AndroidHealthClinic

in de cut maar enorme honger?

Blain

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Hi all,

ik zit nu in de cut, ik pak eerst een zware training en daarna 40min cardio.
Maar nu drink ik geen frisdrank en eet ik geen snoep meer, maar ik heb de godganse dag de hele dag honger, vd week had ik 4 biefstukken op in de middag maar nogsteeds honger, onstilbaar.

Moet ik gehoor geven aan de honger en wel gezond blijven eten, of moet ik de honger negeren?

ik eet als ik nog honger heb in de cut een paar plakjes kipfilet ;)

Probeer meer magere melk of water te drinken. Wil ook wel es helpen

• Topic Starter Topic Starter
dat is een goede inderdaad, water!! en inderdaad wat kipfilet kan ook, maar ik eet liever geen kip, maar dat is om andere redenen.

van whey shakes word je dik?

Wellicht gewoon een bord gestoomde groente naar binnen werken. Ff extreem voorbeeld maar een kg bloemkool is 230 kcal ;)

Op hoeveel kcal zit je per dag?

Meer water + meer groenten (bv broccoli, vult heel erg snel vind ik persoonlijk voor laag kcal).

stoom een broccoli in de magnetron in een afgedekte schaal en giet hem af, eet op en weg is mr honger.

Broccoli + water ... great :) thanks guys

groene groentes eten, komkommer tomaten..

Water, plakjes kipfilet idd kan ook een gedeelte van een maaltijd al eerder nemen als je weet dat je rond die tijd geen honger gevoel hebt. Ik heb mijn schema zo ingedeeld dat ik geen honger gevoel krijg:p

dat is een goede inderdaad, water!! en inderdaad wat kipfilet kan ook, maar ik eet liever geen kip, maar dat is om andere redenen.

van whey shakes word je dik?
hoezo word je van whey shake's dik?
je kan overal dik van worden, het is niet een bepaald product waar je dik van word maar het overschot aan Kcal wat je binnenkrijgt, of dat nou whey shake's zijn of mega veel rauwkorst.

ONTOPIC: Eet tomaat, weinig kcal en vult goed op de maag (een flinke vleestomaat doet het wel goed :D)

Laatst bewerkt:
Drink wat vaker cafeine houdende producten. Dit stilt je honger. Suikervrije energydrankjes zijn perfect hiervoor, en het verhoogd je stofwisseling. Bij de AH kost een SF energy drankje maar 36 cent.

Ik heb altijd honger. ( thumbs up )

trouwens. als je geen honger wilt hebben gaat dan alleen cario doen (A)

koop die troep niet van de AH. serieus is troep .

(( rauwkost jammie))

neem aan dat jij net uit de bulk komt?
als je het echt niet meer ziet zitten. ff geen KT alleen cardio.

dan pas je lichaam zig weer aan . op je nieuwe eet patrroon. dit kan paar weekjes duren.

daarna kan je eventueel KT er bij gooien. maar persoonlijk is het voo rmij. KT of cardio. niet allebij .

hoop dat dit je helpt jong.

Laatst bewerkt:
Hoeveel kcal zit je onder je onderhoud?

wil je nou in de cut of in de aandacht?

als je niet weet hoeveel calorien je eet per dag en zelfs zeurt over honger.

geen honger = geen cut

en zeuren dat lust ik niet.

wil je een vent worden of een jochie blijven?

bepaal dat eerst voor jezelf!!!

en weet je wat HONGER is??? dat is een bloedsuikerspiegel die SNEL zakt.... dus biefstukken helpen niet, en zullen hoogstwaarschijnlijk je honger alleen maar verergeren, want door all dat eiwit komt extra insuline vrij voor de eiwit te verwerken en daarbij neemt het ook nog wat suikers mee om dat te kunnen te transporteren.

zorg ervoor dat je dus altijd een bloedspiegel hebt onder de 6 of 7. dan kan die niet zo snel meer zakken.

bij mij is het havermout in de morgen.

dat houdt mijn bloedsuikerspiegel stabil.

gr

Eet veel (groene) groenten. Daar zit niet veel kcal in en het vult enorm.
En hetgene wat er wel inzit gaat je nog helpen met cutten ook.
Zeker komkommer is een leuke. Zoals vrouwen altijd zo leuk vinden, je verbruikt meer energie om het te verbranden dan dat er in zit.
Verder zoals al eerder gezegd, water en magere melk, kan prima in de cut en het vult je maag.

wil je nou in de cut of in de aandacht?

als je niet weet hoeveel calorien je eet per dag en zelfs zeurt over honger.

geen honger = geen cut

en zeuren dat lust ik niet.

wil je een vent worden of een jochie blijven?

bepaal dat eerst voor jezelf!!!

en weet je wat HONGER is??? dat is een bloedsuikerspiegel die SNEL zakt.... dus biefstukken helpen niet, en zullen hoogstwaarschijnlijk je honger alleen maar verergeren, want door all dat eiwit komt extra insuline vrij voor de eiwit te verwerken en daarbij neemt het ook nog wat suikers mee om dat te kunnen te transporteren.

zorg ervoor dat je dus altijd een bloedspiegel hebt onder de 6 of 7. dan kan die niet zo snel meer zakken.

bij mij is het havermout in de morgen.

dat houdt mijn bloedsuikerspiegel stabil.

gr

Hmm ik weet niet waar dit vandaan komt, maar ik ben geen jochie en wil geen aandacht, hoe kom je daar allemaal bij?

Begrijp me niet verkeerd, ik waardeer je antwoorden en tips, maar het kan ook anders.

een pot kwark van 500gr da houd u wel een uurtje bezig (hoop ik toch )

Er waren ook supplementen wat je honger zouden onderdrukken maar weet niet meer welke dacht black cats er een is.

Terug
Naar boven