XXL Nutrition

Illuminati

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal mee eens, kijk daar hebben we wat aan, eindelijk intelligente input.

Was laatst bij de Mediamarkt, kzocht naar een nieuwe harde schijf voor in mijn PC. Mijn blik doorliep de harddisk rek, zoekend naar de beste optie, ineens ging mijn oog over een man... Een of ander klotesukkel stond voor de producten! Bleek het een van de vele mediamarktverkopers te zijn, de arrogantie.
Ik zei:"Hey sukkel, je verpest mijn uitzicht."
Hij zei:"Houd je bek man, koop nu anders wordt het duurder, en denk maar niet dat ik mijn woord niet houd."
Ik zei:"Sure, zoveel macht heb je nou ook weer niet om de harddiskprijzen wereldwijd omhoog te krijgen zodat ook de Mediamarkt (de goedkoopste van de wereld, ik ben toch niet gek) hier in mee moet gaan???"
Hij gaf me alleen maar een vieze glimlach en liep weg, ik keek hem na, lekker kontje dacht ik.

Had mijn salaris nog niet binnen dus dacht ik, ik stel de koop nog een maand uit.

En ja hoor, wtf gebeurd er, aardbeving in Thailand, harddisk prijzen gingen omhoog, TUURLIJK, doe maar, net toen ik weer geld had voor een harde schijf.

Hij was dus blijkbaar een van die vieze elites die de prijzen omhoog drijft, vieze profiteur.
Ik bedoelde eigenlijk de speculatie op bv goud en olie ;) dus was srs...r leuk dat je er weereens een verhaaltje van maakt sjonnie :) ( vond het vorige verhaaltje wel beter... )

Ze hebben DBB al sinds 2004 geinfiltreerd btw.

,

.

:roflol:

Still can't believe people think it's true ... :roflol:

Still can't believe that people see the real footage and they think its still fake.
Bij het geloven in god wil je het zien ruiken proeven: ok dat begrijp ik wel van die atheiste.
Nu zie je echte shit wat ook bewezen is en nog steeds geloof je het niet.
Internet tel en al die electronische troep wordt verbonden aan een centraal.
Auto's zelfs en nog steeds wil je het niet geloven?
Vertel het is?

Of houden jullie toch op het laatste moment te geloven wanneer je lekker dik gepakt word door je kont? en toch te laat is?

Het is inderdaad te laat als ik gepakt wordt door mijn eigen kont. Dan houdt het voor mij ook op. Dan hoeft het voor mijn part niet meer.

Jonge, jou kritisch denkvermogen is echt nihil, of niet soms?

Als ik een filmpje maak waarin een oude man met een witte baard en rode kleren rondhuppelt op een grote ijsvlakte, is dat voor jou dan ook het bewijs dat de kerstman bestaat en op de noordpool woont?

Still can't believe that people see the real footage and they think its still fake.
Bij het geloven in god wil je het zien ruiken proeven: ok dat begrijp ik wel van die atheiste.
Nu zie je echte shit wat ook bewezen is en nog steeds geloof je het niet.
Internet tel en al die electronische troep wordt verbonden aan een centraal.
Auto's zelfs en nog steeds wil je het niet geloven?
Vertel het is?

Of houden jullie toch op het laatste moment te geloven wanneer je lekker dik gepakt word door je kont? en toch te laat is?

Met mensen die door hun eigen kont genomen willen worden, ga ik geen discussie aan.

Ik ben ervan overtuigd dat er een groep invloedrijke mensen samenwerkt voor wereldmaatschappij. De bilderberg groep komt ieder jaar samen met de 130 rijkste/invloedrijkste mensen. Onze koningin is hiervan de voorzitter en Prins Bernhard is de founder. Dit is zelfs besproken in RTL boulevard (youtube het maar). Niemand weet wat ze bespreken en wat ze doen, het is allemaal top secret.

Clinton ging erheen voordat hij president werd net als Tony Blair.

Hoe kunnen 2 vliegtuigen het WTC invliegen? Zelfs hier in Nederland staan 24/7 2 F16's klaar om iedere afwijking daadkrachtig aan te pakken.

Als je ziet hoe de media wordt beinvloed en welke punten wel/niet worden besproken en ervan uitgaat dat de grote media concerns (de eigenaren 4-5 mensen) zitten ook in de bilderberg groep.

En ja Amerika verdient enorm veel geld met de oorlog, voornamelijk de privatesector (huurlingen). Same met de gevangenissen die in handen zijn van grote holdings, deze hebben ook veel baat bij meer gevangenen (raad eens welk land de meeste gevangenen heeft) etc etc. Er is gewoon teveel 'mis' om er geen aandacht aan te schenken.

+1

Je bent gewoon dom en naif als je hier niet in gelooft. Ff serieus man, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar, sla je geschiedenisboeken maar open, het is niet alsof we in de laatste 100 jaar verlicht zijn en dat dit soort shit niet meer gebeurd/is.

Status quo bitches, wen er maar alvast aan.

Ik probeer de status quo in mijn omgeving te doorbreken door te BBen, zullen we nog wel zien of die rotjochies nog poep op mijn auto gooien wanneer ik op 10% sta.

Dit is nog maar het topje van de ijsberg.

Jonge, jou kritisch denkvermogen is echt nihil, of niet soms?

Als ik een filmpje maak waarin een oude man met een witte baard en rode kleren rondhuppelt op een grote ijsvlakte, is dat voor jou dan ook het bewijs dat de kerstman bestaat en op de noordpool woont?

Met mensen die door hun eigen kont genomen willen worden, ga ik geen discussie aan.

Dat wil jij gozer, Ik zelf weet wat er aan de hand is.
En wat er zal gebeuren.
Ik doe me ogen niet dicht zoals jij.

+1

Hoe kan je dit nou niet geloven. Het staat gewoon allemaal op youtube hoor, dus het is zo.

Owja, als het op YouTube staat moeten we het inderdaad wel geloven, net zoals we alles moeten geloven wat er in de Bijbel staat.

De boeken van Dan Brown zijn geweldig, maar misschien moesten ze beter niet verfilmd zijn, want wat zij hebben losgemaakt bij enkelen onder ons tart echt alle verbeelding.

Owja, als het op YouTube staat moeten we het inderdaad wel geloven, net zoals we alles moeten geloven wat er in de Bijbel staat.

De boeken van Dan Brown zijn geweldig, maar misschien moesten ze beter niet verfilmd zijn, want wat zij hebben losgemaakt bij enkelen onder ons tart echt alle verbeelding.

Sarcasme Jorgy. Dat gelul hier van doe je ogen open. b*ch please, ik weet niet waar ik moet beginnen met uitleggen. Behalve dat als er een organisatie bestaat die doet wat hier wordt gezegd, ze ook wel kunnen zorgen dat mongols als hier er niet achter komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven