- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx baas! Ik vind dips ook echt een hele chille oefening, voelt ook super lekker met die weight-belt omNice man, sterk die dips na die bench! Lekker doorgepompt daarna ook nog. Niet te stoppen jij![]()
en inderdaad training ging erg lekker met muziekje op, lege gym 
Gaat lekker bro, zowel progressie in je trainingen/bodyweight/motivatie !
Ja ik wil niet te hard van stapel lopen. Ik zit nu doordeweeks sowieso rond de 3500 kcal dat moet genoeg zijn. In het weekend is het rond de 3200 met altijd verschillende voeding. Wil niet teveel overschot hebben..Moet zeker te halen zijn, goed trainen/eten/slapen en dan zit je misschien al aan 82kg +- in oktober.

Goed gezegd! Klopt inderdaad! Ik ga nog hard me best doen om mn front- en side delts sterker te maken en zo droog mogelijk blijven. Ik hoop voor mn verjaardag in eind oktober 80 kg te wegen s ochtends nadat ik naar de plee ben geweest, met hetzelfde vp. Daarna doorbuffelen richting 85/88

Haha ehm ja via headset dan maar via MW2MCM deed wel alleen compounds, want big arms? come2brah
---------- Post added wo 6 jul 2011 at 20:34 ----------
Ik kijk overigens uit naar de rackpull sessie - en ik ben wel berreid om een dezer dagen wat tijd vrij te maken voor je(via headset is makkelijkste)

Welkom
Altijd leuk!Thx baas! Ken jij nog goede instructiefilmpjes van rackpulls?Mooie PR's man, probeer maar eens wat rackpulls volgende week - mij helpt het wel en het houd ook de motivatie erin om te blijven DL'en bij mij.