Fitness Seller

Ik ben het zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
:rolleyes: **** dan maar off.
Als jullie het niet kunnen laten om me op te ****en, doe maar jongens.
Doe maar lekker waar jullie goed in zijn.. Verder hoop ik dat de mensen die dit ''entertainment'' vinden hun been verliezen, minstens zoveel in het ziekenhuis mogen liggen en dood gaan van de pijn. Dat zou ik pas entertainment vinden.. Lachen om de lasten van een ander maar als het erop aan komt zelf wel zoveel mogelijk hulp proberen te vergaren ;)

Jonguh, jij bent echt niet goed bij je hoofd he ? hoe durf je dat iemand toe te wensen ?

Doe maar lekker waar jullie goed in zijn.. Verder hoop ik dat de mensen die dit ''entertainment'' vinden hun been verliezen, minstens zoveel in het ziekenhuis mogen liggen en dood gaan van de pijn. Dat zou ik pas entertainment vinden.. Lachen om de lasten van een ander maar als het erop aan komt zelf wel zoveel mogelijk hulp proberen te vergaren ;)

Je moet gewoon niet zo de held uithangen met je problemen. Je wil aan iedereen vertellen hoe slecht je het wel niet hebt, daar wordt niemand beter van.

leer gewoon zelfstandiger zijn in de zin van dat je niet moet geven ofdat anderen om je geven. En dan komt alles gewoon weer op zijn rails of misschien beter en heb je het slechtste wel gehad.

Zo is het leven nou eenmaal. De een krijgt meer geluk toebedeeld als een ander. Bij jou zit het blijkbaar tegen, maar je zult het er toch mee moeten doen hè. Bij de pakken neer zitten en weglopen (hoe puberaal is dat), daar zal je ook niks mee bereiken of wel?

Denk maar zo, je bent niet de enige met tegenslag. Zonder te bagatelliseren, laatst is een vliegtuig met vakantiegangers neergestort en de enige overlevende was een Nederlands jongentje van een jaar of 9, ouders en broer dood. Heel zijn leven in één klap verwoest en een trauma voor het leven. Dus stoppen met dat geouwehoer en ga eens wat nuttigs doen!

zou je niet beter een topic openen op het elle-forum. misschien krijg je daar betere respons :windup:

Zo is het leven nou eenmaal. De een krijgt meer geluk toebedeeld als een ander. Bij jou zit het blijkbaar tegen, maar je zult het er toch mee moeten doen hè. Bij de pakken neer zitten en weglopen (hoe puberaal is dat), daar zal je ook niks mee bereiken of wel?

Denk maar zo, je bent niet de enige met tegenslag. Zonder te bagatelliseren, laatst is een vliegtuig met vakantiegangers neergestort en de enige overlevende was een Nederlands jongentje van een jaar of 9, ouders en broer dood. Heel zijn leven in één klap verwoest en een trauma voor het leven. Dus stoppen met dat geouwehoer en ga eens wat nuttigs doen!

overdrijf anders, koop die jongen een psp en hij is heel die affaire meteen vergeten:)

Je neemt ook elke gelegenheid om over je leven te vertellen, hoe zielig het wel niet is. We hebben het allemaal al 3x gehoord, een vierde keer is niet nodig. We hebben je al advies gegeven (niet weglopen) maar je wilt niet luisteren, je denkt het zelf beter te weten. Wat doe je nu nog in deze topic?

Dus nogmaals, wat doe je hier nog? Aandachttekort?

Hopelijk kun je hier normaal antwoord op geven.

MvG,

Sjonnie

Ik heb hem sowieso slecht gestolen... ik heb hem eigenlijk van een mop met Koos Alberts, en daar luidt hij "hoofd, schouders, wiel en frame" - maar bij de TS hoort het uiterard "hoofd, schouders, knie en prothese" te zijn. :o

Boeie, alsnog grappig XD

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Het feit dat hij al heel erg op het vernken in gaat laat al zien hoe goed die in zijn emotionele schoenen staat hahahaha

Volgens mij is het tijd voor een zelfreflectie. In plaats van je hele omgeving de schuld te geven kun je ook naar jezelf kijken. Als je in RL net zo doet als hier, dan moet je écht je houding aanpassen in plaats van verdrinken in die negatieve spiraal waarin je zit.

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Hoofd, schouders, wiel en prothese? :D

lol

jij spoort niet

wie gaat er deze zomer trouwens in een of ander tropisch paradijs surfen/wakeboarden/...?

Jongens back on topic

Gaat over een emo gast met 1 been. Breek los

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven