AndroidHealthClinic

In De Moderne Sportschool...

-komt de lokale fysiotherapeut je vertellen dat je je meniscus verdoet door full squat te doen

- Word er meer gepraat als getrained... stel je voor dat we eens breed zouden worden

- zou als er net zoveel getraind als gepraat zou worden iedereen er een stuk beter uit zien

- mag je niet zwaarder squaten of bankdrukken dan 70 kg

- heb je idd een electronisch pasje, wat je nooit een keer kunt uitbuiten dus als je een goede dag hebt

- word inderdaad bier geschonken in plaats van een goede Shake

en zo nog heel lang door :(
Van al deze opties zijn de bovenste 2 punten bij ons van toepassing. Zitten ze een kwartier te praten (ofcourse de machine bezet houdend, geld zelfs ook voor de benchpress of dat setje dumbbells wat je zo hard nodig hebt)
doen dan een setje van 3 slechte reps met dat gewicht, om dan weer een kwartier lang te gaan zitten lullen k*tRECREANTEN, ga dan aan de bar zitten lullen en hou niet de apparaten bezet. Verder was ook die AKELIGE gast er vanavond weer die MIJN squatrack bezet houdt met 15 kg halve bicepscurls, met daar ofcourse 2 niet uitziende wijven bij die meneer minstens 20 minuten aan de praat houden... ow... ik wou zo graag squaten. En waarom die gast daar staat, hij wil in de spiegelwand die er voor zit ziijn "prachtige" biceps bewonderen

• Topic Starter Topic Starter
Hiekie zei:
-....
Van al deze opties zijn de bovenste 2 punten bij ons van toepassing. Zitten ze een kwartier te praten (ofcourse de machine bezet houdend, geld zelfs ook voor de benchpress of dat setje dumbbells wat je zo hard nodig hebt)
doen dan een setje van 3 slechte reps met dat gewicht, om dan weer een kwartier lang te gaan zitten lullen k*tRECREANTEN, ga dan aan de bar zitten lullen en hou niet de apparaten bezet. Verder was ook die AKELIGE gast er vanavond weer die MIJN squatrack bezet houdt met 15 kg halve bicepscurls, met daar ofcourse 2 niet uitziende wijven bij die meneer minstens 20 minuten aan de praat houden... ow... ik wou zo graag squaten. En waarom die gast daar staat, hij wil in de spiegelwand die er voor zit ziijn "prachtige" biceps bewonderen

:thumbs:

Bier is slecht voor je spike, dat zou jij moeten weten ....

bier is niet slecht voor je.

1 consumptie per dag (be it een glaasje wijn of glaasje bier) heeft meer positieve uitwerkingen dan negatieve, en dat zou iedere gezonde mens moeten weten.

blijkbaar heeft niemand hier al gehoord van de french paradox

Meeste dingen komen me wel bekend voor, maar niet zo erg.

Enigste echte hekel is dat als ik er even zwaar aan trek dat er dan naast me een stel een praatje gaat staan te maken en dan net iets te hard praten waardoor ik me er ****ing aan ga ergeren :(. Gestoord worden tijdens een oefening zou ook de doodstraf op moeten staan :D.

Maare... heb wel medelijden met jullie als ik dit zo lees ;) (neem aan dat sommige dingen dan ook echt vaak voorkomen)

Laatst bewerkt:
- eten de gezonde instructeurs frikadellen en patat aan de bar, no shit!

- zweten wordt nog net getolereerd
- je gezicht mag niet vertrekken tijdens de set
- shirtjes zonder mouw zijn op het randje, maar waag het niet om je shirt uit te trekken
- en geluid tijdens het laden van platen wordt niet geaccepteerd (gelukkig hebben ze maar 2 platen van 20 kilo en die zijn met gekleurd rubber omgeven).
- en geluid (kreunen en puffen) tijdens je set kan natuurlijk helemaal niet.

En ... roids rage... wacht maar tot ze Frans Bauer opzetten, dan heb ik geen roids nodig om een waas te krijgen.

