XXL Nutrition

Imago moslims schuld van... moslims!

Oh over dat woordje 'legaal' Think, dat zei je niet maar geef je wel aan als je expliciet over 'meisjes van 18 jaar en ouder' spreekt.
Jij zegt expres '18 jaar en ouder' om aan te geven dat het legaal is, want het is de leeftijdsgrens die nodig is om te mogen hoereren.

Maar het is me al duidelijk:

In het kort even je motivaties Think:

Alle overlast die Nederland ondervindt heeft het te danken aan zichzelf (zie honderden jaren geleden het imperialisme) en alle overlast die men daarvan ondervindt moet men zelf betalen en oplossen. De allochtoon van nu treft op geen enkel punt blaam, hij/zij is per definitie kansarm en dus soms een heel klein beetje crimineel om alleen maar brood te kunnen kopen, dus logisch.

Nederland is dus verkeerd bezig en zou meer steun, meer geld en meer dingen moeten weggeven aan allochtonen om ervoor te zorgen dat we geen last meer hebben van de genoemde zaken. Zo klopt het toch? ;)

zoals altijd maak je een travestie van mijn opmerkingen. Je trekt belachelijke conclusies en legt me woorden in de mond die ik nooit zei.
Je negeert het als ik zeg dat deze jongeren streng moeten aangepakt worden. Je leest alleeen wat je wil lezen.

Ik begrijp het wel en er zijn heel wat juiste en brave allochtonen die het begrijpen en het beu zijn dat een groep het verziekt voor de rest.
Maar het op hun religie en cultuur steken is fout want er zijn nog groepen ion onze samenleving die criminaliteit plegen en die geen moslim of Marokkaan zijn.

En om het alleen maar op 'kansarm'te steken is OOk niet correct want dan scheer je alle allochtonen over één kam: Dat ze arm zijn en dus wel crimineel moeten worden. (Hier ben je nog steeds niet op in gegaan:)
Er zijn genoeg, zoniet de meerderheid van de jonge criminele allochtonen in Nederland die prima te eten hebben en gewoon naar school gaan maar dus wel crimineel als de neten zijn.

Een meisje, zelf Marokkaans, zei me eens: Elk Marokkaans gezin heeft wel een crimineel gezinslid in z'n gelederen. Arm of niet.

Persoonlijk geef ik ook religie of cultuur niet de schuld...
Het valt mij alleen op dat vooral marokaanse jongens zo gevoelig zijn voor tmf achtige praktijken.. Heb jij daar een reden voor?
Begin aub niet over arme wijken etc.... in Nederland komen die gewoon simpelweg niet voor. In ieder geval niet in die mate dat het extreme invloed kan hebben op gedrag.

tmf-achtge praktijken, wat zijn dat?

Ik zei 18 jaar en ouder om aan te tonen dat ze volwassen zijn en dus hun mening die van een volwassene is. Het is dus geen kind van 15 die gemanipuleerd wordt!

Alsof een meisje van 18 niet makkelijk te manipuleren is! Kom op man, je gelooft het zelf toch niet dat er veel meiden zijn die vrijwillig h**r willen zijn.

En om het alleen maar op 'kansarm'te steken is OOk niet correct want dan scheer je alle allochtonen over één kam: Dat ze arm zijn en dus wel crimineel moeten worden. (Hier ben je nog steeds niet op in gegaan:)
Er zijn genoeg, zoniet de meerderheid van de jonge criminele allochtonen in Nederland die prima te eten hebben en gewoon naar school gaan maar dus wel crimineel als de neten zijn.

Een meisje, zelf Marokkaans, zei me eens: Elk Marokkaans gezin heeft wel een crimineel gezinslid in z'n gelederen. Arm of niet.
Ik heb niet gezegd dat wie kansarm is per deifnitie crimineel wordt; Je loopt gewoon mer kans om crimineel te worden.

zoals altijd maak je een travestie van mijn opmerkingen. Je trekt belachelijke conclusies en legt me woorden in de mond die ik nooit zei.
Je negeert het als ik zeg dat deze jongeren streng moeten aangepakt worden. Je leest alleeen wat je wil lezen.

Ik vat even kort samen wat je deze laatste pagina's allemaal oreert.
Als het verkeerd is, zeg het even en pas het effies aan voor de duidelijkheid, dan lees ik even je posts terug en dan komt het vanzelf wel boven. ;)

Toch krijg je een vertekend beeld van meningen omdat het hier in tekst neer gezet wordt..

Het idee van DBC is nog zo gek niet :)

Alsof een meisje van 18 niet makkelijk te manipuleren is! Kom op man, je gelooft het zelf toch niet dat er veel meiden zijn die vrijwillig h**r willen zijn.

Tuurlijk wel;
Er izjner veel die niet willen maar ook veel die wel willen, dus die zijn wel makelijk te vinden.

Ik heb niet gezegd dat wie kansarm is per deifnitie crimineel wordt; Je loopt gewoon mer kans om crimineel te worden.

Ah omdat je geen eten kunt kopen?

De jonge allochtonen zijn crimineel omdat ze dezelfde luxe goederen willen hebben als het werkende deel van de bevolking Think! ;)

Er wordt geen brood en kaas gekocht van de opbrengsten van hun activiteiten maar scooters, MP3 spelers, merkkleding en dure schoenen!

Ze willen er ook zo bijlopen als mensen die hard voor hun geld werken maar ze vertikken het om ervoor te werken!

Ehm nee, das best wel narrow minded?

Sorry,

Ik bedoel dat bling bling achtige gebeuren, veel geld op zak, vette autos, scooters... vrouwen zijn h**ren, stelen is tof, politie is k*t. etc etc.

ja , ok dat is idd een goede vraag waar ik niet onmiddellijk een antwoord op heb.
Ik denk dat de mtv-clips (en programma's zoals Cribbs) jongeren doen dromen. Je weet wel, die clips waar Zwarte jongeren uit de ghetto's arm geboren wordne mar dan toch maar met een hele dure range rover rijden en tien vrouwen aan de arm hebben. Het is een soort imitatie-gedrag die er volgens mij wel uitgroeid eens ze volwassen zijn.
Ik denk dat deze jongeren een vrom van criminaliteit plegen die ,net die vorm is die het meest zichtbaar is en voor de meeste overlast zorgt.
Mensen die goed opgeleid zijn, of uit iets rijkere buurten komen, plegen andere criminaliteit (fiscale fraude bijv) of plannen hun criminele daad beter waardoor ze minder gauw gepakt worden;
Marokkaanse jongeren vertoeven vaak op straat dus er is vaak "gelegenheidscriminaliteit." Onze jongeren kennen dat zo niet, op straat met de vrienden lopen, wij zitten liever aan de toog of spelen playstation.
Dus hoe vaker je buitenloopt hoe meer kans dat je een gelegenheid ziet om iets crimineel te doen;

Eh nee, dat zijn ondervindingen uit de eigen gemeenschap?
Zij zei bijvoorbeeld ook dat het grootste probleem onder jonge Marokkaanse jongens de nijd was voor elkaars spullen zoals auto's.

Maar da's weer een ander verhaal.
Ik heb vele uurtjes met haar doorgebracht, zowel mijn als haar arbeidstijd verkortend, pratend over deze dingen. het was erg leuk want ze durfde gewoon te zeggen dát er een aantal problemen speelde bij Marokkanen in het bijzonder. Iets wat sommigen hier nog moeten durven leren te onderkennen.

Dom was ze trouwens niet, in de avonduren deed ze schoonmaak maar ze studeerde medicijnen. Topwijf.
Om even terug te komen op de topictitel:

het imago van de Moslims/allochtonen whoever, is dus te danken aan de boze slechte Nederlanders. Aha. Ok. ;)

het was weer even leuk bescheuren hier, de omgekeerde wereld, loverboys zijn prima pimps die gezellig zaken doen met jonge gewillige meiden....
Ok dan heb ik me toch vergist toen ik die huilende vaders en hun hoopjes trauma in dat Blijf-van-mijn-lijf huis zag zitten op TV.

Ik heb me vergist toen mijn collega vertelde dat ie een week ging werken op een ROC waar meiden werden bedreigd door noord-Afrikaanse makaken die hun h**r terug wilden...

Ah omdat je geen eten kunt kopen?

De jonge allochtonen zijn crimineel omdat ze dezelfde luxe goederen willen hebben als het werkende deel van de bevolking Think! ;)

Er wordt geen brood en kaas gekocht van de opbrengsten van hun activiteiten maar scooters, MP3 spelers, merkkleding en dure schoenen!

Ze willen er ook zo bijlopen als mensen die hard voor hun geld werken maar ze vertikken het om ervoor te werken!

ja inderdaad, de meesten onder hen hebben een laag zelfbeeld en dat trachten ze op te krikken door het kopen van goederen die hun status kunnen verhogen.

Je zegt het helemaal goed, zijn we er toch? :)

Eh nee, dat zijn ondervindingen uit de eigen gemeenschap?
Zij zei bijvoorbeeld ook dat het grootste probleem onder jonge Marokkaanse jongens de nijd was voor elkaars spullen zoals auto's.

Maar da's weer een ander verhaal.
Ik heb vele uurtjes met haar doorgebracht, zowel mijn als haar arbeidstijd verkortend, pratend over deze dingen. het was erg leuk want ze durfde gewoon te zeggen dát er een aantal problemen speelde bij Marokkanen in het bijzonder. Iets wat sommigen hier nog moeten durven leren te onderkennen.

Dom was ze trouwens niet, in de avonduren deed ze schoonmaak maar ze studeerde medicijnen. Topwijf.
Om even terug te komen op de topictitel:

het imago van de Moslims/allochtonen whoever, is dus te danken aan de boze slechte Nederlanders. Aha. Ok. ;)

het was weer even leuk bescheuren hier, de omgekeerde wereld, loverboys zijn prima pimps die gezellig zaken doen met jonge gewillige meiden....
Ok dan heb ik me toch vergist toen ik die huilende vaders en hun hoopjes trauma in dat Blijf-van-mijn-lijf huis zag zitten op TV.

Ik heb me vergist toen mijn collega vertelde dat ie een week ging werken op een ROC waar meiden werden bedreigd door noord-Afrikaanse makaken die hun h**r terug wilden...

Generaliseren en liegen, daar ben je wel heel goed in.

Maar dus niet kansarm he, kansen genoeg, brood op de plank, GEEN EXCUUS om te gaan roven en stelen, verkrachten en dergelijke.

Zeg eens, waar komt die enorme drang van allochtone jongens vandaan om meisjes op straat lastig te vallen? Of is dat juist begrijpelijk doordat onze Nederlandse cultuur zo stom is?

DBC, lees zijn post van 13.01 nog even als je wilt.

Terug
Naar boven