XXL Nutrition

Ikwilgrootworde: Liften, vreten, repeat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
paar weken niet trainen?, kijk een week is handig i.v.m rust maar 3 weken? k zou gewoon bulken eten wat je eten kan kwa vlees enc. is er geen sport school daar?

• Topic Starter Topic Starter
Kan even niet anders bro, er is ook een leven zonder bodybuilding. We zien wel waar ik na een maand sta.
Blijf sowieso wel op eten letten, maarja ik ga ook veel zuipen in albufeira.. We zien het wel

jammer man, maar ook wel lekker ff vakantie ;)

je bent straks vast wel snel weer op niveau zo lang ga je nou ook weer niet weg

@IkWilGrootWorde, een jaar geleden toen ik nog 53 kg woog en bijna geen massa had, ging ik ook op vakantie en rookte ik in die tijd nog af en toe een sigaretje. Maar ik ben nu op een punt gekomen dat je op vakantie bent je ook altijd rekening houd met het bodybuilden. En als ik jou was zou ik niet teveel zuipen, want dat is alleen maar slecht voor je. En ik begrijp wel dat je dat ook wilt maar dan ga je wel wat massa verliezen hoor zuipen + niet trainen gaat snel geloof me. Ik rook al een jaar niet meer en zuipen doe ik ook niet, ik zou het wel lekker vinden afentoe een bacarditje maar ik doe het niet invb met fitness. Over dat roken trouwens dat vind ik echt smerig, gelukkig ben ik daar van af.

@IkWilGrootWorde, een jaar geleden toen ik nog 53 kg woog en bijna geen massa had, ging ik ook op vakantie en rookte ik in die tijd nog af en toe een sigaretje. Maar ik ben nu op een punt gekomen dat je op vakantie bent je ook altijd rekening houd met het bodybuilden. En als ik jou was zou ik niet teveel zuipen, want dat is alleen maar slecht voor je. En ik begrijp wel dat je dat ook wilt maar dan ga je wel wat massa verliezen hoor zuipen + niet trainen gaat snel geloof me. Ik rook al een jaar niet meer en zuipen doe ik ook niet, ik zou het wel lekker vinden afentoe een bacarditje maar ik doe het niet invb met fitness. Over dat roken trouwens dat vind ik echt smerig, gelukkig ben ik daar van af.

Het meeste wat je verliest is vocht.. Vorig jaar ben ik ook niets verloren, ik vind het allemaal prima. Ik ga op vakantie om te feesten, dus dat gaat ook gewoon gebeuren.

Ik word zo opgehaald, tot over een paar weken.

Waar haal je dat vandaan dat wat zuipen en niet trainen (gewoon lekker vakantie vieren dus) significant spierverlies veroorzaakt? Eigen ervaring? Zolang je genoeg eet gaat er weinig gebeuren imo, ja misschien 50 gram ofzo. Daarnaast alleen maar goed voor je (spieren) na zoveel weken knallen een week rust!

En roken over je longen is inderdaad smerig, maar heb op vakantie wat sigaretjes/sigaren gerookt is best lekker vind sowieso de tabaksgeur wel lekker :p

Ik heb eigenlijk de hele week klote gegeten, totaal geen trek door al die drank... Verder nog vier pakjes weggerookt damn:p

Ben trouwens even zwaar als voor de vakantie. Heb niet het idee dat ik vvm verloren heb.

weer hard ertegen aan dan volgende week ;)

Ga nou maar weer gewoon trainen. Je had vanochtend prima in de gym kunnen staan aan het tijdstip van je post te zien. :D

Ben vrijdag geweest, nu alweer een week weg..kan wel janken:p

BW: 73,0

Voeding rustdag

12:30

20 gr brinta
400 mL melk
20 gr whey perfection
40 gr cashewnoten
250 gr kwark
2 omega 3 visolie caps
2 multivitamine caps

691,3 kcal - E:61,1 gr - K:52,1 gr - V:26,5 gr

17:00

50 gr zilvervlies rijst
3 xl eieren, gekookt
20 gr whey perfection

580,9 kcal - E:46,6 gr - K:40,8 gr - V:25,7 gr

21:00

2 boterhammen
45 gram kipfilet
25 gram pindakaas
1 banaan
250 gr kwark

570,8 kcal - E:41,4 gr - K:58,4 gr- V:19,2 gr

Totaal 1843 kcal - E:149,1 gr - K:151,3 gr - V:71,4 gr

Morgen dan eindelijk weer een trainingsdag!

Voeding van trainingsdagen wordt als volgt:

Trainingsdag

12:00

40 gram brinta
500 ml melk
Whey perfection 20 gram
250 gram magere kwark

Vit D
Visolie caps
Multivitamine caps

579 kcal

17:00

50 gram zilvervlies rijst
3 grote eieren, gekookt
Whey perfection 20 gram

580,9 kcal

21:00

2 broodjes
45 gram kipfilet kipfilet
20 gram pindakaas
banaan
250 gram magere kwark
50 gram cashewnoten
90 gram makreelfilet in water

1039,9 kcal

TOTAAL:

2153,7 kcal - E: 173,4 - K: 183,9 - V: 92,6

Laatst bewerkt:
2100 ??? wat is je behoefte of ben je aan het cutten :p

2100 ??? wat is je behoefte of ben je aan het cutten :p

haha ik ben diehard bezig met intermittend fasting, knul:P
Ik word knettergek van dat buikje waar ik nu mee loop. Doel is om gewoon door te cutten naar 10-12%

Onderhoud op deze rustige dagen zal rond de 2300 liggen.;)

achso :p Wen je al aan de honger? :o

maar lukt het al een beetje? heb zelf ook een hekel vooral aan man boobs

achso :p Wen je al aan de honger? :o

maar lukt het al een beetje? heb zelf ook een hekel vooral aan man boobs

Honger valt best mee, omdat je vrij veel per maaltijd eet. Alleen om een uur of half 11 's morgens is het een beetje moeilijk.

Nu gewoon lekker cutten en dan zo snel mogelijk weer cleanbulken.. Echt clean, want bf is nu wel beetje te ver opgelopen.

idd teveel eten is nergens voor nodig behalve als je zwaar wilt worden :p hoeveel %vp schat je dat je nu hebt? en zou wel leuk zijn als je pics maakt voor je cut en erna

Ik zal die foto's van de week wel even regelen. Ga alleen volgende week voor de laatste keer op vakantie, dus dan ga ik niet vasten.. Wel onder onderhoud/ op onderhoud eten.

Die foto's bewaar ik dan wel tot na de cut, dan blijft het nog even een verrassing:p

Ik zal die foto's van de week wel even regelen. Ga alleen volgende week voor de laatste keer op vakantie, dus dan ga ik niet vasten.. Wel onder onderhoud/ op onderhoud eten.

Die foto's bewaar ik dan wel tot na de cut, dan blijft het nog even een verrassing:p

fijne vakantie man :)

en die foto's zijn ook extra motivatie want je moet er toch wat van maken zodat je verschil ziet ;)

Thanks bro;) eerst nog een week trainen hoor;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven