Fitness Seller

in de cut maar enorme honger?

• Topic Starter Topic Starter
heb net 250gr kwark en 250gr magere yoghurt op, maar honger is er nogsteeds.
Waterdrinken lijkt goed te werken, dus ik drink veel nu.

is het trouwens verstandig om na je cardio nog een deel avondeten te nuttigen? volgens mij ga je dan weer kcals innemen die je niet kunt verbranden.

ik hou het wel op kwark, yoghurt, ongezoete soja, water en groenten.

heel simpel; VEEEEEL water drinken, en als je open staat voor supps, groene thee extract is niet duur en heeft een honger stillende werking ;)

Groene (biologische) thee drink ik al aardig wat, litertje per dag.
Maar feitelijk doe ik dit niet consequent, zou ik echt elke dag moeten doen. (edit: dat zat ik nu in mijn schema.)

Laatst bewerkt:
dus biefstukken helpen niet, en zullen hoogstwaarschijnlijk je honger alleen maar verergeren, want door all dat eiwit komt extra insuline vrij voor de eiwit te verwerken en daarbij neemt het ook nog wat suikers mee om dat te kunnen te transporteren.

= bullshit, biefstukken doen niets kwaadaardigs met je insulinespiegel. Wat ik wel kan geven als tip: eet groenten bij je vlees. Hierdoor zit je inderdaad voller en zorgt voor een langzamere verwerking van de eiwitten waardoor je ook langer vol zit.

heb net 250gr kwark en 250gr magere yoghurt op, maar honger is er nogsteeds.

is het trouwens verstandig om na je cardio nog een deel avondeten te nuttigen? volgens mij ga je dan weer kcals innemen die je niet kunt verbranden.

waarom geen 500gr kwark? ik zou geen melk en yoghurt tussendoor nemen om de honger te stillen, hier zitten veel suikers in: eet evenveel kcal qua groente en je zit veel langer vol

na je cardio kun je best een deel van je avondeten nemen. als je voor de cardio ook krachttraining hebt gedaan, raad ik het alleen maar aan. En onthoud dat je lichaam in rust ook bezig is met energie verbranden

Traag eten helpt ook.

waarom geen 500gr kwark? ik zou geen melk en yoghurt tussendoor nemen om de honger te stillen, hier zitten veel suikers in: eet evenveel kcal qua groente en je zit veel langer vol

na je cardio kun je best een deel van je avondeten nemen. als je voor de cardio ook krachttraining hebt gedaan, raad ik het alleen maar aan. En onthoud dat je lichaam in rust ook bezig is met energie verbranden

Thanks voor je antwoord!
Soms eet ik 500, en dan weer 250 met 250 yoghurt, voor zover ik weet bevat kwark meer kcal dan mijn magere yoghurt (0,1% vet, 39kcal).

Als je na de cardio een maaltijd gaat nuttigen, dat betekend 1.5 uur voor het slapen gaan, dan verbrand ik toch nooit die maaltijd?
Wellicht heb ik het mis als mijn avond eten grotendeels uit groente bestaat.

Thanks voor je antwoord!
Soms eet ik 500, en dan weer 250 met 250 yoghurt, voor zover ik weet bevat kwark meer kcal dan mijn magere yoghurt (0,1% vet, 39kcal).

Als je na de cardio een maaltijd gaat nuttigen, dat betekend 1.5 uur voor het slapen gaan, dan verbrand ik toch nooit die maaltijd?
Wellicht heb ik het mis als mijn avond eten grotendeels uit groente bestaat.

Ik zou me niet zoveel zorgen maken voor het vet, maar meer voor de (hoge) aantal suikers...

in mijn yoghurt zit 3.5 gr koolhydraten en in mijn kwark 9 gr koolhydraten waarvan 6 gram suiker. toch wel meer dan yoghurt dus.

wat zou jij nemen voor de nacht voor eiwit inname?

ik weet niet waar jij je kwark haalt maar in die van mij zit 2.5 gram carbs.

Duitsland, goedkoop en hoog eiwitgehalte.

vezeltabletten stilt bij mij de trek in eten aanzienlijk. Kost ook maar een paar euro ofzo voor een maand.

En groentes is ook een hele goede natuurlijk , maar komt je wel de neus uit op den duur.

Laatst bewerkt:
Goeie dikke soep alleen gemaakt met groene groenten en bouillon vet en zoutarm.
Geen vetstoffen gebruiken.
Bv broccolisoep met erwten en prei en aardappelen.
Dit stilt voor mij de honger.

In de cut, zo wordt mij vaak verteld, liever geen melkproducten. Melk heeft slechte eigenschappen met betrekking tot opname van voeding en de reactie van je lichaam (dikkere huid). Heb geen flauw idee of het waar is, maar de meeste wedstrijd-atleten vermijden in de cut melkproducten.

Drink wat vaker cafeine houdende producten. Dit stilt je honger. Suikervrije energydrankjes zijn perfect hiervoor, en het verhoogd je stofwisseling. Bij de AH kost een SF energy drankje maar 36 cent.

Weet je hoeveel rotzooi daar in zit?

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

In de cut, zo wordt mij vaak verteld, liever geen melkproducten. Melk heeft slechte eigenschappen met betrekking tot opname van voeding en de reactie van je lichaam (dikkere huid). Heb geen flauw idee of het waar is, maar de meeste wedstrijd-atleten vermijden in de cut melkproducten.

Idd, je kunt veel beter wat drinken betreft ALLEEN water drinken. Alles wat je drinkt wat niet water is, is overbodig en onzin.

Heb ook altijd honger.

Soms wou ik echt dat ik een ecto was, en echt moet vreten om te groeien.

:').

Groene (biologische) thee drink ik al aardig wat, litertje per dag.
Maar feitelijk doe ik dit niet consequent, zou ik echt elke dag moeten doen. (edit: dat zat ik nu in mijn schema.)

Ja, bij honger zet men gewoon een pot groene thee, desnoods 2 na elkaar.

pakje kipfilet,water,roggebrood, magere kwark, velen maaltijden over de dag verdeeld, kopje thee, zoek afleiding een boek/film ofzo? dit alle hielp bij mij iidgeval wel tegen de honger over de dag heen....

Terug
Naar boven