- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag jezelf gewoon af : Ben ik echt serieus bezig met sport? zoja is het echt niet moeilijk om te stoppen, gewoon wilskracht. Zo heb ik het ook gedaan.
Sporten en roken is gewoon![]()
)
Veel coïtus, sport en gezond eten
Probeer alcohol, feestjes en andere rokers de eerste maanden wat te mijden,
dat helpt al een heel deel.
En vooral niet : "eentje maar" zeggen, dan ben je geheid terug begonnen

Na 6 uur is zo goed als alle nicotine je lichaam uit(<3% zit er nog in). Rookze.als je kanker moet hebben, krijg je het wel..... of je nu rookt of niet.
na drie dagen is de nicotine uit je lichaam en als je veel sport eerder, daarna komt het geestelijke gedeelte en duurt zo'n 10 dagen. Als je dat allemaal bent doorgekomen zou het moeten lukken.... ik rook iig nog even door
als je kanker moet hebben, krijg je het wel..... of je nu rookt of niet.
na drie dagen is de nicotine uit je lichaam en als je veel sport eerder, daarna komt het geestelijke gedeelte en duurt zo'n 10 dagen. Als je dat allemaal bent doorgekomen zou het moeten lukken.... ik rook iig nog even door

roker ben je voor de rest van je leven
ik ben nu bijna 2 weken gestopt
heb daarvoor 2 maanden gestopt
daarvoior 5 jaar
daarvoor 3 jaar
de goesting blijft
Na drie dagen is de lichamelijke verslaving al weg idd.
Dan rest alleen het mentale nog,..............dit wetende was voor mij genoeg.
Ben augustus/september vorig jaar gestopt en rook nog steeds niet.
Dus als ik het kan,en vele andere met mij ook,waarom jij dan niet?!
verkeerd gekeken net,maar t geestelijke heeft wel degelijk met die receptoren te maken die aangevuld moeten worden met nicotine,zodra de meeste receptoren afgebroken zijn zal die geestelijke drang ook langzaam aan afnemen