- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m84
weet je ook of het nu een raw wedstrijd was of geared?Een kerstwedstrijd in Merchtem. (Volgens mij was het meer een wedstrijdje voor de eigen leden van die club, want echt bekende namen stonden er niet tussen)
Het was eigenlijk van de KBGV, dat is de federatie in België die volgens de regels van de IPF werkt.
De beste prestatie was van ene Kambiz Afshar die aan een lichaamsgewicht van 97,9 kg 215 kg gedrukt heeft en dit was goed voor 132 wilkspunten.
---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------
aangezien jij ook bank wedstrijden doet;zal jij me wel kunnen antwoorden zeker?was die 265kg raw?want dat lijkt me wel veel,langs de andere kant,vraag ik me af of hij in zo een benchshirt kanDit weekend een wedstrijd van de IPF?
Weet je toevallig welke wedstrijd dat dan was?
Ik weet dat Florent een sterke bankdrukker is, maar 210kg is bij een BDW van 210kg net goed voor 111 wilkspunten, en dat zijn wel meer jongens die dat voor elkaar krijgen. En aangezien hij inderdaad al 265kg gedrukt heeft vind ik dit dus niet echt een heel indrukwekkende prestatie van Florent.

...desnoods laat men een shirt op maat maken...alles is mogelijk, het kost alleen wat extra's.

toch de meeste hier dat >1BW benchen.