MuscleMeat

Imago moslims schuld van... moslims!

:roflol:

Dit gaat te ver. Die meisjes worden niet gedwongen zeg je? En omdat je '18 jaar' zo keurig aanhaalt, denk je dat ze allemaal legaal gedwongen worden?

Ongelofelijk met jou valt inderdaad geen land te bezeilen.
Je praat nu zelfs Loverboys goed. Ze zijn dus eigenlijk wat luie pooiers die legaal meisjes exploiteren zeg je. Ik denk terug aan die 2 vaders die ik sprak en op TV zag, ik zie nog die 2 dochters voor me, getraumatiseerd en opgesloten op een geheim adres op de vlucht voor hun pooiers...

Vorige week nog heeft een collega van mij beveligingswerk gedaan bij een ROC in Utrecht waar 3 meisjes werden bedreigd door hun Loverboys, de school betaalde 1 mannetje bij de ingang voor hun veiligheid....

En jij praat loverboys goed....

Toon me verdomme eens aan waar ik het woord legaal gebruik!
Ik zeg dat de loverboy zijn kop niet meer gaat breken om eeen meiisje te zoeken die hij nog moet overtuigen. Hij vindt meisjes genoeg van 18 jaar en ouder die zijn hoertje willen spelen want ze aanvaarden het geld maar al te graag.

Precies en daar moeten wij dan weer resepct voor hebben, rekening mee houden of een nieuw subsidiekraantje openzetten vol euro's om die mensen op te vangen omdat de ouders zich eraan onttrekken.

Vor Thinkalot kan er niet genoeg geld naar de allochtonen verdwijnen.

Verdraai mijn woorden niet en leg me ook geen woorden in de mond.

het zit in de genen?
Hoe verklaar je dan deat de eerste generatie Marokkanen minder criminaliteit pleegde dan de autochtonen?
Je post zit vol verlagemeningen en ontwijkt de realiteit. In die wijken krijg je geen kansen.

Jawel hoor. In Nederland wel. Wij hebben in mijn stad alleen al 2 projecten lopen van 210,000 en 860,000 euro voor opvang, studiebegeleiding en baangarantie voor alléén Marokkaanse jeugd (omdat dat volgens de gemeente de jongeren zijn die de meeste overlast plegen en de minste interesse hebben in kansen aanpakken). Daarnaast worden ALLE ouders van deelnemers aangeboden om taal te leren schrijven en spreken, en ouderen wiens kinderen niet meedoen mogen ook komen.

Alleen voor Marokkanen dus. Andere allochtonen moeten zelf bij de instanties aankloppen voor gartiesj geld, iets dat ze graag doen trouwens.

Maar goed, het kost weer meer dan EEN MILJOEN en weet je wat de opkomst is? 3%.

DRIE procent kerel en voor eten en drinken wordt gezorgd dus zeg niet dat ze kansarm zijn. Ze zijn meer dan kansrijk het zijn kansenmiljonairs in Nederland.
In NEDERLAND he, dus niet Belgie.

Kansen genoeg, naast de deur, kofie staat klaar, eten erbij, gratis leren, zomaar baantje krijgen en de opkomst is DRIE procent.

Thinkalot, ik heb eerder het idee dat jij nooit buiten komt.... ?? En alles uit kranten artikelen haalt oid...

Ik kan maar moeilijk geloven dat dit allemaal eigen ervaring is, dan ben je namelijk wel erg wereldvreemd...

Ik heb reeds 100 kere gezegd datr er idd overlast is van deze jongeren, maar ik vertik het om dit op de religie of de cultuur te steken. het komt door het feit dat ze oververtegenwoordigd zijn ion arme wijken dat ze oook oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatitsieken.
heef niks met criminele genen, religie, of cultuur te maken. De meesten kennen hun religie niet, gaan 1 keer om de tien jaar naar Marokko, en kennen dus de Marokkaanse cultuur uit Marokko niet (geloof me, Marokkanen die naar Belgie komen op volwassen leeftijd vinden het klotig en begrijpen het niet dat zoveel allochtonen criminaliteit plegen. In Marokko zou dat gedrag ook niet aanvaard worden.)
Repressie is nodig maar ook preventie.

Toon me verdomme eens aan waar ik het woord legaal gebruik!
Ik zeg dat de loverboy zijn kop niet meer gaat breken om eeen meiisje te zoeken die hij nog moet overtuigen. Hij vindt meisjes genoeg van 18 jaar en ouder die zijn hoertje willen spelen want ze aanvaarden het geld maar al te graag.

