AndroidHealthClinic

Ice leovince's Log

Balen van je dip man, af en toe wil je lijf gewoon niet. Wel nette training laatste keer, VPR op schouders terwijl je al een VPR schouders én squats heb gedaan is gewoon baas.

• Topic Starter Topic Starter
Balen van je dip man, af en toe wil je lijf gewoon niet. Wel nette training laatste keer, VPR op schouders terwijl je al een VPR schouders én squats heb gedaan is gewoon baas.
Ja ik was echt bezig met een winning-streak :(

Misschien vandaag weer even sleutelen aan m'n eetpatroon tussen de toiletbezoekjes door!

Vervelend om te horen man, beterschap!
Comeback is gonna be hard, yea buddy

Hey Ice, gaat het alweer wat beter?

Jahoor. Ik ben sinds deze week begonnen. Trainingen zijn echt niet post-waardig en ik heb het stervensdruk. Misschien de training die in de planning staat samen met keun. dat ik vanaf daar weer ga posten.

Pak ze man.

Tijd geen zin gehad om te updaten na mijn buikgriep. Vanaf nu ga ik weer kort trainingen posten en af en toe meals die dag.
Overall gaat het erg lekker. Weekend met keun was dikke motivatieboost en sowieso echt heel erg tof. Enige verbeterpuntje is dat we volgende keer langer uitgaan want die bishes waren wel aan het miren. :trollface:

meals vandaag:
1. 500ml water. 100 gr brinta 30gr crusli 30gr whey banaan. biergist. omega 3
2. 80gr havermout. 2 xl eieren. 150ml water. 1 el olijfolie 2 kiwi's
3. flinke bak macaroni van gister.
4. avondeten. zal kip met rijst worden of iets makkelijks + omega 3. biergist en multi vit.
5. 80gr pindakaas met 450gr magere kwark.

Morgen laatste training deze week. Legs en delts. Morgen front squats doen!

Ok beter, time to rock again! :D

Heb je al toetsen gehad? Ik heb net een een 8.5 op anatomie praktijk gehaald! :D

Ja echt he! Ik had trouwens voor de CVT het tweede hoogste cijfer van het eerste jaar! ahh yeah!

CVT = cognitieve vaardigheden toets = alle theorie van HC's, lessen en boeken :)

korte log update vanuit de bus richting utrecht:

Front squats:
15xBW
5x50KG
3x70KG
5x80KG
5x80KG
4x85KG

leg press
3 setjes, niet te gek gedaan.

Alles bezet dus:
Seated MP press:
10x15KG
10x25KG
10x40KG
9x50KG
7x55KG
8x45KG

clean and press:
10x40KG
7x50KG laatste twee push presses
5x50KG pus presses

plate front raise - staggered set - cable upright row
4 setjes a 15KG 10 reps en laatste set 5x bussdrivers
upright rows 4 setjes opbouwend

en toen moest ik rennen naar de auto omdat ik een strak schema had!
Ik moet echt weer even.goed benen gaan aanpakken..
BW zal 86/87 zijn.

Strong workout! vooral mp en front squats zijn nice :D

Strong workout! vooral mp en front squats zijn nice :D
thx! Focus ligt ook het meest op schouders.. Gister voor de tweede keer ooit front squats gedaan.. Ik voelde nu even aan wat ik kon en ga volgende week hoog volume doen dan afbouwen naar 3x5x90KG ofzo denk ik :)

nice! normaliter gezien is front squat minder qua gewicht dan back squat, dus heel erg netjes man.

ga je trouwens binnenkort nog nieuwe pics schieten?

nice! normaliter gezien is front squat minder qua gewicht dan back squat, dus heel erg netjes man.

ga je trouwens binnenkort nog nieuwe pics schieten?

Back squats had ik vrij easy 4x5x100kg dus dat moet zeker haalbaar zijn :) pics miss als ik 90KG weeg..

Wat weeg je nu dan? Ben ook wel benieuwd naar pics!

Tsja je bent waarschijnlijk nooit tevreden dus kan je ze er net zo goed nu opknallen ;) Wat zijn je stats op de grote 3 en overhead nu? Ben zelf namelijk 1kg zwaarder dan jij bij dezelfde lengte :P

Terug
Naar boven