Blubberzwijn zei:
- hangen er allemaal tv's zodat je onder het genot van een 10 kilo benchpress op een machine je favoriete programma kan kijken.

hahaha lol, bij ons hangen ook een stuk of 6 tv's in de cardiohoek. Echt iets voor de huisvrouwtjes die tijdens t fietsen of lopen de herhaling van GTST niet willen missen. Verder kan ik me in veel van de reacties hier vinden. Zijn niet veel mensen die het echt serieus nemen bij ons.

Kameraad van me is ook begonnen met trainen, 1e keer had ie samen met n ander strohrum/cola gedronken voor t trainen. Heb m al gezegd dat ie er vreemde supplementatie op na houdt :D

Rot dan op naar een seniorenelftal of een carnavalsvereniging!!

Die tvtjes in de cardio sectie vind ik dan wel weer een uitkomst, als je 30min moet cardio-en .... :)

onze gym is ook niet echt hardcore. en de bumbells lopen maar tot 42 kg. niet dat ik die gebruik mr die tijd komt er snel aan :D

Bracke zei:
Ooit es gedacht dat hier ook marokanen kunne zitten? :mad:

Ja, tuurlijk heb ik daaraan gedacht voordat ik dit zei, maar pak het niet te zwaar op man, je hebt gewoon ***marokanen, net als hele goeie marokanen. Maar daar erger ik me niet aan. En daar ging het toch over. :rolleyes:

Bracke zei:
- Besef je niet waar je mee bezig bent.. Wat doe ik hier eigelijk nog???
- Begrijp je het pensioenfonds probleem waarmee Belgie later te kampen krijgt
- Tref je mensen aan met een klein handdoekje en een febrèze sproeier..
- Val je in slaap
- Wordt je altijd veels te vriendelijk onthaalt
- Begrijpen ze niet waar je mee bezig bent

- Lopen er idd kerels rond die na 8 jaar smaller uitzien dan 8 jaar voorheen :D
- Vind je eigenaardig genoeg geen allochtonen??? (zijn net de toffe mensen)
- Wordt je vies bekeken als je nooit een goedkope dure shake bestelt
- ...

;)

Moet je niet komen klagen als binnen 2 weken het squatrek uit je gym verdwenen is met je allochtonen :roflol:

Dieszkriemienatie!

• Topic Starter Topic Starter
" Vind je eigenaardig genoeg geen allochtonen (zijn net de toffe mensen)"
Wat is er zo tof aan mensen die je, als je ze 1-tiende seconde in de ogen kijkt, je de rest van het uur met argusogen volgen....je duidelijk willen maken dat er wat te vechten valt..diepersoonlijke hygiene op een nulpunt hebben staan...die meisjes op apparatuur lastig vallen...
Ik denk dat er hier iemand es héél snel uit z'n boomhut moet komen en de realiteit ingesleurd moet worden.

Maar goed, dat van die trainers die snacks eten aan de bar...hélemaal correct! En dan stinkt de halve gym ernaar en kijken ze je aan van: 'jaaa! Moet kunnen!' :roflol:

- Knallen er constant golden oldies en slaapmuziek door de speakers ( oa elvis presley die een kesrtliedje zicht terwijl het helemaal geen kerstmis is :-S )

DBC01 zei:
Wat is er zo tof aan mensen die je, als je ze 1-tiende seconde in de ogen kijkt, je de rest van het uur met argusogen volgen....je duidelijk willen maken dat er wat te vechten valt..diepersoonlijke hygiene op een nulpunt hebben staan...die meisjes op apparatuur lastig vallen...
Ik denk dat er hier iemand es héél snel uit z'n boomhut moet komen en de realiteit ingesleurd moet worden.

ja dat is echt niet normaal...die marrokanen van tegenwoordig ;) (sommige tot veel dan)

gelukkig zijn er niet zoveel van bij ons...

Er is volgens mij veel meer omgekeerde diezkriminatie als diezkriminatie tegenwoordig :)

DBC01 zei:

QUOTE]

Of ze zeggen tegen elkaar "wat een uitslover/patser" als je normaal een oefening aan het doen bent en kijken je constant boos aan :)
En precies diezelfde personen gaan heel breed lopen zodat je aan de kant moet als je elkaar tegemoet komt lopen :)
Zal wel komen doordat ze jaloers zijn :) ( zijn nl dunne latjes :P)

Terug
Naar boven