Nee niks 18 jaar en ouder. Jonge meisjes.
En nee die meisjes willen niet. En mogen niet. Wonen nog thuis en worden geindoctrineerd door oudere jongens, en telkens weer die vervloekte noord-Afrikanen die naast Nederland ook in de rest van Europa dezelfde dingen flikken en overal dezelfde overlast veroorzaken.

Ik heb reeds 100 kere gezegd datr er idd overlast is van deze jongeren, maar ik vertik het om dit op de religie of de cultuur te steken. het komt door het feit dat ze oververtegenwoordigd zijn ion arme wijken dat ze oook oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatitsieken.
heef niks met criminele genen, religie, of culturr te maken.

Hoe zit het dan met die talloze jongeren die die kansen krijgen die ik heb opgeschreven? En met die enorme aantallen jonge marokkanen die het PRIMA hebben in Nederland en geen last hebben van kansarmoe en gewoon naar school gaan en na schooltijd de beest uithangen? Hoe zit het daarmee?

In hun thuisland waren ze NOG kansarmer maar daar flikken ze niet wat ze hier flikken!! Rara!! :D:D:D:D:D:D

heef niks met criminele genen, religie, of culturr te maken.

Is er dan zo'n enorm groot verschil tussen Belgie en Nederland?

Ik bedoel, als jij gewoon eens een tijdje met mij mee zou 'leven' , en dan laat ik je wat plekken in nederland zien enzo waar de meeste problemen voorkomen...
Wedden dat je dan een andere gedachte krijgt...

Het is voor de jongens hier moeilijk te begrijpen, ik denk dat het het verschil tussen Nederland en Belgie is.

Nee niks 18 jaar en ouder. Jonge meisjes.
En nee die meisjes willen niet. En mogen niet. Wonen nog thuis en worden geindoctrineerd door oudere jongens, en telkens weer die vervloekte noord-Afrikanen die naast Nederland ook in de rest van Europa dezelfde dingen flikken en overal dezelfde overlast veroorzaken.
Dat is jou opinie. Het wetenschappelijk onderzoek van Marion van San (je weet wel, die criminologe die voor opschudding zorgde door statisiteken te geven waaruit bleek dat allochtonen mùeer criminaliteit pleegden), toont aan dat de meisjes maar al te graag meewerken aan deze zakenrelatie.

Waar jij het over hebt zijn Polen en dergelijke die aan mensensmokkel doen.

allochtonen zijn in ned wel oververtegenwoordigd in de statistieken.

feit dat ze kansarm zijn geeft ze niet het recht om dan maar te gaan kloten in hun gastland

Is er dan zo'n enorm groot verschil tussen Belgie en Nederland?

Ik bedoel, als jij gewoon eens een tijdje met mij mee zou 'leven' , en dan laat ik je wat plekken in nederland zien enzo waar de meeste problemen voorkomen...
Wedden dat je dan een andere gedachte krijgt...

Het is voor de jongens hier moeilijk te begrijpen, ik denk dat het het verschil tussen Nederland en Belgie is.

Ik benin Belgie opgegroeid in dergelijke volksbuurt. Ik weet dus waar ik het over heb.

In onze wij woondne ongeveer 10 000 Marokkanen. Daarvan waren er 100 die de wijk stoorden. De anderen waren braaf en hadden gode schoolresultaten en van hen hoor je dus niks. Je hoort alleen de groep die voor problemen zorgt; het is dus fout de hele groep over dezelfde kam te scheren.

feit dat ze kansarm zijn geeft ze niet het recht om dan maar te gaan kloten in hun gastland

Neenee Shutter, dat heeft te maken met de Strafrechtelijke Trechter, een excuus-kreet van linkse zijde die ervoor zorgt dat mensen gaan geloven dat alleen allochtone criminelen worden geregistreerd en dat autochtone criminelen een handje wordt geholpen door de politie! :D:D:D

Tuurlijk niet, aanpakken en streng!! Maar als je de remedie wil geven, moet je de juiste diagnose stellen. Een aanpak opstellen die gebaseerd is op het geloof dat het aan de religie en culturr van de Marokkanen ligt, klopt niet want Antilianen zijn geen moslim en hebben geen Marokkaanse culturr en toch plegen ze ook veel criminaliteit.

Ik benin Belgie opgegroeid in dergelijke volksbuurt. Ik weet dus waar ik het over heb.

In onze wij woondne ongeveer 10 000 Marokkanen. Daarvan waren er 100 die de wijk stoorden. De anderen waren braaf en hadden gode schoolresultaten en van hen hoor je dus niks. Je hoort alleen de groep die voor problemen zorgt; het is dus fout de hele groep over dezelfde kam te scheren.

Absoluut, maar je begrijpt wel een beetje waarom mensen dat gaan doen??

Neenee Shutter, dat heeft te maken met de Strafrechtelijke Trechter, een excuus-kreet van linkse zijde die ervoor zorgt dat mensen gaan geloven dat alleen allochtone criminelen worden geregistreerd en dan autochtone criminelen een handje wordt geholpen door de politie! :D:D:D

Autochtonen worden minder snel opgepakt en geverbalsieerd. het parket vervolgd ook minder snel de autochtonen, en de rechter geeft sneller een gevangenisstraf aan een allochtoon dan aan en autochtoon. Daarom zijnze oververtegenwoordigd in de cijfers.
Wat niet wegneemt dat ze ook meer criminaliteit plegen omdat ze oververtegenwoordigd zijn in de arme wijken.

Woningbouwsociologen hebben gesteld dat men de socale woonwijken op een andere manier moet bouwen dan in de jaren 60 en 70. Geen supergrote construties waar armen als duiven op elkaar zitten.

Oh over dat woordje 'legaal' Think, dat zei je niet maar geef je wel aan als je expliciet over 'meisjes van 18 jaar en ouder' spreekt.
Jij zegt expres '18 jaar en ouder' om aan te geven dat het legaal is, want het is de leeftijdsgrens die nodig is om te mogen hoereren.

Maar het is me al duidelijk:

In het kort even je motivaties Think:

Alle overlast die Nederland ondervindt heeft het te danken aan zichzelf (zie honderden jaren geleden het imperialisme) en alle overlast die men daarvan ondervindt moet men zelf betalen en oplossen. De allochtoon van nu treft op geen enkel punt blaam, hij/zij is per definitie kansarm en dus soms een heel klein beetje crimineel om alleen maar brood te kunnen kopen, dus logisch.

Nederland is dus verkeerd bezig en zou meer steun, meer geld en meer dingen moeten weggeven aan allochtonen om ervoor te zorgen dat we geen last meer hebben van de genoemde zaken. Zo klopt het toch? ;)

Absoluut, maar je begrijpt wel een beetje waarom mensen dat gaan doen??

Ik begrijp het wel en er zijn heel wat juiste en brave allochtonen die het begrijpen en het beu zijn dat een groep het verziekt voor de rest.
Maar het op hun religie en cultuur steken is fout want er zijn nog groepen ion onze samenleving die criminaliteit plegen en die geen moslim of Marokkaan zijn.

Oh over dat woordje 'legaal' Think, dat zei je niet maar geef je wel aan als je expliciet over 'meisjes van 18 jaar en ouder' spreekt.
Jij zegt expres '18 jaar en ouder' om aan te geven dat het legaal is, want het is de leeftijdsgrens die nodig is om te mogen hoereren.

Maar het is me al duidelijk:

In het kort even je motivaties Think:

Alle overlast die Nederland ondervindt heeft het te danken aan zichzelf (zie honderden jaren geleden het imperialisme) en alle overlast die men daarvan ondervindt moet men zelf betalen en oplossen. De allochtoon van nu treft op geen enkel punt blaam, hij/zij is per definitie kansarm en dus crimineel, dus logisch.

Nederland is dus verkeerd bezig en zou meer steun, meer geld en meer dingen moeten weggeven aan allochtonen om ervoor te zorgen dat we geen last meer hebben van de genoemde zaken. Zo klopt het toch? ;)

Ik zei 18 jaar en ouder om aan te tonen dat ze volwassen zijn en dus hun mening die van een volwassene is. Het is dus geen kind van 15 die gemanipuleerd wordt!

Persoonlijk geef ik ook religie of cultuur niet de schuld...
Het valt mij alleen op dat vooral marokaanse jongens zo gevoelig zijn voor tmf achtige praktijken.. Heb jij daar een reden voor?
Begin aub niet over arme wijken etc.... in Nederland komen die gewoon simpelweg niet voor. In ieder geval niet in die mate dat het extreme invloed kan hebben op gedrag.

Terug
Naar boven