Fitness Seller

Illuminati

Status
Niet open voor verdere reacties.
- De hoofdontwerper heeft verklaart in een interview dat de twin towers bestand waren tegen zulke aanslagen.(deze uitspraak is later ingetrokken) :rolleyes:
- 1 v/d 'triggers' om mee te doen met de oorlog in Europa, was het passagiers schip dat ten onder werd gehaald door de nazi's, met zo'n 300 Amerikanen aan boord.
- Een oorlog kost geld, dus moet je lenen bij de banken, een land moet weer opgebouwd worden, dus moet je wederom lenen bij de banken.

Ik snap dat mensen mij voor gek gaan verklaren, mede omdat ik het nu zo simpel hier neerzet.
Maar ga het zelf maar eens onderzoeken, bijna elke oorlog is gecreëerd door mensen die hier profijt van hebben.

Wie is 'je' in jouw verhaal?

Degenen die nu extreem hoge schulden hebben? overheden.

Hier geef ik je ook zeker wel gelijk in en een godheid kan idd niet getoetst worden. Maar wat mijn punt is, dat je bij veel theorieën alleen het puntje van de ijsberg kan zien, omdat jijzelf er geen wetenschappelijke achtergrond over hebt. Om maar niet over dingen als quantum fysieka te beginnen, dan is het maar aannemen dat die theorieën kloppen.
Ik zeg hierbij niet dat elke wetenschapper maar een lul verhaaltje ervan maakt. Maar van de 10.000 wetenschappelijke theorieën is het mogelijk dat er bullshit bij zit?(ik kan dit zelf niet toetsen namelijk)

Mag ik een teiltje alsjeblieft. Wil je alsjeblieft niet wetenschappelijk onderbouwde theorieën die goed gebaseerd zijn in één lijn trekken met slechte aannames als de Illuminati. Jij denkt meteen omdat JIJ het niet snapt anderen het ook niet snappen. Er zijn zat mensen die heel veel theorieën goed snappen en op veel gebieden onderzoek kunnen doen + de gebieden overlappen elkaar ook nog eens. Je ontkracht ook nog eens je eigen verhaal door te zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat er bij wetenschappelijke theorieën bullshit zit. Ga eerst eens kritisch kijken naar deze onzin en neem is niet alles aan wat mensen verzinnen.

- De hoofdontwerper heeft verklaart in een interview dat de twin towers bestand waren tegen zulke aanslagen.(deze uitspraak is later ingetrokken) :rolleyes:
Hoe moet ik me dat voorstellen..?
Hoe hebben ze dat getest, kun je me daar wat meer over vertellen?
Ik vind het knap dat ze in 1970 al wisten dat een vliegtuig uit 2001 niet de capaciteit zou hebben om dat te veroorzaken.
De Titanic was ook zo'n leuk verhaal, topje van de ijsberg...
Bedoel je met die rolleyes te zeggen dat hem het zwijgen is opgelegd?
- 1 v/d 'triggers' om mee te doen met de oorlog in Europa, was het passagiers schip dat ten onder werd gehaald door de nazi's, met zo'n 300 Amerikanen aan boord.
Er waren wel meer triggers wat dat betreft, en tuurlijk is een oorlog alleen rendabel als je er beter van wordt, jij stapt toch ook niet uit bed om naar het werk te gaan zonder er voor betaald te krijgen?

Ik wil niet zeggen hoor dat je gek bent, mensen willen gewoon graag geloven dat er meer is en zoeken naar dingen die er niet zijn.
Er zijn tegenwoordig ook nog mensen die zeggen dat de amerikanen niet op de maan geweest zijn, doordat de belichting/schaduws niet kloppen...tja.

Mag ik een teiltje alsjeblieft. Wil je alsjeblieft niet wetenschappelijk onderbouwde theorieën die goed gebaseerd zijn in één lijn trekken met slechte aannames als de Illuminati. Jij denkt meteen omdat JIJ het niet snapt anderen het ook niet snappen. Er zijn zat mensen die heel veel theorieën goed snappen en op veel gebieden onderzoek kunnen doen + de gebieden overlappen elkaar ook nog eens. Je ontkracht ook nog eens je eigen verhaal door te zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat er bij wetenschappelijke theorieën bullshit zit. Ga eerst eens kritisch kijken naar deze onzin en neem is niet alles aan wat mensen verzinnen.

Oke mr. Einstein hier weet alles overal vanaf, leg me gelijk even alles uit over quantum fysieka aangezien jij toch alles weet.
Wees gewoon realistisch je kan niet op elk vlak alles inhoudelijk weten, slechts oppervlakkig en de puzzelstukjes een beetje bij elkaar rapen.

Overigens ging dat over religie vs wetenschap en religie is er o.a. omdat mensen niet alles kunnen weten en zich dan maar naar een God richten.

Dus volgens jou willen banken een oorlog starten waardoor overheden bij deze banken geld komen lenen?

Is dit zo'n openbaring voor je? dacht dat dit wel algemeen bekend was.

Hoe moet ik me dat voorstellen..?
Hoe hebben ze dat getest, kun je me daar wat meer over vertellen?
Ik vind het knap dat ze in 1970 al wisten dat een vliegtuig uit 2001 niet de capaciteit zou hebben om dat te veroorzaken.
De Titanic was ook zo'n leuk verhaal, topje van de ijsberg...
Bedoel je met die rolleyes te zeggen dat hem het zwijgen is opgelegd?

Er waren wel meer triggers wat dat betreft, en tuurlijk is een oorlog alleen rendabel als je er beter van wordt, jij stapt toch ook niet uit bed om naar het werk te gaan zonder er voor betaald te krijgen?

Ik wil niet zeggen hoor dat je gek bent, mensen willen gewoon graag geloven dat er meer is en zoeken naar dingen die er niet zijn.
Er zijn tegenwoordig ook nog mensen die zeggen dat de amerikanen niet op de maan geweest zijn, doordat de belichting/schaduws niet kloppen...tja.

Hoe hebben ze dat getest, ik weet de exacte werking niet.
Maar tijdens de ontwikkelingen van zulke torens word sowieso altijd wel rekening gehouden met aardbevingen/weersomstandigheden en daarop berekend. Overigens waren ze berekend op de boeing 707.
Edit: http://community.seattletimes.nwsource.com/archive/?date=19930227&slug=1687698
(uit 1993)

En ik vind het nu wel mooi geweest constant vragen moeten te beantwoorden om mij onderuit te halen, zoek het anders lekker zelf op en waar of niet waar trek je eigen conclusie.

Laatst bewerkt:
Oke mr. Einstein hier weet alles overal vanaf, leg me gelijk even alles uit over quantum fysieka aangezien jij toch alles weet.
Wees gewoon realistisch je kan niet op elk vlak alles inhoudelijk weten, slechts oppervlakkig en de puzzelstukjes een beetje bij elkaar rapen.

Overigens ging dat over religie vs wetenschap en religie is er o.a. omdat mensen niet alles kunnen weten en zich dan maar naar een God richten.

Ik heb niet gezegd dat ik er alles vanaf weet. Waarom probeer je op de man te spelen en geef je geen goede argumenten. Dat kan ik je wel uitleggen: die heb je niet, daarom werk je in cirkel redenaties en probeer je ons uit te dagen. Natuurlijk kun je niet alles weten, maar ik snap niet waarom jij dat überhaupt zegt, dat is toch juist een argument tegen aannames als de illuminatie..

En leg me nu eens uit wat het probleem is als dit allemaal waar is, hoe gaan wij daar problemen van ondervinden?

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij is dat eerste meer gebaseerd op foto's(pentagon vliegtuig) en ooggetuigen(explosies wtc)..er is niks uitgelekt in de vorm van mensen die hun mondje hebben voorbij gepraat.
WW2 heeft meerendeels met hitler te maken, sorry ik zie geen verband met een terreur aanslag.
Hoe weet jij dat het veel geld in het laadje heeft gebracht?
Kijk eens naar de beurscrashes, veiligheidsmaatregelen op vliegvelden, oorlog voeren kost geld etc. wie zegt dat ze er zoveel geld aan verdiend hebben?

Hoe weet jij dat het veel geld in het laatje heeft gebracht? Misschien omdat ze nu alle olievelden bezitten ;)

"niet-gestandaardiseerde houvast", je begint steeds meer als de dbb dorpsgek te klinken. Je algemene kennis is zo slecht dat je niet eens door hebt dat de meeste mensen op de wereld in een God geloven, dit is dus de standaard niet andersom. Ik geloof dat er 1 God is en dat alle geloven het op een ander manier interpreteren.
Ik geloof dat de Bijbel de ware is, andere dingen zoals Islam en Buddisme zijn corrupt en in voor de eigen winst.

Leuk dat jij in atheist gelooft maar er zijn meer die in Goden geloven.

+1 God bestaat.
En heeft ons geschapen,Niets ontstaat uit zichzelf.
En vraag me niet hoe god is ontstaan of what de **** dan ook.

• Topic Starter Topic Starter

Is dit zo'n openbaring voor je? dacht dat dit wel algemeen bekend was.

Hoe hebben ze dat getest, ik weet de exacte werking niet.
Maar tijdens de ontwikkelingen van zulke torens word sowieso altijd wel rekening gehouden met aardbevingen/weersomstandigheden en daarop berekend. Overigens waren ze berekend op de boeing 707.
Edit: http://community.seattletimes.nwsource.com/archive/?date=19930227&slug=1687698
(uit 1993)

En ik vind het nu wel mooi geweest constant vragen moeten te beantwoorden om mij onderuit te halen, zoek het anders lekker zelf op en waar of niet waar trek je eigen conclusie.

Ach man, ze zullen het nog steeds niet geloven. Nog steeds blijven ze het ontkennen dat er zoiets niets is, maar ze kunnen zelf niet met bewijzen komen dat de illuminatie niet bestaat en dat er geen wereldleiders zijn?

Ik weet zelf dat er wel zulke organisaties zijn, ik geloof in de Islam(elhamdulliah), en in onze geloof komt de ziende oog voor, genaamd dajjal. Je hoeft mij niet wijs proberen te maken dat er zulke dingen neit bestaan. Als men iets meer over dajjal opzoekt kom je zelf ook op een eind weg mbt de illuminatie.

Lol. Ik wist niet dat er zoveel achterlijke mensen in Nederland woonden.

Ach man, ze zullen het nog steeds niet geloven. Nog steeds blijven ze het ontkennen dat er zoiets niets is, maar ze kunnen zelf niet met bewijzen komen dat de illuminatie niet bestaat en dat er geen wereldleiders zijn?

Ik weet zelf dat er wel zulke organisaties zijn, ik geloof in de Islam(elhamdulliah), en in onze geloof komt de ziende oog voor, genaamd dajjal. Je hoeft mij niet wijs proberen te maken dat er zulke dingen neit bestaan. Als men iets meer over dajjal opzoekt kom je zelf ook op een eind weg mbt de illuminatie.

En dat is 10000 jaren geleden openbaar gemaakt in de Kuran.
En nee kuran is niet net als de bijbel 10000x verandert.
Dat is ook de reden dat na de bijbel de islam kwam we geloven in elke profeten die zijn gekomen tot deze tijd. Dus geen probleem christen broeders.

Pff ik schrik hier toch wel even van is heel wat bewijs ineens op tafel gelegd, niet geloven dat dit bestaat wordt wel moeilijker zo. Maar geloof er nog niks van.

Heeft niet eens met geloven te maken ze willen er niet eens moeite in stoppen.
Een filmpje van 2,5 uur willen ze niet eens bekijken, laat staan een boek lezen! :roflol:
Je moest eens weten hoeveel tijd ik erin heb gestoken.

Zonde van de tijd. Niet dat ik er overigens geen tijd in heb gestoken maar heb weinig tot niks steekhoudends gevonden in de argumenten van complot theoristen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven