MuscleMeat

ideaal figuur ?

oh volgens mij bestaat er geen/dan wel miniem lifteffect. dus dat als je borst traint dat je borsten dan steviger zouden worden of minder zouden gaan hangen

grootste gedeelte is namelijk vet en klier weefsel en daar valt niets aan te trainen.
doordat je de spier onder de borst aanpakt zou misschien iets een liftend effect kunnen geven maar ik denk niet veel

Helemaal mee eens. Had het misschien dan ook beter moeten formuleren. Het effect zal inderdaad miniem zijn.

schuin bankrdukken tegen het hangen

Oke, tis een beetje vaag dat je taille groter is geworden, is dat dan met vet of spier?
Maargoed, als ik jou was zou ik een gezond voedingsschema maken, iets minder cardio, en bankdrukken en je rug/borstspieren trainen.
En welke kleding stukken zijn nu te groot je broek of t-shirts?

als je vet verliest (wat in jouw geval zo is) gebeurd dit uiteraard bij de borsten, bestaat grotendeels uit vetweefsels.. Kan je idd niet het lifteffect creeeren door meer borst te trainen, de borstspier de erachterloopt wordt wel voller maar niet de borst zelf.. Om de hangende huid dus op te vullen zijn proteses de optie hier..

hallo daar!
teneerste welkom!
ik ben het ook eens met philosoper het is logisch dat je borsten kleiner worden als je afvalt ik ben ook 2 cupmaten omlaag gegaan maar zat op cup G dus heb gelukkig nog genoeg over! maar cup c is nou ook niet echt superklein ik bedoel het is een hele gangbare maat mijn borsten zijn gelukkig niet gaan hangen, je moet gewoon je borst goed blijven trainen en inderdaad je borsten worden echt niet zo gauw kleiner als je traint, als je veel afvalt is het logisch dat dat ook mee afvalt, maar als het zo snel zou gebeuren dat elke keer als je traint je borsten kleiner worden zouden er denk ik niet veel vrouwen meer trainen! groetjes astrid.

ik kan wel huilen :(

wat moet ik nu doen ???
verder met cardio /stoppen?
veel eten toch cardio doen ??

meer boven borsten trainen ? zwaarder trainen ?

je moet voor jezelf goed duidelijk hebben hoe je eruit wil zien en dan met een personal trainer gaan zitten wat de mogelijkheden zijn mbt eten en trainen..

Lieverd........

Ik ben ook afgevallen en mijn borsten zijn ook kleiner geworden en slapper enz.....nee niet fijn.

Vorig jaar zagen ze er echt niet meer uit....
Ben vaAN MAAT 44 NAAR MAAT 36,38 GEGAAN......

Toen begon ik in de zomer met bankdrukken en heb biergisttabletjes geslikt en voor ik begon met lijnen had ik een d cup.
Nu heb ik een e cup.......

Recht naar voren staan doen ze niet kan haast niet met een e cup want je hebt te maken met zwaartekracht.....

Maar door het bankdrukken zijn ze zeker groter en steviger geworden.
Vorig jaar waren ze leeg!Als je begrijpt wat ik bedoel.....

Dus ze zijn bij jouw gegroeid door het bankdrukken en ze te trainen?

Lieverd........

Ik ben ook afgevallen en mijn borsten zijn ook kleiner geworden en slapper enz.....nee niet fijn.

Vorig jaar zagen ze er echt niet meer uit....
Ben vaAN MAAT 44 NAAR MAAT 36,38 GEGAAN......

Toen begon ik in de zomer met bankdrukken en heb biergisttabletjes geslikt en voor ik begon met lijnen had ik een d cup.
Nu heb ik een e cup.......

Recht naar voren staan doen ze niet kan haast niet met een e cup want je hebt te maken met zwaartekracht.....

Maar door het bankdrukken zijn ze zeker groter en steviger geworden.
Vorig jaar waren ze leeg!Als je begrijpt wat ik bedoel....
.

misschien dat ze iets naar voren worden gedrukt (zie plaatjes die ik postte op 1e pagina) maar groter lijkt me meer te maken hebben met voeding :scratch: dat je nu zeg maar meer op onderhoud zit.

Ja klopt!!En goed blijven eten natuurlijk.....
Die biergist heeft wsl ook een hoop gedaan.
En het bankdrukken.

Gewoon proberen.....succesxxx

misschien dat ze iets naar voren worden gedrukt (zie plaatjes die ik postte op 1e pagina) maar groter lijkt me meer te maken hebben met voeding :scratch: dat je nu zeg maar meer op onderhoud zit.

