Fitness Seller

I Xyzyx I's ecto log - etenstijd

• Topic Starter Topic Starter
Was vergeten vorige training af te vinken op mijn telefoon dus had hem nog een keer gedaan. Nouja toen ik het realiseerde maar afgemaakt. Faalde op bench tijdens 4e setje dus ga sowieso triceps isolatie oefening(en) toevoegen als assist. Denk dat ik toch maar latpulley ga halen voor triceps pushdown omdat ik niet echt een fijne freeweight oefening er voor kan vinden. Squatten ging prima alleen wel iets last van knieën, ga maar eens glucosamine proberen.

Training was:

3x5x45 squat (easy, wel iets last van knieën)
4x5x55 bench (faalde op laatste rep)
5x5x47,5 bor (ging redelijk makkelijk)
5 random (isolatie) oefeningen voor armen en rug

Volgende keer bench terug naar 45 en weer ff goed op techniek focussen

Je benched 45kg, is dat niet wat weinig ?
is dit nou serieus of niet ?!

Ff serieus. Heb jij echt gekuurd?

Lol.

Mooie training, die gewichten komen wel naarmate je verder komt met 5x5.. Alleen bench hoger dan squat begreep ik niet zo goed :P Of heb je squat weer ge-deload?

Nee hoor,
zolang de techniek goed is , kom je er wel...

Ik ruik sarcasme :p

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 15:39 ----------

Mooie training, die gewichten komen wel naarmate je verder komt met 5x5.. Alleen bench hoger dan squat begreep ik niet zo goed :P Of heb je squat weer ge-deload?

Ik deed 3x5x65 maar kreeg last van knieën. Toen ff gestopt en nu weer vanaf 45 opbouwen. Zit alleen te twijfelen om met 5 of met 2.5 op te hogen tot ik weer op 65 zit.

Nou om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee of deze hele thread serieus is of niet,
ik probeer een beetje het midden te zoeken
icon_lol.gif

goed getraind

hij traint:o

goed voor jou...
succes

Ik deed 3x5x65 maar kreeg last van knieën. Toen ff gestopt en nu weer vanaf 45 opbouwen. Zit alleen te twijfelen om met 5 of met 2.5 op te hogen tot ik weer op 65 zit.

Ja dan kan je beter gewicht weer omlaag doen.. Ik zou in het begin op hogen met 5 kg, je merkt wel wanneer je toe bent aan 2.5 per keer. Waarom niet beginnen met 5x5 i.p.v 3x5?

Weer nou niet of ik medelijden moet hebben met de kracht van de topic starter :o
Zo dat is weer genoeg gehaat.

Blijf gewoon vooral trainen en op den duur zal je heus sterker worden, kracht is niet bij iedereen aangeboren;)

Ja dan kan je beter gewicht weer omlaag doen.. Ik zou in het begin op hogen met 5 kg, je merkt wel wanneer je toe bent aan 2.5 per keer. Waarom niet beginnen met 5x5 i.p.v 3x5?

Squatten doe je al elke training dus dan wordt het wel heel veel. :p

Weer nou niet of ik medelijden moet hebben met de kracht van de topic starter :o
Zo dat is weer genoeg gehaat.

Blijf gewoon vooral trainen en op den duur zal je heus sterker worden, kracht is niet bij iedereen aangeboren;)

:roflol:

Heb 3x5x65 gesquat, 5x5x55 bench en 1x5x100 deadlift :p

Valt nog best mee. Alleen vermoeiende periode: tentamens enz dus even reloaden en over 2 weekjes weer knallen

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 16:04 ----------

Valt wel mee joh, je moet wel tot het uiterste gaan he! :D dan maar iets meer rust tussen de setjes. Ik wil minstens 5x5 75 kg halen. Voor minder ga ik niet akkoord!

True :p nouja misschien volgende x weer 5x5 doen, zal het overwegen.

5 x 5 = win man :D

Aanrader:

Maandag:

Back extensions 3 x 10

Bench press 5 x 5

Squat 5 x 5

Deadlift 5 x 5

Woensdag:

Back extensions 3 x 10

Bench press 5 x 5

Squat 5 x 5

Deadlift 5 x 5