XXL Nutrition

"ik wil opnieuw de sterkste man van belgie zijn"

In één Woord " BOEIEND "

Mail is al verstuurd naar de pers (is een leuk publisiteits stunt voor de sport)

Ik vindt het even erg als jullie dat dit nog steeds naar 5jaar nog aan sleept.
(Hoeveel keer moet ik hem nog afmaken ??)

Het meeste over onze Dikke vriend is hier al gezegt
(simpele ziel, geen conditie/te dik, rare jongen/gestoord, trainings technieken?, liegen, enz ...)

Het éénige dat ik hier op kan zeggen is "I must break him" en keb er echt dubbel zo veel zin in in 2010 (België, Champions League, WSM, Strong man cup)

En ik ging al zot trainen, en da word nu nog zotter he.

Hopelijk reageert de pers er op (maar da zal wel zijn ;) ) en kunnen we dit weer uitmelken en de sport effe in het dag ligt zetten.

"De voorrondes van België" het laaste weekend van Mei.

"De finale" 3 Juli te Sint - Niklaas

En kga hem proberen mee laten doen aan de "Strong Man Cup Belgium" !
Als hij mijn plaats wil innemen moet hij ook deelnemen op mijn niveau :D

En als wonder boven wonder Florent mij verslaagt is hij de nieuwe kampioen dat naar
WSM zal gaan in 2010 ( ROFLOL as if i will let that happen :D)

-

PS thnx van de prive mails en hier en op Facebook en men prive adres, ik wardeer jullie steun en hulp. Sommige mensen hadden echt bangelijke meeningen. :D
Nogmaals THNX

Laatst bewerkt:
Betekend dit dat je de uitdaging aan gaat met hem?

ik hoop dat je van florent niets meer heel haalt jimmy;)

Strongman is een combinatie van kracht, snelheid, conditie, techniek enz...en je moet allround zijn om ver te komen.
Hij heeft in het verleden al eens 265kg Bench Press gedaan en had een totaal van 877,5kg. Dat hij dus sterk is, wil ik best wel geloven, maar op alle andere punten schiet hij duidelijk tekort...je ziet dat aan zijn hele motoriek.

Ik vind het wel een beetje zielig dat hij hier toch wel erg ingemaakt wordt...maar hij is daar zelf ook wel een beetje schuld aan vrees ik.

Beste Florent, als je dit leest... wees een realist en ga gewoon weer lekker powerliften en als je knie dat niet meer aankan ga dan voor een nieuw Belgisch Record Bankdrukken, dat kun je best wel...maar Strongman is niet aan jou besteed. Ik vrees dat je jezelf alleen maar belachelijk zult maken en sowieso is er tegen Jimmy geen geweld opgewassen...no chance!
Jimmy kan zich nu reeds op mondiaal niveau meten, en hij zal de komende jaren alleen nog maar sterker en beter worden.
Je mag er wel van dromen om de sterkste man van België te zijn, maar ik vrees helaas dat die droom bedrog is :(.
Word wakker en come down to planet earth ;)

Waar jullie 5 pagina's aan besteden zeg.. Alstublieft.. Florreke komt uit Brussel en Brussel en de randgemeenten denken dat ze Belgie zijn.. Daar zal hij zich in vergist hebben onze piraat..

Genoeg in de grond geboord deze man en onze Jimmy heeft ook genoeg bloemen in zijn gat gekregen.. Zit bekan een hele kerstboom in..

De boodschap is duidelijk. Als al die andere Belgische strongman hun tijd nu even in training steken ipv pagina's te vullen zal het niveau hier ook eindelijk naast Jimmy ook eens stijgen..

De boodschap is duidelijk. Als al die andere Belgische strongman hun tijd nu even in training steken ipv pagina's te vullen zal het niveau hier ook eindelijk naast Jimmy ook eens stijgen..

van rust groei je!

hoe ist met jou man, ben je nog lekker bezig? Ben je nog zwaarder geworden?

Ik mag niet klagen.. Lekker bezig.. Sterke man in Belgie (niet sterkste)

Zwaarder weet ik eigenlijk niet.. Nog niet op wedstrijdgewicht.. Beetje erboven..

dat florent niet van de snuggerste is dat weet iedereen

dat de strongman atleten hem uitlachen daar kan ik ook nog mee leven

maar dat hij afgekakt wordt door de dbb "tienertjes" dat heeft hij niet verdiend

hoi ivo

• Topic Starter Topic Starter
@highlander,wie zegt dat we niet trainen:rolleyes:
dat ze in brussel denken dat ze belgie zijn,heb je wel gelijk:p
@huggybear,volledig gelijk maar hij geeft het wel zelf gezocht he
maar hij zou idd beter richten op powerliften of zelfs idd enkel bankdrukken.
265kg en 10 reps met 150kg(of weet niet hoeveel) doen er hem weinig na op dit forum.
pure kracht hoort hij wel bij de 5 sterksten van belgie denk ik.
en @ de rest;een beetje kritiek of lachen mag,maar jullie moeten niet overdrijven,of jullie moeten het in zijn gezicht zeggen,en ik zweer u al hij naast of voor u staat zijt ge al heel wat minder:D

@highlander,wie zegt dat we niet trainen:rolleyes:
dat ze in brussel denken dat ze belgie zijn,heb je wel gelijk:p
@huggybear,volledig gelijk maar hij geeft het wel zelf gezocht he
maar hij zou idd beter richten op powerliften of zelfs idd enkel bankdrukken.
265kg en 10 reps met 150kg(of weet niet hoeveel) doen er hem weinig na op dit forum.
pure kracht hoort hij wel bij de 5 sterksten van belgie denk ik.
en @ de rest;een beetje kritiek of lachen mag,maar jullie moeten niet overdrijven,of jullie moeten het in zijn gezicht zeggen,en ik zweer u al hij naast of voor u staat zijt ge al heel wat minder:D

Ja gelukkig overdrijft die beste man ook niet ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

n1058001698_30083882_2778.jpg

Terug
Naar boven