Oh over dat woordje 'legaal' Think, dat zei je niet maar geef je wel aan als je expliciet over 'meisjes van 18 jaar en ouder' spreekt.
Jij zegt expres '18 jaar en ouder' om aan te geven dat het legaal is, want het is de leeftijdsgrens die nodig is om te mogen hoereren.
Maar het is me al duidelijk:
In het kort even je motivaties Think:
Alle overlast die Nederland ondervindt heeft het te danken aan zichzelf (zie honderden jaren geleden het imperialisme) en alle overlast die men daarvan ondervindt moet men zelf betalen en oplossen. De allochtoon van nu treft op geen enkel punt blaam, hij/zij is per definitie kansarm en dus soms een heel klein beetje crimineel om alleen maar brood te kunnen kopen, dus logisch.
Nederland is dus verkeerd bezig en zou meer steun, meer geld en meer dingen moeten weggeven aan allochtonen om ervoor te zorgen dat we geen last meer hebben van de genoemde zaken. Zo klopt het toch?![]()
zoals altijd maak je een travestie van mijn opmerkingen. Je trekt belachelijke conclusies en legt me woorden in de mond die ik nooit zei.
Je negeert het als ik zeg dat deze jongeren streng moeten aangepakt worden. Je leest alleeen wat je wil lezen.