XXL Nutrition

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

Srs question, wat wil je hier eig mee bereiken? Ik bedoel wat is je doel binnen krachttraining? Meedraaien in BB wedstrijden? Gewoon goede fysiek? aan je gezondheid werken?

4000kcal voor ( ca 25 minuten workout?)

Srs question, wat wil je hier eig mee bereiken? Ik bedoel wat is je doel binnen krachttraining? Meedraaien in BB wedstrijden? Gewoon goede fysiek? aan je gezondheid werken?
Ons dwarfen

inbefore ik die een manlet ben & hij me sowieso dwarft :(

Ach, ondanks zijn e-hero status vind ik het noemenswaardig dat hij toch een log start. In tegenstelling tot sommige irritante forumleden trained hij dus wel (jep hij heeft roids gezet en denkt aan een nieuwe kuur, maar das imo zijn keuze toch? Who cares :D)

Ach, ondanks zijn e-hero status vind ik het noemenswaardig dat hij toch een log start. In tegenstelling tot sommige irritante forumleden trained hij dus wel (jep hij heeft roids gezet en denkt aan een nieuwe kuur, maar das imo zijn keuze toch? Who cares :D)

tumblr_m3bzc40g2o1r1awtfo1_250.gif

Zeker en vast.
No hate trouwens, ik vandaag een beetje in een pestbui :o

• Topic Starter Topic Starter
Jij wilt nutteloos vet aankomen? :o

Kcal gaat globaal geziem per week. Alsof je vetter wordt wanneer je de ene dag wat meer eet dan de ander :o

T duurt 24/48 uur voor eten om te verteren. T zal echt geen drol uitmaken of ik nu die 1000 kcal pak of morgen ochtend :o

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 23:01 ----------

Streef is denk ik 80-85 kilo op 8%. Extreem breed is voor mij ook niet nodig, liever droog op een gewicht dat t nog redelijk vast te houden is zonder hele gekke dingen te doen.

Kcal gaat globaal geziem per week. Alsof je vetter wordt wanneer je de ene dag wat meer eet dan de ander :o

T duurt 24/48 uur voor eten om te verteren. T zal echt geen drol uitmaken of ik nu die 1000 kcal pak of morgen ochtend :o
Heb je daar een bron voor? Is wel belangrijk of dat zeker weten klopt :)

Streef is denk ik 80-85 kilo op 8%. Extreem breed is voor mij ook niet nodig, liever droog op een gewicht dat t nog redelijk vast te houden is zonder hele gekke dingen te doen.
Behalve dan af en toe een tren kuurtje om alles weer terug te gainen nadat je hebt gezeten :trollface:

Heb je daar een bron voor? Is wel belangrijk of dat zeker weten klopt :)

Behalve dan af en toe een tren kuurtje om alles weer terug te gainen nadat je hebt gezeten :trollface:

Was tijdens bio les dat het ter sprake kwam. Maar goed, sowieso heeft je lichaam altijd nog je lever als buffer en zet ik sowieso niet snel vet aan.

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 23:10 ----------

4000kcal voor ( ca 25 minuten workout?)

Snelle stofwisseling

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 23:11 ----------

En was iets van die kcals ook in vaste vorm of was het enkel chocomelk en dergelijke?

Alles was vast op aardbeien kwark en 2 glazen sinaasappelsap na.

Ik zie je log nu pas!! Abbo, dit moet ik volgen :D succes!

Al een gram extra massa?

In!

Ziet er prima uit, mooie gouden lokken.

In,

just for fun.

23 jaar, vwo, dit jaar weer niet halen.

Is er iets dat je wel kunt?

Terug
Naar boven