MuscleMeat

ik sla als een p*ssy

Gewicht pakken en stoten. Werkt het beste!

De kracht van elke stoot komt uit je benen..

lekker negerinnen kont :laugh:

benen en heupen, daarna torso, schouders....heeft Klus helemaal gelijk in :)

Caribbean Nights baby ;)

Laatst bewerkt:
of uw plaats weten...

(see what I did there ? :laugh:)

nee nee slecht grapje :) de reacties beginnen wat in kwaliteit te dalen dus kunnen we er wat humor in gooien...

• Topic Starter Topic Starter
nee nee slecht grapje :) de reacties beginnen wat in kwaliteit te dalen dus kunnen we er wat humor in gooien...

ok. on-topic vanaf nu weer :p
ik ging laatst weer tegen bokszak stoten en er kwam wel vooruitgang in. het ziet er alleen nog wel buttje uit aangezien ik goed getrainde armen heb. is er iets wat ik verkeerd doe bij trainen van armen? zijn mn onderarmen te zwak ofzo?

ok. on-topic vanaf nu weer :p
ik ging laatst weer tegen bokszak stoten en er kwam wel vooruitgang in. het ziet er alleen nog wel buttje uit aangezien ik goed getrainde armen heb. is er iets wat ik verkeerd doe bij trainen van armen? zijn mn onderarmen te zwak ofzo?
1 je hebt getrainde armen, geen goed getrainde armen ;)
2 wtf is buttje???
3 als je meer gericht wil trainen op boksen al die isolatieoefeningen weg laten en vooral de compounds trainen!

1 je hebt getrainde armen, geen goed getrainde armen ;)
2 wtf is buttje???
3 als je meer gericht wil trainen op boksen al die isolatieoefeningen weg laten en vooral de compounds trainen!

1. ja
2. :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo'n figuur (was spelfout, het was namelijk ''butje'')
3. ik zal t begrip ff uitmelken en uitvoeren ;) bedankt voor je tips

---------- Post added 13 September 2012 at 19:54 ----------

en ik doe sowieso al deadlifts voor een paar weken (wel met verschrikkelijke vorm en 60 kg), maar squats doen t*ring veel pijn omdat ik die bb op een soort bot op mijn nek leunt ofzo... echt heel raar alleen ik zou wel die oefeningen willen doen... scheelt tijd en is veel intensiever dan isolatie-oefeningen

Ik denk niet dat boksen iets voor u is....

dan blijven er niet veel sporten over die ik erbij zou kunnen doen. ik zat op tennis waarbij ik niet beter in werd en ik ging heel vaak in mijn vrije tijd voetballen terwijl ik nu ook de slechtste in de klas ben ermee. heb heel veel andere sporten geprobeerd, honkballen kwam er goed uit alleen ik vind dat geen fl**ker aan. het enige leuke eraan is is dat je die bal keihard weg kan rammen maar in andere sporten ben ik totaal niet virtuoos genoeg om ze goed uit te kunnen voeren. maar (kick)boksen is ook echt de eerste sport die ik leuk vind om te doen, vandaar dat ik zoveel mogelijk informatie erover probeer te verkrijgen. misschien als ik echt mijn best doe én plezier ermee heb dat het nog wat wordt (zal alleen nog wel dik paar jaar duren) :p

dan blijven er niet veel sporten over die ik erbij zou kunnen doen. ik zat op tennis waarbij ik niet beter in werd en ik ging heel vaak in mijn vrije tijd voetballen terwijl ik nu ook de slechtste in de klas ben ermee. heb heel veel andere sporten geprobeerd, honkballen kwam er goed uit alleen ik vind dat geen fl**ker aan. het enige leuke eraan is is dat je die bal keihard weg kan rammen maar in andere sporten ben ik totaal niet virtuoos genoeg om ze goed uit te kunnen voeren. maar (kick)boksen is ook echt de eerste sport die ik leuk vind om te doen, vandaar dat ik zoveel mogelijk informatie erover probeer te verkrijgen. misschien als ik echt mijn best doe én plezier ermee heb dat het nog wat wordt (zal alleen nog wel dik paar jaar duren) :p

Gewoon oefenen man, geen stress. De techniek en kracht in je stoten komt vanzelf en zal daarna amper weggaan. Ik ben pas weer gestart na 2,5 jaar pauze en ik ben alleen iets langzamer geworden, maar de techniek is er nog. Leer hem jezelf gelijk goed aan en je plukt er later de vruchten van, ga niet als een sukkel onnozel lopen rammen op de zak, dan komt alles goed

Gewoon oefenen man, geen stress. De techniek en kracht in je stoten komt vanzelf en zal daarna amper weggaan. Ik ben pas weer gestart na 2,5 jaar pauze en ik ben alleen iets langzamer geworden, maar de techniek is er nog. Leer hem jezelf gelijk goed aan en je plukt er later de vruchten van, ga niet als een sukkel onnozel lopen rammen op de zak, dan komt alles goed

ok bedankt voor motivatie, ik ga binnenkort ook les nemen in kickboksen. kijken of er dan vooruitgang in komt :)

ok bedankt voor motivatie, ik ga binnenkort ook les nemen in kickboksen. kijken of er dan vooruitgang in komt :)

gegarandeerd, er wordt dan geholpen aan je houding en techniek en met de nodige oefening is het 150% zeker dat je beter wordt en sterker. Met het nodige sparren erbij leer je het ook goed te timen.

gegarandeerd, er wordt dan geholpen aan je houding en techniek en met de nodige oefening is het 150% zeker dat je beter wordt en sterker. Met het nodige sparren erbij leer je het ook goed te timen.

ok heb net m'n schema aangepast, heb er nu veel meer compunds dan isolates instaan. t scheelt me nu veel meer tijd ^^ tijd dat ik kan gebruiken voor kickboksen

Hallo, ik heb soms gratis kickbokstraining van de sportschool en ik kan verder goed ontwijken en hard trappen (vooral met links terwijl ik een orthodoxe pose heb) maar slaan gaat totaal niet. ik ben al een tijdje bezig mijn knokkels te harden en thuis te schaduwboksen maar ik blijf maar sloom en slap slaan. verder train ik mijn triceps/rug/schouders/onderarmen etc ook uitermate goed maar er komt geen schot in. tips?
hoe zwaar zijn je handschoenen? heb zelf altijd met 18ounce getraind azzie dan ineens 12 ounce aan heb sla je zo je arm uit de kom. en bedoel je je jab je directe je hook of alles?

Terug
Naar boven