Fitness Seller

Ik wil groeien als Mr.olympia

chocomel en anaboluh jonge, dan zijt gij zo een pro!

obvious troll or...?

jij bent zielig met zo een opmerking. voor iemand die hier nog maar jaar woont maakt hij zich wel erg duidelijk!

en hij is een idioot! ik weet niet of je weet wat die pro bbers doen maar naast extreem hard sporten dieeten word er blijkbaar ook af en toe een spuitje gezet

nywz05.jpg

3 maanden true mass? wat heb je als pct gebruikt? ben wel benieuwd of je ook hcg mee hebt laten lopen?

SS+GOMAD

of dat dere celltech

Hehe Vreten > Roids>Vreten>Trainen>Veel meer Roids>Nog meer Vreten> en nog meer Roids> en dan slaapie tijd

Vraag maar aan mr Coleman himself: RonnieCole@IAintUseRoidsCuzIaintMad.com

PS u got trolled..

Not sure if srs?

Dit is echt wel serieus hoor.. Een ecto boy weet ook toevallig de naam Mr. Olympia . Als het echt was had er wel gestaan: " Ik wil super breed worden net als een botjebuilder" .

ik had net kai green aan de telefoon, hij vertelde dat de beste eiwit bron uit zijn lul komt, en hij daardoor 10 kg spiermassa per week gainde door aan zijn eigen sperma te drinken met een wheyshake.

Ik heb je mob nr niet dus kon die niet aan hem doorgeven, hierdoor stuurde Kai me zonet deze prive foto speciaal voor jou.

(alleen voor Mowtjetan, andere mogen niet kieken, nsfw)

(ps, ik moest erbij zeggen dat hij graag in je mondje wilt klaarkomen)

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

ik had net kai green aan de telefoon, hij vertelde dat de beste eiwit bron uit zijn lul komt, en hij daardoor 10 kg spiermassa per week gainde door aan zijn eigen sperma te drinken met een wheyshake.

Ik heb je mob nr niet dus kon die niet aan hem doorgeven, hierdoor stuurde Kai me zonet deze prive foto speciaal voor jou.

(alleen voor Mowtjetan, andere mogen niet kieken, nsfw)

(ps, ik moest erbij zeggen dat hij graag in je mondje wilt klaarkomen)

Ik wil niet weten op welke term jij hebt gezocht om die foto te vinden.. :cool:

Terug
Naar boven