AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

we gaan het allemaal maken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.423
Beetje fb, maar ook weer niet helemaal

wide cable low row
12x64kg
12x82kg
10x91kg
8x105kg
2x8x114kg

v pulldown
niet zwaar, maar grootste stretch mogelijk
8x86kg
3x8x91kg

highbar squat
3x8x20kg
5x40kg
5x50kg
2x60kg
4x6x67,5kg
Laatste set any thoughts?

bench
2x12x20kg
5x40kg
5x50kg
2x60kg linker front delt pijn dus gestopt

12x16kg decline, gestopt want pijn

pec deck
4x12x36kg

ziet er te makkelijk uit

was dat je workset?

Is toch niks mis met die squat? Misschien nog iets dieper.

• #1.428
  • #1.429
Damn lekkere training gedaan, zou UB doen maar was veelste druk

6 min crosstrainer want bezet 25 kcal :cool:
highbar squat
3x8x20kg
5x40kg
4x50kg
3x60kg
1x70kg
5x5x77,5kg. easy af. Volgende week m'n lowbar max voor 5x5. :D

paused highbar squad
op aanrader van @Pleurklaat Ga ik er zeker inhouden om te werken aan buttwink etc. Wil ook dat knee travel wat minder word.. Maar hoe?
5x3x60kg

thoughts? @meaantje @LeonM @Steensteen @RockOfAges @lloydatoni @basmca

romanian dl
3x8x40kg

leg extension
3x25x23kg

smith standing calf raise
3x10x60kg

Gister ook begonnen met creatine, zag het staan dus dacht; waarom niet? Water probeer ik nu ook minimaal 4 liter p/d te krijgen. Weer een week op 2000kcal :) Al met al, een goed begin van de week!

Laatst bewerkt:
Filmpjes vn sq zien er goed uit, laatste filmpje zien de sq's er netter/gecontroleerder uit. Mis alleen de cable curl gurl in je laatste filmpje:(

• #1.431
Paused zien die reps er een stuk beter uit al, je houdt duidelijk beter die spanning vast en komt daardoor netjes omhoog in dezelfde positie waar je in zakte.

Als je de knee travel wat wilt verminderen maar nog wel ongeveer even diep wilt squatten moeten je heupen wat verder naar achter. Ik denk sowieso dat aan het begin van de beweging je je heupen wel wat meer naar achteren kunt bewegen, je begint de beweging nu iets te veel in je knieen denk ik.

druk op je hakken houden helpt volgens mij wel om beter naar achter te zitten.

• #1.434
Paused zien die reps er een stuk beter uit al, je houdt duidelijk beter die spanning vast en komt daardoor netjes omhoog in dezelfde positie waar je in zakte.

Als je de knee travel wat wilt verminderen maar nog wel ongeveer even diep wilt squatten moeten je heupen wat verder naar achter. Ik denk sowieso dat aan het begin van de beweging je je heupen wel wat meer naar achteren kunt bewegen, je begint de beweging nu iets te veel in je knieen denk ik.

druk op je hakken houden helpt volgens mij wel om beter naar achter te zitten.

Thanks, maar ik snap die que imo niet echt .Druk m'n heupen naar achter, maar meer dan dit wil niet.

ga eens gewoon staan zonder bar etc en probeer het gewoon zo door te krijgen eerst dan. En probeer dan te switchen druk op je voorvoet/tenen, naar voledig hak. Voel je nu wat ik bedoel?

je merkt vanzelf dat je knieen en heupen naar voor en achter bewegen.

• #1.436
ga eens gewoon staan zonder bar etc en probeer het gewoon zo door te krijgen eerst dan. En probeer dan te switchen druk op je voorvoet/tenen, naar voledig hak. Voel je nu wat ik bedoel?

je merkt vanzelf dat je knieen en heupen naar voor en achter bewegen.
Kan niet squatten zonder olly's . Val letterlijk om dan :roflol: Maar zal het morgen eens oefenen als ik weer in de gym ben. Nog tips voor upright blijven? Wil m'n squat zo mooi mogelijk maken :o. Borst omhoog probeer ik ,maar verder omhoog wil niet :(

Kan niet squatten zonder olly's . Val letterlijk om dan :roflol: Maar zal het morgen eens oefenen als ik weer in de gym ben. Nog tips voor upright blijven? Wil m'n squat zo mooi mogelijk maken :o. Borst omhoog probeer ik ,maar verder omhoog wil niet :(

wut, hoe kan je omvallen dan?

je moet ook niet forceren om upright te blijven je moet ook je romp wel buigen. (anders krijg je inderdaad dat je knieen naar voren gaan). Maar wat niet moet gebeuren is dat je romp voorover komt bij het omhoog squatten, die hoek moet min of meer gelijk blijven met tijdens het zakken. Dat is een cue die me de laatste tijd veel heeft geholpen, om tijdens het zakken vroeg al je rug in te buigen en dan sterk te houden.

dit soort dingen zijn zo lastig uit te leggen allemaal over het internet, want niemand lift hetzelfde. En kan niet zien wat een bepaalde tip voor invloed heeft etc etc.

• #1.439
wut, hoe kan je omvallen dan?

je moet ook niet forceren om upright te blijven je moet ook je romp wel buigen. (anders krijg je inderdaad dat je knieen naar voren gaan). Maar wat niet moet gebeuren is dat je romp voorover komt bij het omhoog squatten, die hoek moet min of meer gelijk blijven met tijdens het zakken. Dat is een cue die me de laatste tijd veel heeft geholpen, om tijdens het zakken vroeg al je rug in te buigen en dan sterk te houden.

dit soort dingen zijn zo lastig uit te leggen allemaal over het internet, want niemand lift hetzelfde. En kan niet zien wat een bepaalde tip voor invloed heeft etc etc.
Balans is gewoon kut vandaar dat ik bijna omval.

+1
In ochtend shake met spinazie, almond milk, whey, banaan, beetje ijs etc en je hebt bijna je micro's al gehaald.

cba, multivitamine vind ik wel genoeg. Ik had trouwens een droom dat ik voor jou drugs mee naar binnen moest nemen tijdens een dikke fissa in center parks :roflol: ???

Terug
Naar boven