MuscleMeat

ideaal figuur ?

• Topic Starter Topic Starter
vraag eens een vriendin om haar armspieren op te spannen, je hebt vast hele normale armen. Het feit dat je dat vroeger niet zo goed zag is omdat je dikker was. Ik ken nix van vrouwentrainingen maar ik denk niet dat 20 herhalingen voor alle oefeningen optimaal is. Train liever met iets meer gewicht waar je minder herhalingen van kan maken en post je volledig trainingsschema ook eens. Er zijn vast mensen die je goed kunnen helpen hier. En trek eens een foto van alleen je arm ofzo, het zal snel duidelijk zijn dan.

met onbewust mijn armen trainen bedoel ik niet het resultaat van 2 weken,maar van 2 DIKKE jaren met de hond!!

deze spieren bedoel ik dus die vanauit haar oksel naar de ander loopt als een soort lijn , ben benieuwd dat ook hiermee de spieren NET boven mijn borsten heb meegetraind zodat het vorm is veranderd, waardoor ik juist denk dat het hangt terwijl hetvan meer rond/bol naar plat is veranderd

Kena12.gif

met onbewust mijn armen trainen bedoel ik niet het resultaat van 2 weken,maar van 2 DIKKE jaren met de hond!!

deze spieren bedoel ik dus die vanauit haar oksel naar de ander loopt als een soort lijn , ben benieuwd dat ook hiermee de spieren NET boven mijn borsten heb meegetraind zodat het vorm is veranderd, waardoor ik juist denk dat het hangt terwijl hetvan meer rond/bol naar plat is veranderd

Kena12.gif

bedoel je de lijn van de zijkant borst naar schouder?
Hoe oud ben je eigenlijk? Hoe groot en hoeveel weeg je?

bedoel je de lijn van de zijkant borst naar schouder?
Hoe oud ben je eigenlijk? Hoe groot en hoeveel weeg je?

ja die van zijkant van de borst naar de oksel /schouder gaat als een lijn die is zeer zichtbaar en zie ook dat ik boven mijn borst ook wat breder ben geworden :( denk dat dat het is die mijn figuur wat veranderd, k lijk meer een V vorm van een jongen alsof mijn borsten vanuit de sleutelbeen komt :S en lijkt alsof ik 2 ballonen /siliconen heb laten zetten iets beneden (cup D dus )

raar :s

21 jaar
63 kilo en 166 cm lang

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die heeft ook wel een D als mijn borstueel vermogen iets of wat juist is en als je de vorm van de t-shirt volgt heeft zij dit ook en zeg nu niet dat die lelijk is hé ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Die heeft ook wel een D als mijn borstueel vermogen iets of wat juist is en als je de vorm van de t-shirt volgt heeft zij dit ook en zeg nu niet dat die lelijk is hé ;)

ik vind dat de borsten nogsteeds beneden hangt ebn ik blij dat ze van mij ietsjes hoger zijn :p

heeft zij ook getraind?

bij mij is namelijk ookal draag ik een strak t shirt met ronde hals zijn beter zichbaar
zie je een meer V figuur dan op dit plaatje van jou is het bijna recht naar beneden allemaal!!!! en onder mijn oksels is het ook breed ik kan mijn armen niet eens meer plat NAAst houden , het gaan vanzelf dat brede gebaar van lopen hoe jongens wel doen :D als bodyguards :D hihih zo lijk ik als ik loop :eek:

kijk naar jessica alba en je kent haar geilbaarheidsfactor wel en die heeft dat lijntje ook duidelijk:

jessica_alba_hawaii_5_big.jpg

frontpose:

backpose:

back in perspective pose:

Veel succes :D

kijk naar jessica alba en je kent haar geilbaarheidsfactor wel en die heeft dat lijntje ook duidelijk:

http://www.hollywoodtuna.com/images/bigimages/jessica_alba_hawaii_5_big.jpg

wel met cup aaa ofzoiets :)

maar daar discussieer ik niet over .. ik vraag me af kan dat komen door die handelingen met de hond in 2 jaar, cardio/arm bewqegingen ! en hoeverre heeft dat volgens jullie mijn borsten beinvloed?

