AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

1 x90 en 5x5x100

200kcal crosstrainer, hoe lang is dat, kwartier? Waarom niet gewoon die energie bewaren voor je training en na je training die 200kcal doen. Of paar minuten als warmup.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.604
200kcal crosstrainer, hoe lang is dat, kwartier? Waarom niet gewoon die energie bewaren voor je training en na je training die 200kcal doen. Of paar minuten als warmup.
Kwartier 20 min ofzo. Heb heg van Matt ogus, cadio is kut dus dan word je hyped voor je normale training. Na de training heb ik er nooit meer zin in. Voor lb doe ik het niet, maar ub heb ik geen problemen mee

• #1.605
moe

bench
5x5x65 paused

ohp
3x5x40kg
7x50kg spot
7x40kg

pullup
sommige spot
8x hammer
8x reg
8x chin

incline db fly
4x8

low row
3x12x114

kuiten en triceps

• #1.606
Zit nu op stage van 9 tot 5.. Lange dagen maar er is een magnetron. Dus dat betekend dat brood eruit gaat. Kan ik mooi oats + wat anders meenemen. Vult beter.

Voeding zal er zo ongeveer uit zien, ga zo preppen en dan moet ik even kijken of dit een redelijke verhouding gehakt - rijst is.
f6e8805e62.png

Misschien iets minder whey en meer oats. Ik vind 1.6g p/kg wel genoeg

Zit nu op stage van 9 tot 5.. Lange dagen maar er is een magnetron. Dus dat betekend dat brood eruit gaat. Kan ik mooi oats + wat anders meenemen. Vult beter.

Voeding zal er zo ongeveer uit zien, ga zo preppen en dan moet ik even kijken of dit een redelijke verhouding gehakt - rijst is.
f6e8805e62.png

Misschien iets minder whey en meer oats. Ik vind 1.6g p/kg wel genoeg

Waarom zoveel gehakt als je maar zo weinig kcal kan eten? Je zit op bijna 50% vet.. Beter pak je gewoon kip en wat meer rijst?

• #1.608
Waarom zoveel gehakt als je maar zo weinig kcal kan eten? Je zit op bijna 50% vet.. Beter pak je gewoon kip en wat meer rijst?
Omdat ik geen kip meer weg kan krijgen. Misschien binnenkort muscle meat. Dan vast wel weer. Had trouwens niet genoeg, is 110g gehakt 50g rijst 2x daags + veggies geworden

• #1.609
Moest echt constant scheten laten :roflol: Dus sommige setjes duurden echt lang omdat inhouden

squat
5x10x60kg de t*ring onderrug pomp echt niet te houden

hip bridge
kramp kramp kramp..
3x5x60kg
3x6x60kg

sldl
5x5x60kg

staand kuiten
5x10x60kg

pre tren
7f4d4b01ef.jpg

Laatst bewerkt:
Hoe vaak train je per week eigk gemiddeld?

al besloten wat je gaat doen met trainen?

• #1.617
Herkenbaar haha ;), maar je zit ook wel echt laag in kcal met 1.800.
2000. Alleen moet eigelijk cardio toevoegen, maar deze 7 tot 7 dagen killen me echt, geen energie meer voor cardio
al besloten wat je gaat doen met trainen?
Totdat ik geen goed 5x pw fb heb gevonden UB LB UB LB UB of UB LB P P L. deze week LB UB LB UB LB.
Hier staan trouwens ook nog goede schema's, ook 5-daagse. Schema's zijn compleet en prima voor naturals.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162916931

Zal eens checken, maar ik wil minimaal alles 2x per week, en kan alleen ma - vr

Cardio is helemaal niet nodig boven de 8% :)

Terug
Naar boven