bijna omval.wut, hoe kan je omvallen dan?
je moet ook niet forceren om upright te blijven je moet ook je romp wel buigen. (anders krijg je inderdaad dat je knieen naar voren gaan). Maar wat niet moet gebeuren is dat je romp voorover komt bij het omhoog squatten, die hoek moet min of meer gelijk blijven met tijdens het zakken. Dat is een cue die me de laatste tijd veel heeft geholpen, om tijdens het zakken vroeg al je rug in te buigen en dan sterk te houden.
dit soort dingen zijn zo lastig uit te leggen allemaal over het internet, want niemand lift hetzelfde. En kan niet zien wat een bepaalde tip voor invloed heeft etc etc.
+1
In ochtend shake met spinazie, almond milk, whey, banaan, beetje ijs etc en je hebt bijna je micro's al gehaald.

HUH!? Over mij dromen?Bba, multivitamine vind ik wel genoeg. Ik had trouwens een droom dat ik voor jou drugs mee naar binnen moest nemen tijdens een dikke fissa in center parks![]()
![]()