Fitness Seller

ideaal figuur ?

Ja, als jij die persoon op het plaatje bent zou ik me nergens druk om maken, je ziet er goed uit!:)

tja kon zo laat pas zoeen foto vinden :) sorry voor t ongemak :)

Meid , waar maak je je druk om ,..... als jij dit (plaatje) bent dan heb je idd niets om je zorgen over te maken !!
En ja, IK vind jou borsten netjes in verhouding tot de rest op dat plaatje !! ;)

hoeveel vet heb je de afgelopen tijd gegeten?

dat kan veel uitmaken ivm hormonen

maar daar discussieer ik niet over .. ik vraag me af kan dat komen door die handelingen met de hond in 2 jaar, cardio/arm bewqegingen ! en hoeverre heeft dat volgens jullie mijn borsten beinvloed?

Cardio zet de stofwisseling in een hogere versnelling, en borsten bestaan voornamelijk uit vet. En aangezien je lichaam vet van je lichaam pakt voor energie bij een langere periode van inspanning, is het daar dus verdwenen. Maar ook op andere plaatsen van het lichaam.

Ik zou nu iig je hele lichaam trainen, en als alles weer strak is, specifiek misschien iets vetter worden zodat je borsten bijkomen en in die periode natuurlijk hard blijven train zodat je lichaam niet uit vorm raakt.

Verder is je dieet essentieel om terug te komen, zowiezo de voorkeur geven aan veel eiwit. En koolydraten en vetten heel goed afstellen op je persoonlijkverbruik en behoeftes. Hiervoor kun je het beste iemand in real-life hebben, een personal trainer bijvoorbeeld.

Verder is wel zo dat mannen zeker niet alleen voor borsten gaan, het hele lichaam telt net zo goed. Het is wel een van die punten die ze het meest aanspreekt, maar denk dat vrouwen er zo nu en dan een iets te groot complex van maken in de mate van waarin wij het belangrijk vinden.

Maar goed, anderen bepalen niet hoe je eruit moet zien, dat doe je zelf.

mijn god, dat jullie zoveel moeite doen. Straks hebben 20 pagina's hetzelfde geneuzel. Het niveau zakt hard hier....:(

Er staat ook een schat aan info in de database opbebouwd over 4 jaar lang voor een dijk van een fysiek, en tot op de dag van vandaag verschijnen de ecto's in grote getalle in de gallery.

shit man jessicatje is the bom.

**** man that my dream girl

hallo allemaal !!

ik bedank jullie eerst ECHT voor alles :( ik had mijn vermoeden bijna kwijt ! bedankt nogmaals

ik ben vandaag naar lyngerie zaak geweest en mijn beozem laten opmeten , en ben dus van 75DD naar 70 D gestapt.(dus meer in de cup dan omtrek warabij mijn tailel ook nog breed is ). mijn truitjes zijn alleen maar groter en mijn truitjes staan me niet meer strak en mooi als TOEN ..:(

mijn lelijk kont is nu meer het aandachtspunt ..zal ik maar zeggen

maar wat ik ga doen is schouder oefeningen, borsttrainingen( om het steviger te maken en mischien dat ze wat ronder mooi gevormder uit gaan zien, want ZO erg hangen zo ook weer niet allen hangen wel, niet te dramatisch , zij de verkoopster:p was me zelf denk ik af aan het kraken met al die depressie :(
)

en daarbij squats en bil been oefeningen voor mooier gevormd onderkant en buik spieren trainen, niet de zijkanten omdat mijn taile dus breed is :??? gaan worden zo vaaaggg

ik hoop dat ik mijn vroegere zandloper figuur kan krijgen

ps: deze oefeningen kan ik alleen thuis doen, i.v.m drukke tijden opleiding werk en hond

ik bedank jullie allen nogmaals!!!

en natuurlijk ben ik open voor meer hulp, bijv, over wat ik beter kan gaan doen en beter wat niet! welke oefenignen niet

70 D is nog steeds erg netjes.
Een goede bh is wel belangrijk....
Wat een erg mooie is, is een Marylin bij Honkemoller.
Of een Monroe......Die bh 's zijn erg stevig maar zien er super mooi uit.....

Ik kan het weten want ik heb na vele teleurstellingen met bh's die niet goed zaten dit merk geadviseerd gekregen..... En het bevalt goed.....Ze zijn ook niet eens duur zo'n 20 euro......

Anders viel ik altijd in die trutbh's of van die dingen die helemaal niet goed zaten......

Ik blijf er bij als je goed trained en goed blijft eten komt het echt weer goed.

Om een wat rondere kont te krijgen moet je gaan squatten en lunges doen.
Maar daar moet je geduld mee hebben want bilspieren zijn de meest eigenwijze spieren die er zijn.Alleen door ze keihard aan te pakken zullen ze ronder worden....Tja als je mooi wilt zijn moet je er wat voor doen..

Succes ermee!!

Ik kan het niet mooier maken voor je maar er is zeker hoop en je bent pas 20 dussshet gaat zeker goed komen....

Laatst bewerkt:
volgens mij heb je een zwaar minderwaardigheids complex... Zou daar eerder iets aan laten doen..

nee dat heb ik niet

ik wil alleen het beste uit mij zelf halen, omdat ik weet dat dit nog niets is ;)

jawel ik had gezegd: vrouwen en complexen..., maar da was nie op u hoor sgat ;)
Vanaf maandag beginnen hé :p
Je hebt toch al wat groenten, fruit, platte kaas, melk, water, brood, eieren, kip, vis, bananen, kiwi's en pasta in huis gehaald?

• Topic Starter Topic Starter
jawel ik had gezegd: vrouwen en complexen..., maar da was nie op u hoor sgat ;)
Vanaf maandag beginnen hé :p
Je hebt toch al wat groenten, fruit, platte kaas, melk, water, brood, eieren, kip, vis, bananen, kiwi's en pasta in huis gehaald?

al die dingen heb ik wel in huis hoor :p behlve kiwi en vis :D

maandag beginne ? naar sportschool you mean ? ::eek: of thausj :D ?

• Topic Starter Topic Starter
zo wil ik er dus NIET uitzien nu niet en LATER met na weet ik veel hoeveel kinderen ook niet :D [Afbeelding niet meer beschikbaar]

al die dingen heb ik wel in huis hoor :p behlve kiwi en vis :D

maandag beginne ? naar sportschool you mean ? ::eek: of thausj :D ?

Wat je het beste lijkt hé. Ik vind sportschool persoonlijk beter, je hebt er de sfeer, de muziek, de motivatie, je leert er enorm veel, als je wil kan je met een begeleider praten over je doelen ...

Voornaamste reden vind ik de sfeer, motivatie en dat je er enorm veel uit leert.
Mij zou je nog 10 000 euro's mogen geven om een eigen homegym op te richten ik zou dat zelfs weigeren. Dan zit je daar helemaal alleen op je eentje thuis, niet dat ik het type ben dat een praatje slaat in de gym maar het is toch maar alleen, onsfeervol en de motivatie zou bij mij snel weggaan.

Maar ik kan er wel inkomen dat vele mensen liever thuis trainen. Elk heeft zijn voor en nadelen :)

Terug
Naar boven