MuscleMeat

Ik wil groeien als Mr.olympia

Je moet niet naar al die grappenmakers luisteren. Ik heb de juiste supplementen voor je. Ze zijn wel prijzig maar je wordt er gegarandeerd groot van!!! Zo groot dat big ramy een ecto lijkt naast jou!!

not this shit again

e sahbi kijk wat voor reacties jullie zette

Het beste is om creatine in pilvorm aan te schaffen, en dan niet oraal maar anaal innemen. Word het veel beter opgenomen en daar krijg je echt spieren van!

Jullie zijn echt dom, k ben stel een serieuze vraag
Kijk wat voor reactie jullie zette

Jij bent dom, als je denkt dat pro bodybuilders supplementen gebruiken.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 11:10 ----------

Ik praat wel eens met Ronnie Coleman (serieus) en heb hem net jouw situatie uitgelegd. Hij zei dat je nog veel te weinig supplementen neemt en zijn supps eens moet proberen. Je zit dan wel op het randje van de legaliteit maar met jouw ambities moet je dat voor lief nemen.

:roflol:

Voor jou een rode kaart, troll. ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Jij bent echt dom, een kind met 47 chromosomen typt nog betere grammaticaal correcte zinnen waarin ze ook nog is minder spelfouten maken dan jij.

ik ben niet in nederland geboren,ik ben half turks half Colombiaan
drm is me nederlands niet goed,

ik ben al 4jaartjes in nederland wat verwachtje van my

Heejjjj,

Ik heb een vraag: ik train al bijna 2 jaartjes ik ben wel wat groot geworden
En ik heb bodybuilding schema die gebruik ik al 11manden ofso, ik wil heel groot worden net als die mensen van
Mr. Olympia. welke supplementen zijn beste om zo groot te worden??

ik had net kai green aan de telefoon, hij vertelde dat de beste eiwit bron uit zijn lul komt, en hij daardoor 10 kg spiermassa per week gainde door aan zijn eigen sperma te drinken met een wheyshake.

Ik heb je mob nr niet dus kon die niet aan hem doorgeven, hierdoor stuurde Kai me zonet deze prive foto speciaal voor jou.

(alleen voor Mowtjetan, andere mogen niet kieken, nsfw)

(ps, ik moest erbij zeggen dat hij graag in je mondje wilt klaarkomen)

Oke ff serieus. Je kunt niet mr O groot worden van supplementen.
In eerste instantie moet je jaren trainen en ondertussen leren welke trianing en voeding jouw lichaam het beste op reageert. Als je dat nu 4 jaar serieus doet zal je er op je 21ste al heel goed uit kunnen zien.
Vanaf je 21ste zou je kunnen kuren, dus als je dan 5 jaar zo door traint en je helemaal volstopt met alles wat er is zal je heeeeel misschien mr O groot zijn.

Wil je meteen resultaat en zonder dat het veel geld kost en al helemaal geen moeite? Koop dan een 'muscle suit'. Dan kun je gelijk op het podium.

l.jpg

weer een droom naar de %$#*+ geholpen mannen hahahahahahaha :D

Celltech. Lots of celltech. En veel rondjes op de fiets natuurlijk. Gewoon levenslang fietsen.

Wij verwachten dat jij goed integreert of teruggaat :p

jij bent zielig met zo een opmerking. voor iemand die hier nog maar jaar woont maakt hij zich wel erg duidelijk!

en hij is een idioot! ik weet niet of je weet wat die pro bbers doen maar naast extreem hard sporten dieeten word er blijkbaar ook af en toe een spuitje gezet

jij bent zielig met zo een opmerking. voor iemand die hier nog maar jaar woont maakt hij zich wel erg duidelijk!

en hij is een idioot! ik weet niet of je weet wat die pro bbers doen maar naast extreem hard sporten dieeten word er blijkbaar ook af en toe een spuitje gezet
misschien moeten jullie samen een cursus volgen dan, voor jou met nadruk op lezen :cool:

'ik ben al 4jaartjes in nederland wat verwachtje van my'

Terug
Naar boven