XXL Nutrition

In De Moderne Sportschool...

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13

-Tref je veel kantoormensen aan;

-Mogen de dumbbells niet te zwaar zijn;

-Zeiken de oudjes dat de muziek ze onrustig maakt;

-Weten de trainers álles van de voedingsschijf en het Atkins-dieet maar niks van supplementen

-Moet je je schamen als je in een kuur zit en traint (je wordt te gróót!)

-Is de bar altijd rijkelijk gevuld met mensen die meer barhangen dan trainen;

-Word je nagekeken als je flink doortraint en zwaar pakt;

-Moet het sociale aspect de boventoon voeren, niet de resultaten;

-Trainen de meeste mensen al 8 jaar zonder noemenswaardig resultaat;

....Weet jij er een paar om aan te vullen?

Dumbbells niet te ZWAAR? Dude, dan zijn er geen dumbbells meer. Alleen ultra flexe Techno Gym K*tzooi, waarbij je steeds je persoonlijk electronic key in moet duwen, zodat je weet dat je met 15 kilo 30 reps moet legpressen.... om fit te raken uiteraard!

Het is zoals een slechte kapper, als je buiten gaat zie je niet dat je haar is geknipt, of je bent er op achteruit gegaan.

Waarbij ipv eiwitshakes aan de bar, bier word geschonken ( jaja echt waar, vorige week bij zon gym getraind, ze keken me ook raar aan, iemand zo groot als mij komt er normaal niet)

Je kan ook gewoon thuis trainen natuurlijk.

DBC01 zei:

-Weten de trainers álles van de voedingsschijf en het Atkins-dieet maar niks van supplementen

Herkenbaar! :(

- Heb je een sauna om na het trainen flink te zweten omdat ze in de zaal die f*ckin' airconditioning te hoog zetten!!

-Pakken de mensen willekeurige apparaten(spiergroepen) achter elkaar en kijkt men tijdens de oefening constant in de rondte of maakt zelfs een praatje tijdens de "krachtsinspanning".

Komen ze wat aan je vragen als je de laatste rep eruit probeert te persen.

- hangen er allemaal tv's zodat je onder het genot van een 10 kilo benchpress op een machine je favoriete programma kan kijken.

DBC01 zei:

traint men om de recreatie en niet om fysiek erop vooruit te gaan...zeggen idd de meeste mensen die er al 8 jaar trainen:)

weten de instructeurs dat je bij atkins je geen kh mag nutigen maar waar dat allemaal in zit moet je ze niet vragen

is er meer bar dan gym

betaal je meer geld voor alle dure nutteloze snufjes dan waarvoor je zou willen komen

mag je niet te zwaar trainen

dat kan ook niet aangezien je daar niet de faciliteiten voor hebt

kijken ze je aan alsof je een gebruiker bent als je ipv een colaatje om een eiwitshake vraagt

- Besef je niet waar je mee bezig bent.. Wat doe ik hier eigelijk nog???
- Begrijp je het pensioenfonds probleem waarmee Belgie later te kampen krijgt
- Tref je mensen aan met een klein handdoekje en een febrèze sproeier..
- Val je in slaap
- Wordt je altijd veels te vriendelijk onthaalt
- Begrijpen ze niet waar je mee bezig bent

- Lopen er idd kerels rond die na 8 jaar smaller uitzien dan 8 jaar voorheen :D
- Vind je eigenaardig genoeg geen allochtonen??? (zijn net de toffe mensen)
- Wordt je vies bekeken als je nooit een goedkope dure shake bestelt
- ...

;)

- Komen er 's avonds allemaal van die breezah babes die continu op die stepshit lopen te ouwehoeren met van die losers die maar 1 oefening doen en dan de rest van de avond met hun armen wijd lopen alsof ze een pomp van hier tot bagdad hebben! (ja, dit zit me hoog)
- Komen er gasten vragen of je "nog iets kan regelen"

(laten we iets politiek correcter zijn :))

Laatst bewerkt door een moderator:
Tsunami zei:
- Komen er 's avonds allemaal van die breezah babes die continu op die stepshit lopen te ouwehoeren met van die ***marokanen die maar 1 oefening doen en dan de rest van de avond met hun armen wijd lopen alsof ze een pomp van hier tot bagdad hebben! (ja, dit zit me hoog)
- Komen er gasten vragen of je "nog iets kan regelen"

Ooit es gedacht dat hier ook marokanen kunne zitten? :mad:

Hahah, ik maak me daar niet eens druk om...
waarom zou je je druk maken om een ander....
Ik bedoel; als jouwn gym niet voldoet aan jouwn eisen (qua apparatuur) dan zoek je tog simpelweg een andere school ?
En om mensen met domme opmerkingen moet je gewoon lachen....of heel serieus meelullen, als ze bijvoorbeeld vragen wat je eet op een dag zeg je gewoon "10 biefstukken op 1 dag ofzo!" lekker onnozel doen....train je je buikspieren ook nog een beetje.. :D

grtz

- komt de instructeur/eigenaar je vragen of je voortaan niet zo wil schreeuwen als je aan het trainen bent.

• Topic Starter Topic Starter
"betaal je meer geld voor alle dure nutteloze snufjes dan waarvoor je zou willen komen

mag je niet te zwaar trainen

dat kan ook niet aangezien je daar niet de faciliteiten voor hebt

kijken ze je aan alsof je een gebruiker bent als je ipv een colaatje om een eiwitshake vraagt"

WOEHAHAHAHAHA!! PRACHTIG!

En tegen mensen die altijd maar roepen: 'Dan zoek je toch een andere gym' zeg ik: Dream on. Er groeien geen gyms meer als paddestoelen uit de grond, de spoeling is dun en in het land der Blinden blijkt Éénoog wederom koning te zijn.

- Trainen kantoor opoe's letterlijk in hun overhemd met afritsbare kaki kleurige zomerbroek

- Kijken ze je raar aan als je als nieuwtje meteen bij de top3 sterke mannen hoort (wat overigens best ego strelend is

- Hebben ze een bench die plat lekker is, maar zodra je hem incline doet hij te klein voor je lengte is (lig met me t**ten tussen de houders waardoor die stang op me maag moet eindigen)

- Door bovenstaand probleem ben je dus genoodzaakt om incline DBpress te doen of te smith pressen...leuk en aardig, maar de dumbbells gaan tot 40 kg en zijn dus te licht en de smith.....tja smith he

- hebben ze geen squat rack en door je knie blessure staan je dus met 40kg in het smith rack te kloten, terwijl als je die blessure niet had gehad 170kg x 6 in het squat rack had gedaan :(

Och.. net wat Rob zei.. **** them.. juist screw them all (sorry for my language). Ik geef er niets meer om.. lach of lul gewoon dom met ze mee met domme opmerkingen. Het enige waar ik me zwaar aan irriteer zijn mensen die me constant aanstaren.. :( of naar me kijken en beginnen te praten en je weet dat ze t over je hebben zo van: kijk die overdrijvert oid.. :( naja.. respect ? zucht :sad:

...zeggen mensen, 'voeding'? 'Tja, ik wil ook weer niet te breed worden.'

...zitten mensen al pratend op de leg press met een intensiteit van 0.

...kijkt iedereen je aan als je tot failure gaat.

...kauwen de bReEZaH BoYz nog hun laatse mars weg voordat ze de zaal in gaan.

Terug
Naar boven