- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jaloers op jou :$
Nu kan je geen daygamen leven meer leven.
On to the feels train ❤️❤️
Kan het je niet aanraden gr
Trap er niet in.
Heb jij er ooit een gehad dan
voeltrein is mijn vierde naam
Voer je de deadlift wel fatsoenlijk uit? Met die stats op squats, leg extension en curl denk ik eerder dat je de deadlift echt fout uitvoert, als je niet boven de 100kg uit komt.lekkere train gehad, moest wel fietsen naar de gym tho..
5 min lopen foamroll etc
squat
2x8x20kg
5x40kg
5x60kg
1x70kg
1x80kg
5x5x90kg decent
deadlift
5x40kg
5x80kg
4x100kg
2x3x100kg ez maar full basmca rug
leg extension
15x57kg
12x64kg
10x71kg
10x78kg
10x86kg
leg curl
15x60kg
3x10x66kg
leg press
15x120kg
12x150kg
8x173kg
sldl db
10x14kg
4x12x16kg
benen trillen goed nu. 83.4kg
mijn form is perfect grVoer je de deadlift wel fatsoenlijk uit? Met die stats op squats, leg extension en curl denk ik eerder dat je de deadlift echt fout uitvoert, als je niet boven de 100kg uit komt.
mijn form is perfect gr
^ is een jaar geleden, nee ik deadlift nooit omdat m'n form niet goed is. Kan het ook niet goed krijgen, intresseert me niet echt tbh
Ja, en dat was een jaar geleden. Vandaag gingen ook heel makkelijk, maar kijk hoe lelijk die reps zijn.
Dit is de laatste keer dat ik gedeadlift heb, alleen voel ik me niet sterk met z'n rug

Deadlifts zien er indd niet eens belachelijk slecht uit. Zou hem toch in je schema (minimaal een keer per week / twee weken) houden voor overall kracht en rug. Probeer de deadlift eens wat strikter uit te voeren en niet zo vanuit je momentum. Bijvoorbeeld: als je de bar aanraakt en naar boven trekt maar nog niet van de grond tilt (dan hoor je die klik, you get me?), op dat moment ga in positie staan en span je lats en rug aan en voer de deadlift uit van uit benen. Op deze manier hou je je rug sowieso recht en ben je veel sterker.Ja, en dat was een jaar geleden. Vandaag gingen ook heel makkelijk, maar kijk hoe lelijk die reps zijn.
irm is(waren?) 140 conv 150 sumo