XXL Nutrition

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

Niet meer deadliften omdat je beentjes moe zijn

Dafuq, im out

• Topic Starter Topic Starter

Dafuq, im out

Had de conclusie getrokken dat ik beter morgen deadlift kon doen, zit al langer te denken om deadlift op een losse dag te doen omdat eerst squatten zorgt dat ik een stuk minder deadlift. Furious pete doet op zijn deadlift dag ook enkel deadlifts :p

Dafuq, im out

kom maar terug naar mijn log dan daffy, ik heb gisteren nog enkele mooie deadlift setjes neergezet :) (overigens vlak na een heel wat zwaardere squat fagzyx:rolleyes:)

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 17:51 ----------

Had de conclusie getrokken dat ik beter morgen deadlift kon doen, zit al langer te denken om deadlift op een losse dag te doen omdat eerst squatten zorgt dat ik een stuk minder deadlift. Furious pete doet op zijn deadlift dag ook enkel deadlifts :p

wat een bullshit is dat fagzyx, niet melken, gewoon liften!

kom maar terug naar mijn log dan daffy, ik heb gisteren nog enkele mooie deadlift setjes neergezet :) (overigens vlak na een heel wat zwaardere squat fagzyx:rolleyes:)

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 17:51 ----------

wat een bullshit is dat fagzyx, niet melken, gewoon liften!

Na t squatten haal ik net de 90 kilo terwijl ik maand geleden easy 100 haalde :sad:

Misschien ben je gewoon mentaal te zwak? :dunno:

Nah t is een weloverwogen beslissing geweest, als t niet bevalt dan maar minder deadliften na squat. Omdat ik thuis train is t geen enkel probleem ff paar setjes te deadliften

Gister getraind, 4x80 squat gehaald. 11x47,5 bench en 10x45 bor :fuu:

Vandaag weer getraind met dbber

8x65 bench als ik t goed herinner en wat random isolatie oefeningen.

En 1 slokje extreme chicken shake naar recept Antoine vaillant. We wilde het filmen maar mijn ma crashte onze party. :roflol:

Wel pics

image_zpsef6321d3.jpg

image_zpsa5ad8bac.jpg

Was niet te zuipen :roflol: andere kerel vond t wel lekker dus heeft alles opgedronken :p

inb4 enkel reacties over vieze gootsteen

Viezzz zeepje daarzo

Gadver...kip met aardbei? no thanks :D

beter ga jij voor:

300 ml melk
1 banaan
weigt gainer (of whey en havermout)

Bam; das een goede shake!

De kip proef je niet. Vond zelf aardbei + ananas niet geslaagd :p

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 00:21 ----------

Nah, straks examens. Dacht ff 2 weekjes cut er in naar 10-11% en dan cleanbulk naar 80 kilo@10% maar ben in paar dagen al paar kilo kwijt :sad:

Wel kracht flink omhoog, denk dat ik lui wordt van veel eten ofzo..

wel een primitief onhygiënisch keukentje. had jou wel ingeschaald op kookeiland met granieten aanrechtblad. met geïntegreerde magic bullet shaker.
of ben je na je kuur door je ouders doorverwezen naar de bijkeuken i.v.m. die duistere creatieve wannabee antoine vaillant-shakejes?

non-rijtjeshuis-related-respons mode off.:p

OT

ik ben zelf voor werk 12 uur per dag van huis en weet het ook in te vullen.
doe zelf wendler met twee dagen per week.
1x BP & SQ
1x DL & MP

gisteren bijvoorbeeld,

BP:
15 x stang warm-up
30 x 60
20 x 70
10 x 80
5 x 90
3 x 100
2 x 105
1 x 110
1 x 115

SQ:
10 x stang warm-up
12 x 70
12 x 80
9 x 90
6 x 100
3 x 120
3 x 130
2 x 140
1 x 150
10 x 60

en jij post met voorgekauwd, uitgewerkt elite-lidmaatschap-schema a € 39,95 per jaar dat je 1 training met 8x65 BP en wat random isolatie ofeningen hebt gedaan?!?

krijg niet echt het gevoel dat je het serieus neemt of vergis ik me? je hebt immers tijd zat als student, toch?
het vooroordeel gaat toch wel weer gloeien als ik lees hoe je te werk gaat. help me daar eens vanaf en post eens wat fatsoenlijke oefeningen.;)

Haha t loggen neem ik niet echt serieus :o . Daarnaast was gister eigenlijk een rustdag omdat ik eergisteren al getraind had.

Overigens is ons interieur hopeloos verouderd, zijn hier 20 jaar geleden komen wonen met het idee dat we na de basisschooltijd zouden gaan verhuizen. Is er alleen nooit van gekomen vanwege verschillende redenen.

We hebben wel een 800 euro koffie zet apparaat als dat je iets beter laat voelen? :trollface:

En nog een vliegtuigoven van 50.000 :roflol:

Gister getraind, 4x80 squat gehaald. 11x47,5 bench en 10x45 bor :fuu:

Vandaag weer getraind met dbber

8x65 bench als ik t goed herinner en wat random isolatie oefeningen.

En 1 slokje extreme chicken shake naar recept Antoine vaillant. We wilde het filmen maar mijn ma crashte onze party. :roflol:

Wel pics

image_zpsef6321d3.jpg

image_zpsa5ad8bac.jpg

Was niet te zuipen :roflol: andere kerel vond t wel lekker dus heeft alles opgedronken :p

inb4 enkel reacties over vieze gootsteen

je woont toch op jezelf?

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 10:49 ----------

zyxyz doe eens een update pic, ben benieuwd hoe je er nu bijstaat.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven