Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ty
squat gains, mooi
je doet bij die 130 ook niet eens je best om in positie te komen, bij die 60kg doe je dat wel en gaan stuk beter

Was zo moe en wou eens wat anders doen. Wij hebben ook geen losse incline of decline bp
Kan je ook geen bankje in het squatrack zetten of iets creatiefsWas zo moe en wou eens wat anders doen. Wij hebben ook geen losse incline of decline bp
Ik heb een keer op die manier incline gedaan. Uitpakken vond ik zo kut, voel haast m'n schouder scheuren danKan je ook geen bankje in het squatrack zetten of iets creatiefs
Van achter je gepakt?Ik heb een keer op die manier incline gedaan. Uitpakken vond ik zo kut, voel haast m'n schouder scheuren dan
training van gister
10 min lopen
squat
3x8x20kg
6x40kg
5x60kg
2x70kg
4x80kg
1x100kg
8x80kg laatste paused
4x90kg
4x95kg
8x60kg
ham curl
12x43kg
12x50kg
10x67kg x2
smith split squat
zo weinig gewicht.. zo veel pijn
8x20kg
3x8x30kg
leg extension
3x10
Goed bezig!
Ging lekker idd
m'n quads deden gewoon echt pijn daarna. Als ik een been heb gehad, heb ik ook nooit meer zin om het andere been te doen
1
Goed volume. Leek erg makkelijk. Had je voor jezelf niet het gevoel om wat meer sets ermee te draaien?Ging lekker idd
m'n quads deden gewoon echt pijn daarna. Als ik een been heb gehad, heb ik ook nooit meer zin om het andere been te doen
1
100 ging erg makkelijk idd. Maar die laatste setjes waren echt wel pittig.. Glutes staan ook mooi in de vik nuGoed volume. Leek erg makkelijk. Had je voor jezelf niet het gevoel om wat meer sets ermee te draaien?
100 ging erg makkelijk idd. Maar die laatste setjes waren echt wel pittig.. Glutes staan ook mooi in de vik nu
Zou ook kunnen, maar die 60x8 na de tijd was ook al zwaar lol. Iig voor conditieDat komt door je split squats denk ik.
Mijn glutes zijn iig fking zuur de dag na split squats
Gaat lekker man, denk jij dat 1-5x140kg een reeel goal is voor 2016? 1rm is nu 115