Fitness Seller

ideaal figuur ?

borntotrain

Cool Novice
Waardering
0
hallo allemaal

ik ben zwaar in depressie en wil hulp van jullie

namelijk, ik HAD een mooi figuur met cup maat 75DD ! (alleen een wat plattere kont pff)

2 jaar geleden hebben we een grote hond waarmee ik dus vanaf 2 jaar ;minimaal 3/4 keer 20 minuten loop, ren en of hardloop.
het is een deense dog en trekt ook erg hard waarbij ik mijn schouders en armen veel moet gebruiken.

nu mijn vraag !
gedurende deze tijd ben ik afgevallen , en het ERGE mijn borsten kleiner zijn geworden en ook juist nog hangen !!!!!

hoe krijg ik mijn borsten weer hetzelfde cup, ben namelijk bijna C gaan dragen ben bang dat het erger gaat worden, moet ik meer eten juist meer trainen..?

ik wilde namelijk beginne met trainengen voor schouders billen buik etc. maar bedacht me met t denken dat ze juist kleinder gaan worden want in verhouding met mijn onderlichaam ziet het er niet meer uit!!mijn buik lijkt recht naar beneden te lopen i.p.v. zandloper geval

Wat moet ik ?ik zit er echt mee, heb ik mijn figuur verpest met een hond

ps: zou dat zijn gekomen doordat ik onbewust mijn armen/borsten ben gaan trainen met de hond?

goedzo, hier zitten prof vrouwen die je wel verder helpen ermee ;)
je kunt ze ook eventueel pm'en.

een rechtstreeks berichtje sturen naar deze members

pmen eeeuh personal mail prive berichtje

en jawel hoor spark was me weer te snel af

Wat zijn je maten?
Van nu en toen?
Hoe lang ben je? Hoe zwaar?, Taille omtrek?, (kont)heupomtrek?

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn je maten?
Van nu en toen?
Hoe lang ben je? Hoe zwaar?, Taille omtrek?, (kont)heupomtrek?

nu:
borst 93 cm ik droeg 75DD nu zijn die bh's te groot en pas ik 75C alleen die is kwa omtrek ook te wijd dus moet een nieuwe , maar ik denk dat het toen bij de 97/98 zat , ik weet het niet zeker meer ...

taille nu 73 (daar lijkt t wel alsof ik breder ben geworden terwijl ik X figuur had en nu dus niet meer )en toen iets van 64/68 weet het ook niet echt meer

heup/kont is 95 cm teon denk ik wat breder omdat ik van natuur wel breed ben maar niet DIk

ik ben totaal uit de vorm dus :(

ik ben en blijf al jaren op de 63 kilo (1.66 cm lang), terwijl mijn kleren me té groot zijn nu !!!

Laatst bewerkt:
dit zijn de oefeningen die ik wil doen
welke moet ik er uit schrappen om een zandloper figuur met volle borsten over te houden?
Lunges ,Hip raise, Side leg raises,Rear leg thrusts ,
en voor schouders:
Military Press ,Seated Side Lateral Raises ,Wide-Grip Upright Rows,
en buikoefeningen crucnh enzij buikspieren en onder buik spieren

alle oefeningen zijn in principe goed.
zij-buikspieren zou ik weglaten dan krijg je minder v vorm

verder zou ik squats toevoegen bij benen en borst/rugoefeningen

Ik denk dat je die cupmaat niet meer terug krijgt mits je weer zwaarder word wat dus ook weer een hoger bf% met zich meeneemt. Verder zou je eventueel een borst oefeing kunnen pakken om de spieren rondom de borsten te verstevigen dit om de zogenaamde "hangers" tegen te gaan.

hm dacht niet dat dat verhaal zo 1,2,3 op gaat

alle oefeningen zijn in principe goed.
zij-buikspieren zou ik weglaten dan krijg je minder v vorm

verder zou ik squats toevoegen bij benen en borst/rugoefeningen

door die rugoefeningen train ik mijn borsten ook niet mee dan waardoor ze kleiner worden ? ben dara nu echt bang voor :( was 2 weken geleden begonnen met die oefeningen , maar durfde niet meer verder voor jet weet heb ik niet s meeer:(

oh volgens mij bestaat er geen/dan wel miniem lifteffect. dus dat als je borst traint dat je borsten dan steviger zouden worden of minder zouden gaan hangen

grootste gedeelte is namelijk vet en klier weefsel en daar valt niets aan te trainen.
doordat je de spier onder de borst aanpakt zou misschien iets een liftend effect kunnen geven maar ik denk niet veel

door die rugoefeningen train ik mijn borsten ook niet mee dan waardoor ze kleiner worden ? ben dara nu echt bang voor :( was 2 weken geleden begonnen met die oefeningen , maar durfde niet meer verder voor jet weet heb ik niet s meeer:(

Je borsten gaan niet in 123 zomaar kleiner worden als je ze traint. Zoals ik al eerder zei ik denk dat je ze kun verstevigen door ze te trainen maar terug komen naar je oude maat gaat niet meer gebeuren mits je weer wat vet aan gaat zetten.

Breast%20Sagital.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kijk je borstspieren zitten daar meer achter ipv dat ze echt een liftend effect zouden kunnen geven.

nogmaals het "wegsmelten" van borsten komt voornamelijk door gewichtsverlies door bijv vele cardio dat je gedaan hebt i.c.m slecht voedingsschema

Terug
Naar boven