Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo, ik heb soms gratis kickbokstraining van de sportschool en ik kan verder goed ontwijken en hard trappen (vooral met links terwijl ik een orthodoxe pose heb) maar slaan gaat totaal niet. ik ben al een tijdje bezig mijn knokkels te harden en thuis te schaduwboksen maar ik blijf maar sloom en slap slaan. verder train ik mijn triceps/rug/schouders/onderarmen etc ook uitermate goed maar er komt geen schot in. tips?
hoe zwaar zijn je handschoenen? heb zelf altijd met 18ounce getraind azzie dan ineens 12 ounce aan heb sla je zo je arm uit de kom. en bedoel je je jab je directe je hook of alles?
Ik ben het omgekeerde.
Ik zie er uit als een p*ssy maar sla erg hard![]()
ik heb niet m'n eigen handschoenen, ik ga me binnenkort inschrijven bij kickboksen en dan wil ik als ik ga studeren muay thai gaan doen in groningen. maar bij training gebruiken we net nieuwe matsuru handschoenen, weet niet hoe zwaar maar de zijn wel lichter dan de vorige.
---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 15:11 ----------
haha en daarbij zie je er niet eens uit als een p*ssy ;p beste triceps heb jij btw :nohomo:
Heb me levelang al een lief koppie![]()
Dus het laatste wat ik lijk is een tough guy.

..Massa X Snelheid = Kracht..
Zou gewoon je instructeur even duidelijke uitleg vragen en of hij je in de gaten houdt tijdens de oefeningen.
Want van lezen leer je het niet. je zal het toch echt in praktijk moeten brengen.
Zodra jij niet goed instapt, meedraait of in balance bent krijg je een flut stoot.
En anders paar lezen bij goede sportschool volgen om de basis onder de knie te krijgen daarna kan je gewoon voor de lol bij een gewonne sportschool conditie op peil houden.
Naar mijn weten is techniek een groot deel van het werk.
Dat wil zeggen, dat techniek heel belangrijk is.
Je moet een stoot of trap goed beheersen en de techniek goed kennen.
Wanneer je die onder de knie hebt zal de kracht achter de stoot een stuk
makkelijker worden en heb je het gevoel dat je lekker stoot.
Ikzelf train op de bokspop op techniek en voor hardere stoten onder andere op de bokszak (heavy bag).
Als ik teveel last van mijn knokkels krijg, dan doe ik bandage om.
Ten slotte blijf je altijd werken aan je perfecte stoot qua techniek en kracht.
ikzelf blijf kijken hoe ik mijn technieken kan verbeteren en oefening baart kunst
Het is heerlijk om te trainen en het geeft een goed gevoel (maar dat terzijde).
succes ermee! veel oefenen en doorzetten, daar bereik je het meest mee!