- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik was echt bezig met een winning-streakBalen van je dip man, af en toe wil je lijf gewoon niet. Wel nette training laatste keer, VPR op schouders terwijl je al een VPR schouders én squats heb gedaan is gewoon baas.

Jahoor. Ik ben sinds deze week begonnen. Trainingen zijn echt niet post-waardig en ik heb het stervensdruk. Misschien de training die in de planning staat samen met keun. dat ik vanaf daar weer ga posten.

Ok beter, time to rock again!
Heb je al toetsen gehad? Ik heb net een een 8.5 op anatomie praktijk gehaald!![]()

Goed bezig! Ik heb al mijn toetsen gehaald en we zijn nu bezig met een fitheidstest. Niet nieuw, maar op zich wel grappig![]()

thx! Focus ligt ook het meest op schouders.. Gister voor de tweede keer ooit front squats gedaan.. Ik voelde nu even aan wat ik kon en ga volgende week hoog volume doen dan afbouwen naar 3x5x90KG ofzo denk ikStrong workout! vooral mp en front squats zijn nice![]()

nice! normaliter gezien is front squat minder qua gewicht dan back squat, dus heel erg netjes man.
ga je trouwens binnenkort nog nieuwe pics schieten?
pics miss als ik 90KG weeg..Back squats had ik vrij easy 4x5x100kg dus dat moet zeker haalbaar zijnpics miss als ik 90KG weeg..
Heb nu mijn doel voor eind 2011 gehaald: 85kg. Helaas wel wat vet aangekomen.Wat weeg je nu dan? Ben ook wel benieuwd naar pics!