AndroidHealthClinic

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

• Topic Starter Topic Starter
Ga weer loggen man, dan komt die motivatie wel wel weer. Of zijn de reacties in je log demotiverend? :p

Nee trainingen zijn demotiverend en als ik t dan moet opschrijven herinner ik me weer aan t feit dat t k*t was.

Motiveren tot trainen is ook lastig laatste tijd, had al meer dan een week niet getraind. Gevoel dat spieren in vet omgezet zijn :sad: al viel kracht niet tegen, kon eigenlijk verder gaan waar ik vorige x gebleven was.

Was overigens:

3x5x65 squat (easy)

Bp
8x52.5
8x52.5
11x52.5

Bor
8x50
8x50
10x50

Op zich bevalt het wel 2 setjes 8 reps doen en dan laatste setje maximale aantal proberen en wanneer dat boven de 12 is ophogen met 2.5 kilo.

Weegschaal gaf vanochtend 71.5 aan :sad: armen 32.5 en 34 cm dus volgens mij is er niets af daar.

Benen lijken wel minder buff en heb ook het idee dat ik wat minder droog sta..

Je kan beter stoppen denk ik, ging vandaag met een maatje squatten. Zijn eerste keer, 12x60 12x70 10x80. Goede form :p

Aha:rolleyes:

Is het dan niet beter gewoon eerst je knie te laten herstellen alvorens je weer gaat squatten?

Aha:rolleyes:

Is het dan niet beter gewoon eerst je knie te laten herstellen alvorens je weer gaat squatten?

Hij is goed alleen als ik iets verkeerd doe dan heb ik er tijdelijk last van. Gaat snel weer over, meestal paar dagen tot paar weken.

Dus nu gewoon weer rustig opbouwen

Mijn trainingen zijn de laatste tijd ook niet geweldig, maar je moet ze gewoon loggen. Kan je later terug kijken en dan zie je wel degelijk progressie. :)

Je training is zo slecht nog niet, ik ben ook weak as phuck :p die kracht komt wel, gewoon elke training weer alles geven! Als je met je knie zit kan je beter rustiger aan doen, ik heb ook te lang door gedaan en 5x5 82,5 was het laatste wat ik kon.. Nu lukt 3x80 met moeite :o

Krachtstats ongeveer hetzelfde, alleen mijn armen zijn 37,5 en 40 cm. Dat dere vet :D

Mijn trainingen zijn de laatste tijd ook niet geweldig, maar je moet ze gewoon loggen. Kan je later terug kijken en dan zie je wel degelijk progressie. :)

Je training is zo slecht nog niet, ik ben ook weak as phuck :p die kracht komt wel, gewoon elke training weer alles geven! Als je met je knie zit kan je beter rustiger aan doen, ik heb ook te lang door gedaan en 5x5 82,5 was het laatste wat ik kon.. Nu lukt 3x80 met moeite :o

Krachtstats ongeveer hetzelfde, alleen mijn armen zijn 37,5 en 40 cm. Dat dere vet :D

Haha ik hou alle trainingen bij op telefoon zodat ik weet waar ik verder moet gaan :p

Epic vet wel op je armen dan, ik heb echt nauwelijks wat op armen.. Genetics :o

Nja knie deed laatst zeer dus vandaar dat ik gewicht omlaag had gegooid, nu geen last meer dus weer rustig opbouwen.

Hoe komt dat dan? Hou je wel je gewicht op je hakken?

Hoe komt dat dan? Hou je wel je gewicht op je hakken?

Haha t kwam niet eens door squatten, meestal verstap ik me of iets dergelijks. Heb hem keer flink verdraaid tijdens thaiboxen dus vermoed dat die daarom wat gevoeliger is.

Deadliften gaat wel gewoon goed dan dus focus ik me daar gewoon op :p

Haha ik hou alle trainingen bij op telefoon zodat ik weet waar ik verder moet gaan :p

Epic vet wel op je armen dan, ik heb echt nauwelijks wat op armen.. Genetics :o

Nja knie deed laatst zeer dus vandaar dat ik gewicht omlaag had gegooid, nu geen last meer dus weer rustig opbouwen.

Ik dus in mijn log omdat ik het documentje steeds weer aanpas. :p

Als ik aanspan is het wel volledig massa en kan je alleen bij de triceps een dun laagje tussen de vingers pakken. Maar ontspannen is een ander verhaal :o

Dat wil wel helpen, en dan gewoon rustig opbouwen dan breek je dat punt wel waar je eerder vast liep.

Ik dus in mijn log omdat ik het documentje steeds weer aanpas. :p

Als ik aanspan is het wel volledig massa en kan je alleen bij de triceps een dun laagje tussen de vingers pakken. Maar ontspannen is een ander verhaal :o

Dat wil wel helpen, en dan gewoon rustig opbouwen dan breek je dat punt wel waar je eerder vast liep.

Haha ik gebruik notes op iPhone..

Werkt wel fijn, zelfde als exel

Mwaa liep niet echt vast, ging best goed alleen vind lastig in te schatten waar ik verder moet gaan als ik paar weekjes niet gesquat heb. Ging nu vrij makkelijk op de 65 dus denk volgende keer 70 proberen

Haha ik gebruik notes op iPhone..

Werkt wel fijn, zelfde als exel

Mwaa liep niet echt vast, ging best goed alleen vind lastig in te schatten waar ik verder moet gaan als ik paar weekjes niet gesquat heb. Ging nu vrij makkelijk op de 65 dus denk volgende keer 70 proberen

Maar jij bent ook een iEcto :p

Gewoon opwarmen en rustig opbouwen het gewicht, zo doe ik het vaak. Werkt voor mij het beste. Telkens ophogen met 5/10 kg is het makkelijkste, anders loop je te snel vast.

Maar jij bent ook een iEcto :p

Gewoon opwarmen en rustig opbouwen het gewicht, zo doe ik het vaak. Werkt voor mij het beste. Telkens ophogen met 5/10 kg is het makkelijkste, anders loop je te snel vast.

Haha ik doe meestal 2.5 kilo zeker op squat.

Hoop deze x door te gaan naar ieder geval de 90 kilo

Haha power bulk :cool:

Sinds 75 kilo is kracht niet afgenomen, denk gewoon vooral boel vocht kwijt

Ja voor jou wel :P

Ja vaak met een groot verschil is het veel vocht, vet/spier verlies je niet zo heel erg snel. Zolang je kracht hetzelfde blijft of vooruitgang boekt is er niks aan het handje.

Ja voor jou wel :P

Ja vaak met een groot verschil is het veel vocht, vet/spier verlies je niet zo heel erg snel. Zolang je kracht hetzelfde blijft of vooruitgang boekt is er niks aan het handje.

T volume is wel minder geworden :p

Ik zou niet moeilijk doen als ik op 85 kilo 8% maar 50 kilo kon benchen.. Fysiek > kracht

Terug
Naar boven