ik heb wel zoeen lijntje inderdaad als die van jessica alba, maar wel met cup D eronder dat is geen probleem ok. de vraag is moet ik nog meer arm oefeningen borst /rug oefeningen don om mijn figuur completer te maken ZONDER dat mijn borsten wat maten kleiner worden !!!!!!!!

natuurlijk daarbij ook been billen etc trainen

ik vind dat de borsten nogsteeds beneden hangt ebn ik blij dat ze van mij ietsjes hoger zijn :p

heeft zij ook getraind?

bij mij is namelijk ookal draag ik een strak t shirt met ronde hals zijn beter zichbaar
zie je een meer V figuur dan op dit plaatje van jou is het bijna recht naar beneden allemaal!!!! en onder mijn oksels is het ook breed ik kan mijn armen niet eens meer plat NAAst houden , het gaan vanzelf dat brede gebaar van lopen hoe jongens wel doen :D als bodyguards :D hihih zo lijk ik als ik loop :eek:

Je taille wordt smaller dus je buik dunner en er gaat automatisch ook wat vet weg langs de zijkant van je lichaam waardoor je armen niet langer aaneengeplakt zijn tegen je lichaam maar er iets verder van komen. Dit is volkomen normaal. Maak eens een foto van je op een witte achtergrond en selecteer je dan in photoshop met de magic wand tool (toverstokje) en ga
dan naar menu select -- inverse en dan naar menu image --> adjustments -- brightness/contrast en zet het brightness op -100 % Dan ben jij helemaal in het zwart maar zien we tenminste de vorm van de buitenkant van je lichaam. Volgens mij heb je een verkeerd beeld van jezelf :p

wel met cup aaa ofzoiets :)

maar daar discussieer ik niet over .. ik vraag me af kan dat komen door die handelingen met de hond in 2 jaar, cardio/arm bewqegingen ! en hoeverre heeft dat volgens jullie mijn borsten beinvloed?

ik heb wel zoeen lijntje inderdaad als die van jessica alba, maar wel met cup D eronder dat is geen probleem ok. de vraag is moet ik nog meer arm oefeningen borst /rug oefeningen don om mijn figuur completer te maken ZONDER dat mijn borsten wat maten kleiner worden !!!!!!!!

natuurlijk daarbij ook been billen etc trainen

noem jij jessica alba haar borsten klein ofwa :o
Ja je moet alle spieren trainen, zelfs je borstspieren. Je borsten zullen hoogstens een zeeeer klein beetje hoger komen te zitten maar vooral op langere termijn zullen ze steviger zitten. Dus neem nu dat je borsten zonder training over 10 jaar tot aan je navel komen dan zullen ze met borsttraining over 10 jaar nog altijd 5 cm boven je navel hangen (overdreven scenario :D)

Tuurlijk gebruik je de borst als je de hond wat terug moet trekken omdat jij niet kan volgen, in het ergste geval krijg je misschien meer borstspieren. In het slechtste geval krijg je nix. Je borst mag nog zo breed zijn, je zal er niet minder mooi door worden.

Ik vind haar lichaam met alles in vergelijking wel mooi, alleen soms vind ik haar borsten te siliconnisch :p

Ik vind haar lichaam met alles in vergelijking wel mooi, alleen soms vind ik haar borsten te siliconnisch :p

Jessica alba heeft geen siliconen :D
Volgens de officiele gegevens heeft ze een kleine B:

Jessica Alba breast size : Small B cup : Although Jessica Alba is one of those celebs that has worn many a push up bras and I suspect has also worn gel inserts to change cup size so drastically between films, you can tell she has a natural breast size of about a small B cup. She also has very little body fat, which accounts for her perfectly natural smaller size.

Ja, kweet dat ze geen siliconen heeft maar soms vind ze het er op lijken :p

toch weet ik dat je er zo wel zou willen uitzien :D

ziet er zo uit , alleen ik sta hier schuin.. maar zo zie je dus waar ik breder ben gaan worden.

en hoe klein mijn borsten zijn geworden weeeeeeehehee :( :(

ps: de rode streepjes zijn de delen die zijn ontwikkeld waarbij je de spieren bij het spannen redelijk ziet , als bodybuilders:P bijna dan hehe

Laatst bewerkt:
Aangezien je Jessica alba te mager vind, wat vind je van dit:

Die mocht wel ietsje magerder vind ik :p
ze is wel gespierd hoor

Terug
Naar boven