xROCKx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 100
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor! Gewoon half turks/ half columbo

jij bent zielig met zo een opmerking. voor iemand die hier nog maar jaar woont maakt hij zich wel erg duidelijk!
en hij is een idioot! ik weet niet of je weet wat die pro bbers doen maar naast extreem hard sporten dieeten word er blijkbaar ook af en toe een spuitje gezet
misschien moeten jullie samen een cursus volgen dan, voor jou met nadruk op lezen
'ik ben al 4jaartjes in nederland wat verwachtje van my'
Ik heb per ongeluk op 'Toon' gedrukt, en heb nu toch eigenlijk ook wel interesse. Is het niet voor de liedessappen dan wel voor de 10 kilo gains.
Hoe kom ik met hem in contact?
ik had net kai green aan de telefoon, hij vertelde dat de beste eiwit bron uit zijn lul komt, en hij daardoor 10 kg spiermassa per week gainde door aan zijn eigen sperma te drinken met een wheyshake.
Ik heb je mob nr niet dus kon die niet aan hem doorgeven, hierdoor stuurde Kai me zonet deze prive foto speciaal voor jou.
(alleen voor Mowtjetan, andere mogen niet kieken, nsfw)
(ps, ik moest erbij zeggen dat hij graag in je mondje wilt klaarkomen)

ik had net kai green aan de telefoon, hij vertelde dat de beste eiwit bron uit zijn lul komt, en hij daardoor 10 kg spiermassa per week gainde door aan zijn eigen sperma te drinken met een wheyshake.
Ik heb je mob nr niet dus kon die niet aan hem doorgeven, hierdoor stuurde Kai me zonet deze prive foto speciaal voor jou.
(alleen voor Mowtjetan, andere mogen niet kieken, nsfw)
(ps, ik moest erbij zeggen dat hij graag in je mondje wilt klaarkomen)