XXL Nutrition

iemand ervaring met ProLab Pure Whey ?

Bezoekers in dit topic

strakke plasser

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2006
Berichten
171
Waardering
0
Ik heb die dus gekocht in chocolade zoals ik al eerder gepost heb. Ik ben die dus pas gaan gebruiker maar cheezus wat word je daar vet van zeg !!!
Ik ben in een week tijd echt vet geworden bedoel ik dus, okay !
Ik heb dus mijn cardio moeten opschroeven om er weer vanaf tekomen, wat al aardig wil lukken. Ik ben van plan om het nog verder opteschroeven naar 10minuten start en 30 minuten einde. Jammer is alleen dat ik dat verschil dus niet kan terug vinden in mijn spieren ....doodzonde. Hierna wat Optimum gaan proberen ....
 
Blijkbaar wederom een voorbeeld van een whey proteine die minder aminozuren, maar meer vet/glucose bevat dan op de verpakking staat. van eiwitten zelf kun je namelijk niet/amper dik worden.
 
Tering ik wist niet dat zoiets zo snel kon gaan, ik heb zelf whey van performance en die is goed.
 
admiraal zei:
Ik heb die dus gekocht in chocolade zoals ik al eerder gepost heb. Ik ben die dus pas gaan gebruiker maar cheezus wat word je daar vet van zeg !!!
Ik ben in een week tijd echt vet geworden bedoel ik dus, okay !
Ik heb dus mijn cardio moeten opschroeven om er weer vanaf tekomen, wat al aardig wil lukken. Ik ben van plan om het nog verder opteschroeven naar 10minuten start en 30 minuten einde. Jammer is alleen dat ik dat verschil dus niet kan terug vinden in mijn spieren ....doodzonde. Hierna wat Optimum gaan proberen ....

Weet je zeker dat je niet de Weightgainer van Prolab hebt gekocht (NLarge2)? Die potten lijken heel veel op elkaar.
Het is onmogelijk om in 1 week van een paar eiwit shakes zo vet te worden, welk merk je ook gebruikt. Houd je niet veel vocht vast op dit moment?
 
Had gisteren een eiwitshake van xxl genomen. Heb nu 3% minder vet en ben ruim een kilo aangekomen. Misschien moet je die eens proberen.
 
Ben overgestapt naar ON Whey gold standard. Die goedkope onmixbare zooi van xxl en consorten trek ik niet meer.

Preformance heeft nog wel een goed mixbare en smakende shake voor een betaalbare prijs.
 
Brutez zei:
Had gisteren een eiwitshake van xxl genomen. Heb nu 3% minder vet en ben ruim een kilo aangekomen. Misschien moet je die eens proberen.
Serieus? Zit daar soms HMB ofzo in dan?
 
Brutez zei:
Had gisteren een eiwitshake van xxl genomen. Heb nu 3% minder vet en ben ruim een kilo aangekomen. Misschien moet je die eens proberen.

Of flink op de pot gezeten misschien? ???
Kan absoluut niet, tenzij het een meetfout is.
 
Had gisteren een eiwitshake van xxl genomen. Heb nu 3% minder vet en ben ruim een kilo aangekomen. Misschien moet je die eens proberen.

:roflol:


Ik heb die dus gekocht in chocolade zoals ik al eerder gepost heb. Ik ben die dus pas gaan gebruiker maar cheezus wat word je daar vet van zeg !!!
Ik ben in een week tijd echt vet geworden bedoel ik dus, okay !
Misschien is het je maandelijkse periode: je weet wel dat je wat opzwelt en je borsten gevoeliger worden :D
 
Nou goed. Hier is m'n eind bericht.

Ben dus bijna door de hele pot (heb wel gezondigd op sommige dagen door en geen shakes te nemen en af entoe maar 1 per dag)
Ben nauwelijks meer aangekomen dan normaal te trainen zonder whey.
Ik heb wel wat geleerd van whey proteine....veeeel cardio doen.
 
Back
Naar boven