MuscleMeat

Illuminati

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sarcasme is moeilijk

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 13:13 ----------

Oh te laat

''de boeken van Dan Brown zijn geweldig''
Ja alstie ze zelf geschreven had. :roflol:

Niet alle samenzweringstheorieën moet je voor waarheid aannemen, maar elitaire groepen zoals de bilderberg groep die op hun agenda één wereld regering willen, bestaan wel degelijk.

Jaarlijks ontmoeten ze op geheime locaties die enorm beveiligd zijn, toplui die enorme invloed hebben in waaronder politiek, pharmaceutische, banken, media en allerlei andere grote internationale corporaties.

Zij bepalen in grote maten alles.
Waaronder ook de grote economische crisis in 1930, economische crisis in 2008 en nu staan vele valuta wankel waaronder de euro en dollar.

De ideaale gelegenheid om een nieuwe valuta in te weiden richting wereldeconomie zodat wij nog meer onderworpen worden.
En beroofd worden van onze vrijheid.

Wees maar gerust dat feiten zoals deze en vele anderen je niet zal te zien krijgen in de reguliere media, ze houden nog liever een doek voor je ogen.

Sarcasme is moeilijk

Oh te laat

Sarcasme Jorgy. Dat gelul hier van doe je ogen open. b*ch please, ik weet niet waar ik moet beginnen met uitleggen. Behalve dat als er een organisatie bestaat die doet wat hier wordt gezegd, ze ook wel kunnen zorgen dat mongols als hier er niet achter komen.

Jullie mogen sarcasme gebruiken maar ik niet? :p
Of denken jullie dat ik alles geloof wat er in de bijbel staat? :o

Dus je zorgt gewoon dat je in die bilderberg groep terechkomt en klaar?

Niet alle samenzweringstheorieën moet je voor waarheid aannemen, maar elitaire groepen zoals de bilderberg groep die op hun agenda één wereld regering willen, bestaan wel degelijk.

Jaarlijks ontmoeten ze op geheime locaties die enorm beveiligd zijn, toplui die enorme invloed hebben in waaronder politiek, pharmaceutische, banken, media en allerlei andere grote internationale corporaties.

Zij bepalen in grote maten alles.
Waaronder ook de grote economische crisis in 1930, economische crisis in 2008 en nu staan vele valuta wankel waaronder de euro en dollar.

De ideaale gelegenheid om een nieuwe valuta in te weiden richting wereldeconomie zodat wij nog meer onderworpen worden.
En beroofd worden van onze vrijheid.

Wees maar gerust dat feiten zoals deze en vele anderen je niet zal te zien krijgen in de reguliere media, ze houden nog liever een doek voor je ogen.

En hoe ben jij tot deze kennis gekomen?

Alternatieve media en beeldmateriaal die deze feiten waar hebben genomen. Maar niemand hoeft mij te geloven. Ik laat de mensen die dit niet aanzien in hun droombubbel. :)

Echt belachelijk dat sommige mensen die bullshit nog geloven ook. Het zijn altijd los hangende meningen en feiten door elkaar gemixt die met elkaar in verband worden gebracht zonder echt een goede reden anders dan 'wereldheerschappij' en dergelijke.

Bijvoorbeeld (niet gebaseerd op de waarheid):
Hmm, de temperatuur in het jaar 1200 was -20 op 24 december en ook in het jaar 1800 was het op 24 december -20 graden Celsius. Dat kan geen toeval zijn dus moet het in het jaar 2400 ook -20 graden worden op 24 december.

Kleine toeval/kans =/= waarheid/voorspelling

Ook geschreven door de Illuminatie? :)

Ja man:roflol:

Holy blood holy grail nooit van gehoord zeker?

Maar over het hele illuminati verhaal etc.
Hoe je tot die kennis komt? veel, heel veel lezen en onderzoeken.
Je kan natuurlijk ook die youtube filmpjes kijken van een uurtje met een spannend filmpje erbij, maarja dat geloven jullie natuurlijk niet en dat snap ik ook wel omdat alles even snel opgesomd wordt in een uurtje.
Wil je alles helemaal gaan onderbouwen ben je gewoon weken/maanden bezig met zoek en lees werk.

Wat de illuminati nou exact is, geen idee... ze zouden zo maar ook aan de goede kant kunnen staan.(dan heb ik het niet over de nwo/bilderberg groep etc.)

Dus als je in atheist gelooft dan ben je ineens niet meer gelovig. Altijd grappig dat atheisten ineens hun geloof ineens op een ander pedaaltje zetten als alle andere geloven.

Jezus man, probeer eens niet altijd zo uit de hoogte te doen met je almachtige kennis en wijsheid. Sorry dat mijn vraag niet was "theïst of atheïst" of "Op welk pedaaltje staat jou geloof?". Zal er in het vervolg op letten, maar ik kan niets beloven.

Doe niet zo bekrompen en haal die vinger uit je ****.

Ik begrijp dat vele mensen hier cynisch over zijn maar als ik één waarheid voor jullie mag ontsluieren is het dat we bijna dagelijjs besproeid worden met chemicaliën.
Genoeg infornatie te vinden op het internet.
Op televisie wordt hier ook nooit iets over vermeld.
Juist, ik heb het over chemtrails...

Als het weer eens een mooie zonnige dag is. Dan moet je er maar eens op letten hoeveel militaire vliegtuigen roosters trekken in de lucht met die chemtrails. Je ziet zo op het zicht het dat deze "chemtrails" anders zijn dan natuurlijke wolken.

En voor je het weet is die mooie zonnige dag ook voorbij.

Neem dit waar met je eigen ogen, dit is geen onzin wat ik vertel.

En het excuus dat ze gebruiken is dat het tegen de opwarming van de aarde is en dat die zware metalen gebruikt worden om het zonlicht te reflecteren weg van de aarde. Dikke onzin dus!

En met die maya theoriën moet je bij ook niet afkomen.

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd staat geloof hier volledig los van, dit gaat iedereen aan.

Jezus man, probeer eens niet altijd zo uit de hoogte te doen met je almachtige kennis en wijsheid. Sorry dat mijn vraag niet was "theïst of atheïst" of "Op welk pedaaltje staat jou geloof?". Zal er in het vervolg op letten, maar ik kan niets beloven.

Doe niet zo bekrompen en haal die vinger uit je ****.

Gebruik niet de naam van onze vader om te vloeken als je er niet in gelooft.

Dit is een discussie, als je bij een greintje tegenspraak al gaat huilen als een baby dan moet je naar het ellegirl forum gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven