Fitness Seller

Illuminati

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chemtrails :roflol:

Constitentie moet ook wel troll zijn, niemand gelooft dat.

EricR door mn edit.

Gebruik niet de naam van onze vader om te vloeken als je er niet in gelooft.

Dit is een discussie, als je bij een greintje tegenspraak al gaat huilen als een baby dan moet je naar het ellegirl forum gaan.

Ik vloek in een naam die JIJ aanziet als de naam van jou vader, niet de mijne. Voor mij is het een naam zoals een andere (ook niet geheel waar, maar toch).

Feit is dat jij gaat muggenziften over de kleinste details zonder ook maar in te gaan op één van mijn tegenargumenten over jou mooie verhaaltjes. Ofwel ga je akkoord met wat ik zeg, ofwel geef je jou argumenten, maar ga niet zaniken over de kleinste dingen want dan verlies je snel alle geloofwaardigheid.

Ik vloek in een naam die JIJ aanziet als de naam van jou vader, niet de mijne. Voor mij is het een naam zoals een andere (ook niet geheel waar, maar toch).

Feit is dat jij gaat muggenziften over de kleinste details zonder ook maar in te gaan op één van mijn tegenargumenten over jou mooie verhaaltjes. Ofwel ga je akkoord met wat ik zeg, ofwel geef je jou argumenten, maar ga niet zaniken over de kleinste dingen want dan verlies je snel alle geloofwaardigheid.

Houd toch je bek man sukkel, jezus. Hoezo onrespectvol.

Eerlijk gezegd staat geloof hier volledig los van, dit gaat iedereen aan.

Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van.

Geloof is niet gedefinieerd en kan dus naar verschillende zaken verwijzen. Geloof in een god of geloof in een algemene nieuwe wereldorde lijkt mij niet zo verschillend. De psycholoog in mij zou zelfs durven stellen dat men op zoek is naar een onbekende, niet-gestandaardiseerde houvast en dit kan blijkbaar vanalles zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 14:06 ----------

Houd toch je bek man sukkel, jezus. Hoezo onrespectvol.

Wat als sukkel de naam van mijn vader is?

Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van.

Geloof is niet gedefinieerd en kan dus naar verschillende zaken verwijzen. Geloof in een god of geloof in een algemene nieuwe wereldorde lijkt mij niet zo verschillend. De psycholoog in mij zou zelfs durven stellen dat men op zoek is naar een onbekende, niet-gestandaardiseerde houvast en dit kan blijkbaar vanalles zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 14:06 ----------

Wat als sukkel de naam van mijn vader is?

"niet-gestandaardiseerde houvast", je begint steeds meer als de dbb dorpsgek te klinken. Je algemene kennis is zo slecht dat je niet eens door hebt dat de meeste mensen op de wereld in een God geloven, dit is dus de standaard niet andersom. Ik geloof dat er 1 God is en dat alle geloven het op een ander manier interpreteren.
Ik geloof dat de Bijbel de ware is, andere dingen zoals Islam en Buddisme zijn corrupt en in voor de eigen winst.

Leuk dat jij in atheist gelooft maar er zijn meer die in Goden geloven.

"niet-gestandaardiseerde houvast", je begint steeds meer als de dbb dorpsgek te klinken. Je algemene kennis is zo slecht dat je niet eens door hebt dat de meeste mensen op de wereld in een God geloven, dit is dus de standaard niet andersom. Ik geloof dat er 1 God is en dat alle geloven het op een ander manier interpreteren.
Ik geloof dat de Bijbel de ware is, andere dingen zoals Islam en Buddisme zijn corrupt en in voor de eigen winst.

Very obvious troll is very obvious. Or very stupid?

Jammer... Ik beledig hier niemand. Ik geef enkel alleen maar iets aan wat er rondom ons in de wereld gebeurd. Jammer..., in plaats van mij als trol te verwijten eerst eens wat onderzoek werk te verrichten zodat je op zijn minst een argument hebt om tegenspraak te bieden.

Chemtrails, goddamn :roflol:

Jammer... Ik beledig hier niemand. Ik geef enkel alleen maar iets aan wat er rondom ons in de wereld gebeurd. Jammer..., in plaats van mij als trol te verwijten eerst eens wat onderzoek werk te verrichten zodat je op zijn minst een argument hebt om tegenspraak te bieden.

Bij zoveel idiotie is het lastig te weten waar te beginnen. Het gebrek aan bewijs? Het ontkrachten van elk bullshit puntje? Het is net religie, if u could argue with them, there would be none.

@Virusje +1

Kom eerst maar eens af met tegen argumentatie i.p.v. deze onzin te verspreiden. Hier wordt niemand wijzer van Moraalridder.
Ook zijn chemtrails al meerdere malen wetenschappelijk bewezen dat er zware metalen in de grond zitten, gewasen en dergelijke.
De belfourt groep is één van de zoveele bewegingen die deze zaken aan het licht hebben gebracht.

http://www.google.be/search?hl=nl&r...etenschappelijk+bewijs+chemtrails&v=133247963

Bij zoveel idiotie is het lastig te weten waar te beginnen. Het gebrek aan bewijs? Het ontkrachten van elk bullshit puntje? Het is net religie, if u could argue with them, there would be none.

Laatst bewerkt:

Jij zegt dat geloven standaard is? Seriously? Hoe wil je serieus genomen worden met zo'n stelling?

Er zijn honderden verschillende soorten godsdiensten, elk met hun eigenlijk God(en), rituelen, kenmerken, geloofsovertuigingen, waarheden, principes, heilige plaatsen etc... en jij noemt dat standaard?

:roflol: Goddamn.

Mijn eigen vooroordeel over aluhoed gekkies bevestigd zien worden.

Nog eenmaal: Dat het geschreven staat betekent niet dat het waarheid is. Dat er een youtube filmpje van is ook niet.

Kom eens met wetenschappelijk bewijs.

Waarom zou ik? Jij moet met bewijs komen niet ik. Als overgrote deel van de wereld een bepaalde gedachtegoed volgt, en jij wilt als minderheid (atheist) er tegen in gaan, dan ligt de bewijslast bij jou.

Ik zou wel met bewijzen komen, genoeg te vinden, maar kga niet met jou in discussie als je er niet eens voor open staat, aangezien je zegt dat je last hebt van vooroordelen.

Waarom zou ik? Jij moet met bewijs komen niet ik. Als overgrote deel van de wereld een bepaalde gedachtegoed volgt, en jij wilt als minderheid (atheist) er tegen in gaan, dan ligt de bewijslast bij jou.

Ik zou wel met bewijzen komen, genoeg te vinden, maar kga niet met jou in discussie als je er niet eens voor open staat, aangezien je zegt dat je last hebt van vooroordelen.

:roflol:

"Kom jij maar af met bewijs dat je iets niet gedaan hebt, ipv dat ik bewijs dat jij het wel gedaan hebt! - Schuldig tot de onschuld bewezen is, jwz!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven