XXL Nutrition

ideaal figuur ?

ge hebt wel mooiere modellen ook eh, ge moet eens kijken naar haar buik. Tis net alsof ze een super 6-pack heeft :D
Da noemen ze dus "mode" amaai :p

MI heb je wel een minderwaardigheids complex. Je zit je zelf te vergelijken met de mooiste modellen ter wereld. Het beste uit je zelf halen? Je maakt je druk omdat je borsten nog maar 75 D zijn.. Nou dat is echt niet te klein.. al aardig over rated mi.

VB: mager met zuleke heupen (ik weet tis maar een kleding stuk maar zulke dijen wil ik niet en hangtiete...( Je hebt weinig over je dijen te zeggen, zo is nou eenmaal je bouw!) EN dat zeg je van een topmodel, die er prachtig uitziet. MI ga je naar een pschyoloog ea, en ga daar aan je lichaam bouwen.

Ik snap eigenlijk je probleem niet. Je ziet er toch goed uit? Ik vind dat je eigenlijk helemaal niet het recht hebt om te klagen. Ik ben van structuur veel breder dan jij en ik heb een A cup. Door te trainen vind ik bijna nergens een bh die me past. Mijn omtrek is door mijn rug te trainen groter geworden (90), maar als de omtrek groter wordt, wordt ook de cup groter. Met andere woorder: niks past.

Mijn lichaam is dus helemaal niet in proportie, voor mijn lichaamsbouw zou ik veel grotere borsten moeten hebben. Maar die heb ik nu eenmaal niet. En die wil ook niet. Ik ben zoals ik ben. Mijn borsten zijn klein, maar wel mooi. Je moet leven met wat je hebt gekregen. En als je er zo zwaar aan tilt moet je maar plastische chirurgie laten doen. Volgens mij zit het wel degelijk tussen je oren. Iedereen kan hier blijven zeveren, zolang er bij jouw in je hoofd geen knopje omdraait dat je eigenlijk een figuur hebt waar heeeeeel wat vrouwen voor zouden tekenen, heeft het allemaal geen nut.

Je kan trainen als een gek. Als jezelf niet mooi vindt en niet graag ziet, dan is het nooit genoeg. En dan zal er altijd wel iets zijn.

zo wil ik er dus NIET uitzien nu niet en LATER met na weet ik veel hoeveel kinderen ook niet :D [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee idd zo zou ik er ook niet uoit willen zien maar dat moet je niet met jezelf vergelijken....
Die meiden schijnen allemaal zo skinny mogelijk te moeten zijn....

Gewoon goed trainen en goed eten dan komt het best goed.....

Verder zou ik me geen zorgen maken een dcup is nog best goed.

Ja, trouwens je hoeft er niet uit te zien als een model, echt of alleen modellen mooie figuren hebben nou, nee hoor!
gwn trainen, gezond eten en dan komt het goed.

modellen zijn totaal niet allemaal mooi hoor. Slechts 3% ofzo (i know, kheb hoge eisen :D)

Terug
Naar boven