- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks man
?
Kwartier 20 min ofzo. Heb heg van Matt ogus, cadio is kut dus dan word je hyped voor je normale training. Na de training heb ik er nooit meer zin in. Voor lb doe ik het niet, maar ub heb ik geen problemen mee200kcal crosstrainer, hoe lang is dat, kwartier? Waarom niet gewoon die energie bewaren voor je training en na je training die 200kcal doen. Of paar minuten als warmup.
Zit nu op stage van 9 tot 5.. Lange dagen maar er is een magnetron. Dus dat betekend dat brood eruit gaat. Kan ik mooi oats + wat anders meenemen. Vult beter.
Voeding zal er zo ongeveer uit zien, ga zo preppen en dan moet ik even kijken of dit een redelijke verhouding gehakt - rijst is.
![]()
Misschien iets minder whey en meer oats. Ik vind 1.6g p/kg wel genoeg
Omdat ik geen kip meer weg kan krijgen. Misschien binnenkort muscle meat. Dan vast wel weer. Had trouwens niet genoeg, is 110g gehakt 50g rijst 2x daags + veggies gewordenWaarom zoveel gehakt als je maar zo weinig kcal kan eten? Je zit op bijna 50% vet.. Beter pak je gewoon kip en wat meer rijst?
5
Okay nice. Hoe gaat het met cut progress?
Overdag redelijk, in de avond komen de cravings. Ik zit constant over m'n rebound cheat na te denken
Herkenbaar hahaOverdag redelijk, in de avond komen de cravings. Ik zit constant over m'n rebound cheat na te denken
, maar je zit ook wel echt laag in kcal met 1.800.Hier staan trouwens ook nog goede schema's, ook 5-daagse. Schema's zijn compleet en prima voor naturals.
2000. Alleen moet eigelijk cardio toevoegen, maar deze 7 tot 7 dagen killen me echt, geen energie meer voor cardioHerkenbaar haha, maar je zit ook wel echt laag in kcal met 1.800.
Totdat ik geen goed 5x pw fb heb gevonden UB LB UB LB UB of UB LB P P L. deze week LB UB LB UB LB.
Hier staan trouwens ook nog goede schema's, ook 5-daagse. Schema's zijn compleet en prima voor naturals.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=162916931
Weet ik, maar minder dan 2000kcal per dag eten is zwaar kut
Weet ik, maar minder dan 2000kcal per dag eten is zwaar kut