XXL Nutrition

"ik wil opnieuw de sterkste man van belgie zijn"

Inderdaad - Walen hebben voor mijn part geen kl*ten te maken met België... maar dat is een andere discussie :-)

belgium-regions.gif

Gewoon even ter info:

Florent heeft dit weekend 210 kg bankdrukken gedaan bij de IPF.
Zijn lichaamsgewicht was ook 210 kg volgens de uitslag.

Raw?

Gewoon even ter info:

Lichaamsgewicht 210kg.. :eek:
210kg kunnen drukken is nice, maar als je zelf 210kg weegt moet je toch echt veeeeeel meer dan dat kunnen drukken lijkt mij. Of was dit geheel RAW? :p

Gewoon even ter info:

Dit weekend een wedstrijd van de IPF?
Weet je toevallig welke wedstrijd dat dan was?
Ik weet dat Florent een sterke bankdrukker is, maar 210kg is bij een BDW van 210kg net goed voor 111 wilkspunten, en dat zijn wel meer jongens die dat voor elkaar krijgen. En aangezien hij inderdaad al 265kg gedrukt heeft vind ik dit dus niet echt een heel indrukwekkende prestatie van Florent.

misschien heeft ie wat spier omgezet in vet?

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee, ik heb enkel de uitslag gezien.
Zijn eerste 2 beurten met 210 had hij gemist en de derde beurt was goed.
doen hem hier weinig na,het mag ook eens gezegt worden:)
linkje?website?vd uitslagen,want vind dat nergens terug
thx

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Hij heeft al 265 gedrukt.

210 zal dan wel raw zijn...
was die 265 raw of shirt?

thx

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

was die 265 raw of shirt?
akkoord doen hem niet veel na 210kg raw benchen, maar hier weegt ook niemand 210kg... (no offence).
210kg bench is zeker niet slecht, maar om het nu heel goed te noemen met een BW van 210kg vind ik (persoonlijk) overdreven. (en nee ik zeg niet dat ik het beter kan :D)

Wil je zeggen dat je het beter kan g3rr3?!

:D

akkoord doen hem niet veel na 210kg raw benchen, maar hier weegt ook niemand 210kg... (no offence).
210kg bench is zeker niet slecht, maar om het nu heel goed te noemen met een BW van 210kg vind ik (persoonlijk) overdreven. (en nee ik zeg niet dat ik het beter kan :D)

Ik ben dit wel met je eens. Op zich is een 200+ bank altijd indrukwekkend en sterk, maar je moet één en ander ook relateren naar BW. Ik ken een jongen die zelf 190kg weegt, een beer van een vent. Zwaar alcoholist en een vreetschuur waar je "u" tegen zegt. Hij komt 1x in de week in de sportschool om te bankdrukken en duwt 3-jes met 190kg. Voor de rest kan die niks en wil die ook niks, maar vind zichzelf verschrikkelijk sterk omdat ie 3x190kg kan banken.
Ik vind dat helemaal niet zo'n superprestatie en kan dan een 130kg bank van iemand met 75kg BW beter waarderen. :)

Dit weekend een wedstrijd van de IPF?
Weet je toevallig welke wedstrijd dat dan was?
Ik weet dat Florent een sterke bankdrukker is, maar 210kg is bij een BDW van 210kg net goed voor 111 wilkspunten, en dat zijn wel meer jongens die dat voor elkaar krijgen. En aangezien hij inderdaad al 265kg gedrukt heeft vind ik dit dus niet echt een heel indrukwekkende prestatie van Florent.

Een kerstwedstrijd in Merchtem. (Volgens mij was het meer een wedstrijdje voor de eigen leden van die club, want echt bekende namen stonden er niet tussen)
Het was eigenlijk van de KBGV, dat is de federatie in België die volgens de regels van de IPF werkt.

De beste prestatie was van ene Kambiz Afshar die aan een lichaamsgewicht van 97,9 kg 215 kg gedrukt heeft en dit was goed voor 132 wilkspunten.

Relatief gezien doen we het allemaal beter als hem :p toch de meeste hier dat >1BW benchen.

Een kerstwedstrijd in Merchtem. (Volgens mij was het meer een wedstrijdje voor de eigen leden van die club, want echt bekende namen stonden er niet tussen)
Het was eigenlijk van de KBGV, dat is de federatie in België die volgens de regels van de IPF werkt.

De beste prestatie was van ene Kambiz Afshar die aan een lichaamsgewicht van 97,9 kg 215 kg gedrukt heeft en dit was goed voor 132 wilkspunten.

dan voelde floortje zich toch k*t, iemand van half zn bw duwt meer:roflol:

thx

Heb de uitslag in mijn mailbox gekregen (krijg ik trouwens van alle wedstrijden en info van de KBGV/VGPF)

Als je ook in de maillijst wil zitten moet je me anders maar een PM geven, dan geef ik je het e-mailadres en kan je vragen om je in de maillijst te zetten.

Dit is de site van de Waalse collega's (de Vlamingen hebben er helaas geen) hier komen normaal de uitslagen ook wel op: http://www.lfph.be/accueil.htm

Terug
Naar boven