- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus iedereen die heeft kunnen stoppen met roken er geen behoefte aan heeft, liegt ? Ook als diezelfde rokers, de grootste anti-rokers worden ?
Roken vind je lekker omdat het rustgevend is, maar juist die sigaret zorgt ervoor dat je stress niveau snel stijgt.
- Kauwgom
- Eerste tijd uit de buurt van rokers blijven.
- Na 21 dagen eens proberen weer bij rokers te staan en zien wat het met je doet.
- Een pakje sigaretten achter de hand blijven houden. Anders zou je sigaretten willen halen en heb je na het halen helemaal een mentaliteit van: **** it, ik steek er een op, heb ze ook gekocht. Het hielp bij mij om ze in de buurt te houden en mezelf eraan te blijven herinneren dat ik wou stoppen, zodat ik anders ook niet even snel van iemand ging bietsen of kopen.
Een kuurtje met bupropion (zyban) heeft voor mij destijds heel goed geholpen. De craving naar tabak verdween als sneeuw voor de zon. Persoonlijk raad ik, en een goede huisarts ook, aan om ten minste drie maanden te kuren.
Verder is het gewoon een kwestie van doorzetten. Een kwestie van "de knop omzetten" dus.
Voor meer info over het medicijn:
[Link niet meer beschikbaar]
(zoeken op ZYBAN)
Vandaar dat je niet moet stoppen met sporten, in dit situatie. Hardlopen houd overigens ook je chemische huishouding in balans, waardoor je trek valt te relativeren. Althans; dat is mijn ervaring.