sportlife
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 8%
Ik dwaal hier al een paar jaar rond. In totaal heb ik een jaar serieus getraind en gegeten (60kg naar 72kg). Toen had ik geen motivatie meer en zag ik het nut er niet meer van in (dit viel samen met mijn examenjaar). Dus ik dropte weer in de kilo's.
Na mijn examen ben ik gaan werken. Dit werk is fysiek zwaar, er moet veel getild, gesjouwd en gelopen worden. Ook de dagen zijn niet niks. Minimaal 10-12 uur werken met uitschieters van 16 uur. Ook wel eens een dag van 24 uur gemaakt. Dit is dus behoorlijk slopend! En dat heb ik gemerkt. Mijn linkerknie wil vaak niet meewerken, gewrichten die veel kraken, rugpijn. Gelukkig is mijn voedingspatroon niet veranderd nadat ik gestopt was met trainen, het aantal calorieen is hoogstens wat minder geworden.
2 weken geleden heb ik besloten mij weer in te schrijven in de sportschool. Zo kan ik alle spiergroepen aanspreken en sterker worden. Ik hoop op deze manier minder last te hebben van mijn knie en rug. Een andere reden is om eventuele verschillen in proporties recht te trekken. De laatste reden is natuurlijk het uiterlijke resultaat, wat heel mooi is meegenomen.
SL deadlift
Benchpress
Skullcrushers
Ez curl op preacher bench
Barbell shoulder press
calf raises
Pull up
Week 1: 15RM, 10RM en 5RM bepalen
Week 2: Strategic Deconditioning
Week 3: 15RMx1
Week 4: 15RMx1
Week 5: 10RMx2
Week 6: 10RMx2
Week 7: 5RMx3
Week 8: 5RMx3
Week 9: 5RMx3
Week 10: 5RMx3
Week 11: Rust
----------------------
Mijn stats zijn als volgt:
66kg
170cm
8,7% (gemeten met 3point skinfold methode)
foto's van 8/11/2012 ongetraind:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit keer geen voedingsschemavoor mij, ik ga gewoon meer eten. Ik at al gezond, nu alleen de hoeveelheid omhoog schroeven. Suikers worden altijd zoveel mogelijk vermeden, minstens 1L karnemelk per dag en heel veel pindakaas, noten, vlees, vis, pasta, groente, rijst en kwark.
Na mijn examen ben ik gaan werken. Dit werk is fysiek zwaar, er moet veel getild, gesjouwd en gelopen worden. Ook de dagen zijn niet niks. Minimaal 10-12 uur werken met uitschieters van 16 uur. Ook wel eens een dag van 24 uur gemaakt. Dit is dus behoorlijk slopend! En dat heb ik gemerkt. Mijn linkerknie wil vaak niet meewerken, gewrichten die veel kraken, rugpijn. Gelukkig is mijn voedingspatroon niet veranderd nadat ik gestopt was met trainen, het aantal calorieen is hoogstens wat minder geworden.
2 weken geleden heb ik besloten mij weer in te schrijven in de sportschool. Zo kan ik alle spiergroepen aanspreken en sterker worden. Ik hoop op deze manier minder last te hebben van mijn knie en rug. Een andere reden is om eventuele verschillen in proporties recht te trekken. De laatste reden is natuurlijk het uiterlijke resultaat, wat heel mooi is meegenomen.
SL deadlift
Benchpress
Skullcrushers
Ez curl op preacher bench
Barbell shoulder press
calf raises
Pull up
Week 1: 15RM, 10RM en 5RM bepalen
Week 2: Strategic Deconditioning
Week 3: 15RMx1
Week 4: 15RMx1
Week 5: 10RMx2
Week 6: 10RMx2
Week 7: 5RMx3
Week 8: 5RMx3
Week 9: 5RMx3
Week 10: 5RMx3
Week 11: Rust
----------------------
Mijn stats zijn als volgt:
66kg
170cm
8,7% (gemeten met 3point skinfold methode)
foto's van 8/11/2012 ongetraind:
Dit keer geen voedingsschemavoor mij, ik ga gewoon meer eten. Ik at al gezond, nu alleen de hoeveelheid omhoog schroeven. Suikers worden altijd zoveel mogelijk vermeden, minstens 1L karnemelk per dag en heel veel pindakaas, noten, vlees, vis, pasta, groente, rijst en kwark.