- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ons dwarfenSrs question, wat wil je hier eig mee bereiken? Ik bedoel wat is je doel binnen krachttraining? Meedraaien in BB wedstrijden? Gewoon goede fysiek? aan je gezondheid werken?

Ach, ondanks zijn e-hero status vind ik het noemenswaardig dat hij toch een log start. In tegenstelling tot sommige irritante forumleden trained hij dus wel (jep hij heeft roids gezet en denkt aan een nieuwe kuur, maar das imo zijn keuze toch? Who cares)

One love Calfbrah![]()
Zeker en vast.
No hate trouwens, ik vandaag een beetje in een pestbui![]()

I see what you did

Srs question, wat wil je hier eig mee bereiken? Ik bedoel wat is je doel binnen krachttraining? Meedraaien in BB wedstrijden? Gewoon goede fysiek? aan je gezondheid werken?
Heb je daar een bron voor? Is wel belangrijk of dat zeker weten kloptKcal gaat globaal geziem per week. Alsof je vetter wordt wanneer je de ene dag wat meer eet dan de ander
T duurt 24/48 uur voor eten om te verteren. T zal echt geen drol uitmaken of ik nu die 1000 kcal pak of morgen ochtend![]()

Behalve dan af en toe een tren kuurtje om alles weer terug te gainen nadat je hebt gezetenStreef is denk ik 80-85 kilo op 8%. Extreem breed is voor mij ook niet nodig, liever droog op een gewicht dat t nog redelijk vast te houden is zonder hele gekke dingen te doen.

Heb je daar een bron voor? Is wel belangrijk of dat zeker weten klopt
Behalve dan af en toe een tren kuurtje om alles weer terug te gainen nadat je hebt gezeten![]()
En was iets van die kcals ook in vaste vorm of was het enkel chocomelk en dergelijke?

Ik zie je log nu pas!! Abbo, dit moet ik volgensucces!

.Haha welkom
Doet je tablet het niet meer? Of is die Samsung app op mijn tel helemaal naar de klote?.

Dankje
Mijn tablet doet het nog steeds hoor, ik denk dat die app gewoon helemaal naar de klote is..![]()
binnenkort maar weer eens kijken of die t doet 

Hahabinnenkort maar weer eens kijken of die t doet
Nu maar slapen, extra hgh aanmaken![]()

23 jaar, vwo, dit jaar weer niet halen.
Is er iets dat je wel kunt?