CQ_Demolisher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hiekie zei:-....
Van al deze opties zijn de bovenste 2 punten bij ons van toepassing. Zitten ze een kwartier te praten (ofcourse de machine bezet houdend, geld zelfs ook voor de benchpress of dat setje dumbbells wat je zo hard nodig hebt)
doen dan een setje van 3 slechte reps met dat gewicht, om dan weer een kwartier lang te gaan zitten lullen k*tRECREANTEN, ga dan aan de bar zitten lullen en hou niet de apparaten bezet. Verder was ook die AKELIGE gast er vanavond weer die MIJN squatrack bezet houdt met 15 kg halve bicepscurls, met daar ofcourse 2 niet uitziende wijven bij die meneer minstens 20 minuten aan de praat houden... ow... ik wou zo graag squaten. En waarom die gast daar staat, hij wil in de spiegelwand die er voor zit ziijn "prachtige" biceps bewonderen
Hiekie zei:- word inderdaad bier geschonken in plaats van een goede Shake

. Gestoord worden tijdens een oefening zou ook de doodstraf op moeten staan
.
(neem aan dat sommige dingen dan ook echt vaak voorkomen)Blubberzwijn zei:- hangen er allemaal tv's zodat je onder het genot van een 10 kilo benchpress op een machine je favoriete programma kan kijken.
Bracke zei:Ooit es gedacht dat hier ook marokanen kunne zitten?![]()

Bracke zei:- Besef je niet waar je mee bezig bent.. Wat doe ik hier eigelijk nog
- Begrijp je het pensioenfonds probleem waarmee Belgie later te kampen krijgt
- Tref je mensen aan met een klein handdoekje en een febrèze sproeier..
- Val je in slaap
- Wordt je altijd veels te vriendelijk onthaalt
- Begrijpen ze niet waar je mee bezig bent
- Lopen er idd kerels rond die na 8 jaar smaller uitzien dan 8 jaar voorheen
- Vind je eigenaardig genoeg geen allochtonen(zijn net de toffe mensen)
- Wordt je vies bekeken als je nooit een goedkope dure shake bestelt
- ...
![]()

DBC01 zei:" Vind je eigenaardig genoeg geen allochtonen (zijn net de toffe mensen)"
Wat is er zo tof aan mensen die je, als je ze 1-tiende seconde in de ogen kijkt, je de rest van het uur met argusogen volgen....je duidelijk willen maken dat er wat te vechten valt..diepersoonlijke hygiene op een nulpunt hebben staan...die meisjes op apparatuur lastig vallen...
Ik denk dat er hier iemand es héél snel uit z'n boomhut moet komen en de realiteit ingesleurd moet worden.
(sommige tot veel dan)DBC01 zei:" Vind je eigenaardig genoeg geen allochtonen (zijn net de toffe mensen)"
Wat is er zo tof aan mensen die je, als je ze 1-tiende seconde in de ogen kijkt, je de rest van het uur met argusogen volgen....je duidelijk willen maken dat er wat te vechten valt..diepersoonlijke hygiene op een nulpunt hebben staan...die meisjes op apparatuur lastig vallen...
Ik denk dat er hier iemand es héél snel uit z'n boomhut moet komen en de realiteit ingesleurd moet worden.
QUOTE]
Of ze zeggen tegen elkaar "wat een uitslover/patser" als je normaal een oefening aan het doen bent en kijken je constant boos aan
En precies diezelfde personen gaan heel breed lopen zodat je aan de kant moet als je elkaar tegemoet komt lopen
Zal wel komen doordat ze jaloers zijn( zijn nl dunne latjes
)