Ja zou kunnen ........
Toch heb ik nou een maat groter en voelen ze weer normaal aan.
Vorig jaar zat er een rimpelbende heel lelijk nu kunnen ze er weer mee door....

Denk dat shutterspeed een behoorlijk goed punt heeft.

Bleek ook wel uit dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/borsten-vlak-versus-schuin-bankdrukken-96445/

Maar inderdaad, borntotrain, je hebt goede tips gehad en dit is een ook goed advies:
je moet voor jezelf goed duidelijk hebben hoe je eruit wil zien en dan met een personal trainer gaan zitten wat de mogelijkheden zijn mbt eten en trainen..

En niet te lang huilen of bij de pakken neer zitten, die energie kan je goed gebruiken om het aan te pakken, sterkte en succes!

Ik gebruik ook altijd biergist, het stinkt wel enorm maarja jmmr dan. Maar bij de apotheek zeiden ze dat het ook werkt tegen puistjes, maar het maakt je boezem dus ook groter?

• Topic Starter Topic Starter
hallo allemaal !!

ik bedank jullie eerst ECHT voor alles :( ik had mijn vermoeden bijna kwijt ! bedankt nogmaals

ik ben vandaag naar lyngerie zaak geweest en mijn beozem laten opmeten , en ben dus van 75DD naar 70 D gestapt.(dus meer in de cup dan omtrek warabij mijn tailel ook nog breed is ). mijn truitjes zijn alleen maar groter en mijn truitjes staan me niet meer strak en mooi als TOEN ..:(

mijn lelijk kont is nu meer het aandachtspunt ..zal ik maar zeggen

maar wat ik ga doen is schouder oefeningen, borsttrainingen( om het steviger te maken en mischien dat ze wat ronder mooi gevormder uit gaan zien, want ZO erg hangen zo ook weer niet allen hangen wel, niet te dramatisch , zij de verkoopster:p was me zelf denk ik af aan het kraken met al die depressie :(
)

en daarbij squats en bil been oefeningen voor mooier gevormd onderkant en buik spieren trainen, niet de zijkanten omdat mijn taile dus breed is :??? gaan worden zo vaaaggg

ik hoop dat ik mijn vroegere zandloper figuur kan krijgen

ps: deze oefeningen kan ik alleen thuis doen, i.v.m drukke tijden opleiding werk en hond

ik bedank jullie allen nogmaals!!!

en natuurlijk ben ik open voor meer hulp, bijv, over wat ik beter kan gaan doen en beter wat niet! welke oefenignen niet

thuis :s:s staat daar een gym ofzo?

squat met je lichaamsgewicht? ja dat is goed voor de eerste 2 weken. Vraag eens aan je werkgever of je korting krijgt bij een of andere gyms. Anno 2006 zien steeds meer en meer bedrijven erop toe dat hun werknemers gezond zijn. Marktonderzoek heeft uitgewezen dat gezonde mensen minder ziek zijn, beter werken, sneller werken, minder moe zijn na het werken, meer openstaan voor overuren, flexibeler zijn, minder in een depressie vallen ...

Als het bedrijf waar je werkt zoiets niet heeft spreek dan de manager over het belang hiervan. Aangezien ik nog steeds niet weet hoe oud je bent en je ook een student kan zijn krijg je bij vele gyms ook studentenkorting op vertoon van je leerlingenkaart. Je kan gerust thuis beginnen maar na verloop van tijd zal je toch naar een gym moeten omdat je al het materiaal niet kan kopen, tenzij je rijk bent en als je plaats genoeg hebt. Maar in een gym is het vaak ook veeeeeeel leuker trainen en is er veeeeel betere muziek die je echt energie geeft. In fitland waar ik train toch :D

Vaak is het ook veel voordeliger als je meteen een 2-jaarabonnement neemt. Persoonlijk vind ik dit dom voor mensen die nog nooit getraind hebben en niet weten waar ze aan beginnen en dan na 3 maand er voorgoed mee stoppen of nog maar 1 keer per week komen. Maar ik denk dat je wel al iets van ervaring hebt dus weet waar je aan begint en dan is het juist goed want het bespaart geld en je blijft gemotiveerd om verder te trainen. Tel die 2 jaar af. Na een maand training kijk dan even op de kalender en denk dat je nog maar 1 jaar en 11 maanden hebt om het perfecte lichaam te hebben ...

