Fitness Seller

ik mis het topic: sportschool reviews

Little Junior

Cool Novice
Waardering
0
Beste admin / moderaters,

Na een pauze van 8 jaar wil ik weer beginnen met krachtsport, nu ben ik aan het zoeken geweest naar een topic waarin verschillende sportscholen worden beoordeeld. Deze kan ik niet vinden behalve enkele losse (kleine) threads over enkele grote sportscholen.

Ik ben bijv. op zoek naar een fitnesscentre met veel halters en dumbbells, en wat minder cardioapparatuur. Maar het moet wel een positieve omgeving zijn, geen "getinte" gouden kettinkjes cultuur enzo, om het maar zo uit te drukken..

Ik denk dat een extra topic in het hoofdscherm, bijv. "Sportscholen & Fitnesscentra reviews" bij uitstek hier gouden informatie oplevert, want redelijk wat leden weten waar ze over praten en ik vind de informatie hier van hoge kwaliteit!

Of ik heb niet goed gezocht natuurlijk, dan hoor ik het graag!

Groeten, L.J.

getinte gouden kettinkjes cultuur? laat macb het maar niet lezen, anders telt ie straks tot tien.

getinte gouden kettinkjes cultuur? laat macb het maar niet lezen, anders telt ie straks tot tien.

Riep u ? :D

@ topicstarter,

je bedoeld dit soort figuren?

w1924h.jpg

0f DeSuHh:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Hehehe LOL. Ik had het eigenlijk anders moeten verwoorden, ik bedoel dat er een gemengd publiek komt. Dat je geen school hebt wat toevallig ook op een Rap-Idols lijkt, of noem maar enig andere sub-cultuur wat dan de club overheerst. Voor de duidelijkheid: mijn vriendin is een buitenlandse, heb een Molukker, Duitser en rasechte kaaskoppen in mijn vriendenclub, ik zal op mijn woorden letten hier.. ;)

Doorgaand op het topic: Ik heb een onbeperkt landelijk abonnement genomen bij Fitness First, ik kan bij elk van de 25 filialen trainen. Voor 1 jaar vastgelegd. Komende jaar kan ik prima uit de voeten daar mbt de gewichten en maximums die ze daar hebben. Als na een jaar blijkt dat ze niet meer voldoen aan mijn groei/krachtwensen dan kan ik altijd naar een kleinere echte BB school gaan.

Mijn review van FF so far: Ik ben alleen nog maar op 1 kleinere vestiging geweest, ze hebbben veel machines, redelijk aantal gewichten maar niet heel veel. Dumbbells gaan tot 28 kilo max. Ze hebben hier geen powerrack, dat is een dikke min, maar op diverse andere filialen weer wel. Het is er schoon, ruim.

Ik ga komende week naar de Aalsterweg in Eindhoven.

Grt L.J.

Terug
Naar boven