- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sarcasme Jorgy. Dat gelul hier van doe je ogen open. b*ch please, ik weet niet waar ik moet beginnen met uitleggen. Behalve dat als er een organisatie bestaat die doet wat hier wordt gezegd, ze ook wel kunnen zorgen dat mongols als hier er niet achter komen.

Niet alle samenzweringstheorieën moet je voor waarheid aannemen, maar elitaire groepen zoals de bilderberg groep die op hun agenda één wereld regering willen, bestaan wel degelijk.
Jaarlijks ontmoeten ze op geheime locaties die enorm beveiligd zijn, toplui die enorme invloed hebben in waaronder politiek, pharmaceutische, banken, media en allerlei andere grote internationale corporaties.
Zij bepalen in grote maten alles.
Waaronder ook de grote economische crisis in 1930, economische crisis in 2008 en nu staan vele valuta wankel waaronder de euro en dollar.
De ideaale gelegenheid om een nieuwe valuta in te weiden richting wereldeconomie zodat wij nog meer onderworpen worden.
En beroofd worden van onze vrijheid.
Wees maar gerust dat feiten zoals deze en vele anderen je niet zal te zien krijgen in de reguliere media, ze houden nog liever een doek voor je ogen.
''de boeken van Dan Brown zijn geweldig''
Ja alstie ze zelf geschreven had.![]()

Ja, die selectieve groep die oa bestaat uit Da Vinci.
Ja, die selectieve groep die oa bestaat uit Da Vinci.
Alternatieve media en beeldmateriaal die deze feiten waar hebben genomen. Maar niemand hoeft mij te geloven. Ik laat de mensen die dit niet aanzien in hun droombubbel.![]()

Mag ik even vragen; ben je gelovig of ben je atheïst?
Dus als je in atheist gelooft dan ben je ineens niet meer gelovig. Altijd grappig dat atheisten ineens hun geloof ineens op een ander pedaaltje zetten als alle andere geloven.
Jezus man, probeer eens niet altijd zo uit de hoogte te doen met je almachtige kennis en wijsheid. Sorry dat mijn vraag niet was "theïst of atheïst" of "Op welk pedaaltje staat jou geloof?". Zal er in het vervolg op letten, maar ik kan niets beloven.
Doe niet zo bekrompen en haal die vinger uit je ****.
Dus als je in atheist gelooft dan ben je ineens niet meer gelovig. Altijd grappig dat atheisten ineens hun geloof ineens op een ander pedaaltje zetten als alle andere geloven.