Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
wie gaat er deze zomer trouwens in een of ander tropisch paradijs surfen/wakeboarden/...?
Waarom in een tropisch paradijs? Kan gewoon in Nederland ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wie gaat er deze zomer trouwens in een of ander tropisch paradijs surfen/wakeboarden/...?

Haha don't flatter yourself. Ik ga niemand serieus advies geven op internet over zijn keuzes in het leven. Dr.phil is de geschikte persoon voor je denk ik al zal hij wss hetzelfde advies geven zoals ik net al cynisch aangaf.zielepoot.. En wat denk jij dat ik hiermee moet dan ''08Dennis08''? Als het jouw bedoeling is om te helpen of ook maar Wat toe te voegen hieraan.. You are doing it wrong.
Verder hoef ik jouw antwoord ook niet serieus te nemen. Niemand geeft hiet namelijk om je, ofwel?
Jongens back on topic
Gaat over een emo gast met 1 been. Breek los

Waarom in een tropisch paradijs? Kan gewoon in Nederland ja![]()
---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------
laat me niet lachen
?
Ik veronderstel dat je het over windsurfen hebt, dan kan echt wel in Nederland, net als wakeboarden.
Je wilt van huis weglopen maar je hebt maar één goed been? Succes.
Ik lees het wel in de krant 15 jarige emo.

Maar ja, wie weet wil hij wel het wereldrecord hinkelen neerzetten. Weten wij veel.![]()
Maar ja, wie weet wil hij wel het wereldrecord hinkelen neerzetten. Weten wij veel.![]()