AndroidHealthClinic

Ik stop met roken (trucs&tips)

Dat zijn wel de klote momenten idd :D , vooral omdat ik zelf bijv juist op die momenten rookte.
het kan wel helpen om samen met iemand anders te stoppen of jezelf iets te geven van het geld wat je anders opgemaakt zou hebben aan peuken.

Heb 8 jar gerookt en heb tegen mijn vader gezegdb : pa ik rrok nog tot 1 februari 2007 en dan nooit meer .hij heeft me uitgelachen maar ik rook nog steeds niet . De truc is het gewoon vies te gaan vindn , want het is gewoon ook een walgelijke k*tsmaak .

Heb 8 jar gerookt en heb tegen mijn vader gezegdb : pa ik rrok nog tot 1 februari 2007 en dan nooit meer .hij heeft me uitgelachen maar ik rook nog steeds niet . De truc is het gewoon vies te gaan vindn , want het is gewoon ook een walgelijke k*tsmaak .

ik vind het net lekker

roker ben je voor de rest van je leven

ik ben nu bijna 2 weken gestopt
heb daarvoor 2 maanden gestopt
daarvoior 5 jaar
daarvoor 3 jaar

de goesting blijft
x2

1 x roker altijd roker, helaas maar waar :(
al ben je 10 jaar lang gestopt.

gelukkig heb ik het best redelijk onder kontrolle, ik rook afentoe een sjekkie in stress situationen of feestjes.

+1

"het vies gaan vinden" ... :roflol:
Dan heb je ofwel nooit op je longen gerookt ofwel hou je jezelf maar wat voor ...

Als je nicotine voorraad is aangevuld, dan smaakt de sigaret nergens naar.
Of denk maar aan de eerste keer dat je rookte, niemand vind zoiets lekker.

1x roker, altijd roker ? Wat een bullshit. Wat met al die mensen die ermee gestopt zijn en geen behoefte meer hebben ernaar ? Allemaal leugens ?

Ik ben nu ook 2 dagen gestopt, en moet zeggen dat ik het er best wel moeilijk mee heb op sommige momenten, als je bezig bent of aan het sporten bent denk je er niet aan, maar als k bijvoorbeeld tussen de rokers sta of iets dan is het wel even slikken, en vooral als ik er aan denk dat het weer bijna vrijdag is...

Maar inderdaad eens een roker altijd een roker, er zijn mensen die zijn al jaren gestopt en die zeggen ik heb nog steeds trek in een sigaret, en roken af en toe als ze dronken zijn nog wel is een sigaret, hoe dan ook helemaal niet beginnen is het beste natuurlijk, en ik kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik er ooit aan ben begonnen...

Als je nicotine voorraad is aangevuld, dan smaakt de sigaret nergens naar.
Of denk maar aan de eerste keer dat je rookte, niemand vind zoiets lekker.

1x roker, altijd roker ? Wat een bullshit. Wat met al die mensen die ermee gestopt zijn en geen behoefte meer hebben ernaar ? Allemaal leugens ?

Hahaha ... ja, net zoals wanneer je een paar biertjes ophebt, en je eigenlijk
al per total bent, dan smaken je biertjes ook nergens naar. Onzin natuurlijk.
Ik heb genoten van 75% van de sigaretten die ik opstak. Idem met tal van
anderen uit mijn directe omgeving. Wij vonden roken gewoon leuk en lekker.

En idd, eens een roker, altijd een roker. Hoeveel mensen ken je niet die na
jaren van niet roken ineens terug roken. Al dan niet zonder reden. Ja,
die hadden ook geen behoefte meer aan een sigaret zeiden ze, en de dag
erop stonden ze doodleuk te roken. Zelfontkenning is natuurlijk ook
een manier op te stoppen zeker???

veel water drinken en op een tandenstoker knabbellen (of kauwgum) zijn goede hulpmiddelen

En uit de buurt van rokers blijven, is de gouden tip, hoewel dat soms onmogelijk is.

drink veel water, punt is om je gedachten op iets totaal anders te vestigen ;)

So true.

Gewoon stoppen.. heb ik ook gedaan.. It's all in your mind grasshopper!

Hahaha ... ja, net zoals wanneer je een paar biertjes ophebt, en je eigenlijk
al per total bent, dan smaken je biertjes ook nergens naar. Onzin natuurlijk.
Ik heb genoten van 75% van de sigaretten die ik opstak. Idem met tal van
anderen uit mijn directe omgeving. Wij vonden roken gewoon leuk en lekker.

En idd, eens een roker, altijd een roker. Hoeveel mensen ken je niet die na
jaren van niet roken ineens terug roken. Al dan niet zonder reden. Ja,
die hadden ook geen behoefte meer aan een sigaret zeiden ze, en de dag
erop stonden ze doodleuk te roken. Zelfontkenning is natuurlijk ook
een manier op te stoppen zeker???

Dus iedereen die heeft kunnen stoppen met roken er geen behoefte aan heeft, liegt ? Ook als diezelfde rokers, de grootste anti-rokers worden ?

Roken vind je lekker omdat het rustgevend is, maar juist die sigaret zorgt ervoor dat je stress niveau snel stijgt.

Ik heb gerookt. Nu 1 of 2 sigaretten per week :roflol:
Er zijn moeilijkere dingen om mee stoppen

ben ook 2 maand van roken na 17 jaar, maar tis gewoon doen, nx afbouwen of wat gewoon coldturkey....(ps was geen slimme tijd ivm cutten hahaha). maar voel me een stuk beter nu..
succes..

Terug
Naar boven