borntotrain
Cool Novice
- Waardering
- 0
vraag eens een vriendin om haar armspieren op te spannen, je hebt vast hele normale armen. Het feit dat je dat vroeger niet zo goed zag is omdat je dikker was. Ik ken nix van vrouwentrainingen maar ik denk niet dat 20 herhalingen voor alle oefeningen optimaal is. Train liever met iets meer gewicht waar je minder herhalingen van kan maken en post je volledig trainingsschema ook eens. Er zijn vast mensen die je goed kunnen helpen hier. En trek eens een foto van alleen je arm ofzo, het zal snel duidelijk zijn dan.
met onbewust mijn armen trainen bedoel ik niet het resultaat van 2 weken,maar van 2 DIKKE jaren met de hond!!
deze spieren bedoel ik dus die vanauit haar oksel naar de ander loopt als een soort lijn , ben benieuwd dat ook hiermee de spieren NET boven mijn borsten heb meegetraind zodat het vorm is veranderd, waardoor ik juist denk dat het hangt terwijl hetvan meer rond/bol naar plat is veranderd

denk dat dat het is die mijn figuur wat veranderd, k lijk meer een V vorm van een jongen alsof mijn borsten vanuit de sleutelbeen komt :S en lijkt alsof ik 2 ballonen /siliconen heb laten zetten iets beneden (cup D dus ) 
als bodyguards 

bijna dan hehe