• Topic Starter Topic Starter
squat met je lichaamsgewicht? ja dat is goed voor de eerste 2 weken. Vraag eens aan je werkgever of je korting krijgt bij een of andere gyms. Anno 2006 zien steeds meer en meer bedrijven erop toe dat hun werknemers gezond zijn. Marktonderzoek heeft uitgewezen dat gezonde mensen minder ziek zijn, beter werken, sneller werken, minder moe zijn na het werken, meer openstaan voor overuren, flexibeler zijn, minder in een depressie vallen ...

Als het bedrijf waar je werkt zoiets niet heeft spreek dan de manager over het belang hiervan. Aangezien ik nog steeds niet weet hoe oud je bent en je ook een student kan zijn krijg je bij vele gyms ook studentenkorting op vertoon van je leerlingenkaart. Je kan gerust thuis beginnen maar na verloop van tijd zal je toch naar een gym moeten omdat je al het materiaal niet kan kopen, tenzij je rijk bent en als je plaats genoeg hebt. Maar in een gym is het vaak ook veeeeeeel leuker trainen en is er veeeeel betere muziek die je echt energie geeft. In fitland waar ik train toch :D

Vaak is het ook veel voordeliger als je meteen een 2-jaarabonnement neemt. Persoonlijk vind ik dit dom voor mensen die nog nooit getraind hebben en niet weten waar ze aan beginnen en dan na 3 maand er voorgoed mee stoppen of nog maar 1 keer per week komen. Maar ik denk dat je wel al iets van ervaring hebt dus weet waar je aan begint en dan is het juist goed want het bespaart geld en je blijft gemotiveerd om verder te trainen. Tel die 2 jaar af. Na een maand training kijk dan even op de kalender en denk dat je nog maar 1 jaar en 11 maanden hebt om het perfecte lichaam te hebben ...

ik ben al 2 weken al thuis bezig met lichaamsgewicht en heb steeds 1 dag rust ertussen gehouden , de volgende dag had ik spierpijn , maar heb 2 weken lang alle oefeningen gedaan steeds van ALLES 2*20 en steeds wanneer ik op t einde kwam ging het HEEL moeilijk maar ik maakte het wel af

nu 1 probleem, ik keek net in de spiegel en spannde mijn borst schouder arm spieren en wat ik zag :eek: de spieren net voor mijn oksels dus dat randje met arm/oksel nr borst toe s ontwikkeld:eek: net mannen armen hierboven :eek: ik heb blijkbaar iets ONBEWUST getraind waardoor ook mijn borsten heb laten veranderen, t lijkt dus alsof ze hangen maar ze zijn dus platter geworden, eerst waren ze dus boller/ronder in vorm

wat zou ik gedaan moeten hebben? waar moet ik aan mijn borst nu werken ? (ik hoor dat vóór bench training niet genoeg is en ook bovenborst moet trainen maar dat, dat oefening borsten niet echt veranderd)

ik ben al 2 weken al thuis bezig met lichaamsgewicht en heb steeds 1 dag rust ertussen gehouden , de volgende dag had ik spierpijn , maar heb 2 weken lang alle oefeningen gedaan steeds van ALLES 2*20 en steeds wanneer ik op t einde kwam ging het HEEL moeilijk maar ik maakte het wel af

nu 1 probleem, ik keek net in de spiegel en spannde mijn borst schouder arm spieren en wat ik zag :eek: de spieren net voor mijn oksels dus dat randje met arm/oksel nr borst toe s ontwikkeld:eek: net mannen armen hierboven :eek: ik heb blijkbaar iets ONBEWUST getraind waardoor ook mijn borsten heb laten veranderen, t lijkt dus alsof ze hangen maar ze zijn dus platter geworden, eerst waren ze dus boller/ronder in vorm

wat zou ik gedaan moeten hebben? waar moet ik aan mijn borst nu werken ? (ik hoor dat vóór bench training niet genoeg is en ook bovenborst moet trainen maar dat, dat oefening borsten niet echt veranderd)

vraag eens een vriendin om haar armspieren op te spannen, je hebt vast hele normale armen. Het feit dat je dat vroeger niet zo goed zag is omdat je dikker was. Ik ken nix van vrouwentrainingen maar ik denk niet dat 20 herhalingen voor alle oefeningen optimaal is. Train liever met iets meer gewicht waar je minder herhalingen van kan maken en post je volledig trainingsschema ook eens. Er zijn vast mensen die je goed kunnen helpen hier. En trek eens een foto van alleen je arm ofzo, het zal snel duidelijk zijn dan.

Terug
Naar boven