Fitness Seller

Ik ben het zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
zielepoot.. En wat denk jij dat ik hiermee moet dan ''08Dennis08''? Als het jouw bedoeling is om te helpen of ook maar Wat toe te voegen hieraan.. You are doing it wrong.
Verder hoef ik jouw antwoord ook niet serieus te nemen. Niemand geeft hiet namelijk om je, ofwel?
Haha don't flatter yourself. Ik ga niemand serieus advies geven op internet over zijn keuzes in het leven. Dr.phil is de geschikte persoon voor je denk ik al zal hij wss hetzelfde advies geven zoals ik net al cynisch aangaf.

Jongens back on topic

Gaat over een emo gast met 1 been. Breek los

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

070425_mikemiller.jpg

Sniperx zijn trainings maatje Mike toch ?

Ben je nu al weggelopen dan? Dan kan hier ook een slotje op. :o

Tuurlijk wel, al die jong hebben er tegenwoordig een op school.

OT: TS zoek een goede therapeut een zou ook werken aan die agressie. Is niet zo heel erg gek dat je (ex-)vriendin niet alleen met je durft te praten als je de boel kort en klein geslagen hebt.

Even serieus. Je moet gewoon elk probleem individueel zien, niet alles als 1 shitload aan problemen. Hou gewoon op met dit ge-emo en doe er gewoon wat aan. Je bent toch geen vrouw dat je je gevoelens toont.

Je wilt van huis weglopen maar je hebt maar één goed been? Succes.
Ik lees het wel in de krant 15 jarige emo.

geniaal idd xD

Maar ja, wie weet wil hij wel het wereldrecord hinkelen neerzetten. Weten wij veel. :o

Momenteel bekijken: 25 gebruiker(s) (21 leden en 4 gasten) dit topic
Massief+, Bob1337, Bumfluff, Daniel1986, denace, Dennisik, Emperor1991, Ezravdb, FitnessDiva, gjtc, jeffrey1987, KIKO, KukiShu, Lork, Lunar, pantrofl, PjanoozManiac, Poppin, thomastog, Voorarm, younggod

:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

4 gasten!! Zijn dat zijn moeder, zijn vriendin, de moeder van zijn vriendin en zijn prothese misschien??

Hij is trouwens offline jongens: zal ie al weggelopen zijn of heeft ie er toch een slinger aan gegeven? ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven